Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisitkö aalto-maljakkoa kotona? Mitä pidät niistä?

Vierailija
12.05.2020 |

Itse en voisi olla kyllästyneempi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniin vihreä Aalto-maljakko, mutta se on hirveän epäkäytännöllinen ainakin kukkienpitoon. Enimmäkseen se on tuolla varaston hyllyllä. Parasta siinä on se väri.

Vierailija
2/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole koskaan päätäni vaivannut muiden maljakoilla, sillä yksinkertaisesti ei muiden maljakot kiinnosta... Mutta kait muiden maljakoiden paheksunnallakin joku voi saada sisältöä elämäänsä, joten mikäs siinä sitten... Annetaan aihetta:

Omistan useita. Olen saanut lahjaksi ja perinyt. On eri värisiä ja kokoisia. Pidän Aallon muotokielestä muutoinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ruma ja epäkäytännöllinen.

Vierailija
4/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle.

Ikäni olen kuunnellut, kuinka ihmiset valittavat (erityisesti lahjaksi saamistaan!) Aalto-maljakoista. Mä en ole saanut yhtään. Ja käytän maljakkoja koko ajan, eli tulisi käyttöön. 

Vierailija
5/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se on kaapissa. Turhin maljakko koskaan.

Vierailija
6/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän sitä kauniina esineenä, mutta en omista sellaista.

Vierailija
7/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyteen tulppaaneja tai hienoja kiviä.

Vierailija
8/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lahjaksi saatu, iso kirkas Aalto-maljakko ja pidän siitä todella paljon. Muita kukkia en tosin ole oppinut siinä pitämään kuin tulppaaneja, mutta käytän sitä muuten kun se on niin näyttävä. Pääsiäisenä laitoin pohjalle hiekkaa, sitten multaa ja rairuohon, joskus laitan kauniita kiviä pohjille ja tuikkuja päälle. 

Vierailija
9/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin siitä korkeammasta versiosta, mutten raaski ostaa. Aikanaan perin pari normiversiota. Nyt hyllyllä Ikeasta ostettu halpismaljakko tekokukilla.

Vierailija
10/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tykännyt.

Olen kaikille sanonut että en tarvitse aaltomaljakoita lahjaksi. En kä Mariskooleja.

Vierailija
11/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kolmeasiaa, joita minun olohuoneeseeni ei koskaan tule: nahkasohva, lasipöytä ja aaltomaljakko. Onneksi kukaan ei ole keksinyt edes merkkipäivälahjaksi hankkia kyseistä maljakkoa. Toistakymmentä vuotta sitten, kun tehtiin perinnönjakoa, minulle tykytettiin lasista sohvapöytää, mutta ei, en halunnut. Ainut aaltomaljakon kaltainen esine on pienin tuikkukuppi, jonka sentään suostuisin pitämään esillä, jos sellainen joskus esim. lahjapaketista putkahtaisi.

Vierailija
12/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, mutta otan sen esiin vaan juhlissa. Tykkään todella, tuo suuren juhlan tuntua, kun siihen kukat asettelee.

Vierailija
13/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa näkyvistä mutta joskus , harvoin, laitan siihen sopivia kukkia.

Vierailija
14/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkaapissa, onhan se kaunis, vaan kohtalaisen vähän käyttöä.

Ne ovat jotain samankaltaisia perusjuttuja kuin valkea pöytäliina ja kahviastiasto.

Vierailija
15/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on monta, koska olen kotoisin iittalasta ja niitä vaan on kertynyt. Minulle ne ovat maljakkoja muiden joukossa, ihan kivoja monella tapaa, mutta ei tietenkään sovi joka paikkaan eikä kaikkiin tilanteisiin.

Vierailija
16/16 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei design ole kiinnostanut, lapsuudenkodissa sain niistä tarpeekseni, mutta Aalto maljakko on niin upea monissa eri väreissä ja koossa että niitä rakastan. Kukkia niihin mitä muutakaan.