Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä on exän kanssa väleissä, exänsä oli pettänyt.

Vierailija
12.05.2020 |

En ymmärrä tuota.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siinä ole tarpeeksi, että he erosivat ja sinä olet nyt kuvioissa mukana? Pettämisistä voi päästä yli ja antaa anteeksi. On parempi unohtaa menneet kuin miettiä niitä katkeruuden vallassa joka päivä. Etkö voi ajatella, miten fiksu miesystäväsi on ja käyttäytyy herrasmiehen tavoin? Vai luuletko, että jos antaa anteeksi se tarkoittaa palaamista yhteen? Tee siis jotakin itsetunnollesi.

Vierailija
2/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tossukalta. Menisi kunnioitus samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin eksäni kanssa väleissä ja hänellä oli kahden vuoden salasuhde. Miksi minun pitäisi häntä vihata? Teki virheen eikä meillä mitään suhdetta tule olemaan enään, mutta miksi tuhlaisin aikaa toisen vihaamiseen? 

Vierailija
4/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sillä eron jälkeen enää on väliä?

Vierailija
5/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni ja lapsen vanhempi teki virheen, kun petti. Pitäisikö minun hankaloittaa erityisesti omaa, ja lapseni elämää sillä, että emme pyrkisi olemaan väleissä? Tosi hauskaa lapselle, jos ei voisi kutsua vanhempiaan synttäreilleen, häihin, lastensa ristiäisiin, lastensa synttäreille...

Vierailija
6/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni ja lapsen vanhempi teki virheen, kun petti. Pitäisikö minun hankaloittaa erityisesti omaa, ja lapseni elämää sillä, että emme pyrkisi olemaan väleissä? Tosi hauskaa lapselle, jos ei voisi kutsua vanhempiaan synttäreilleen, häihin, lastensa ristiäisiin, lastensa synttäreille...

Ei niillä ole lapsia.

ap

Vierailija
7/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko teini? Olen väleissä kaikkien eksieni kanssa, ei minun tarvitse ketään vihata. Heillä on jo omat perheet ja minulla oma. Ihan tavallisia ok ihmisiä.

Tee jotain itsetunnollesi, suhteesi tulevat kaatumaan siihen eikä eksiin.

N54