Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menee noin 1200€ vuodessa karkkiin!

Vierailija
12.05.2020 |

Otin ruokakaupan sovelluksen käyttöön jossa voi seurata ostoksia ja huomasin että kuukausittain menee noin 100€ herkkuihin. Lähinnä jäätelöön ja suklaaseen. Lisäksi käyn vielä toisessa kaupassa joten summa on vielä suurempi. Olen ollut tietoinen siitä että sokerin kulutukseni on liiallista mutta että näin paljon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee vuodessa karkkiin 0-10 e.

Vierailija
2/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vuodessa alkoholiin noin 7300 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200€ on vielä vähän, varsinkin jos on lapsia.

Vierailija
4/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun s-mobiili näyttää hyvältä. Purkkaa parilla kympillä, 1 karkkipussi ja kympillä suklaata vuoden sisällä.

Harmi että teen prismassa isot ostokset, lähi k-marketissa käyn sitten hakemassa herkkuja kun karkkihammasta kolottaa :)

Vierailija
5/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1200€ on vielä vähän, varsinkin jos on lapsia.

Lidlistä sai viisi suklaalevyä 2 eurolla. En tietenkään ostanut, mutta halpaa on.

Vierailija
6/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee myös aivan varmasti yli 1000 euroa karkkiin. Käyn kaupassa 1-3 x viikossa ja joka kerta ostan jotain herkkua. Reikiä hampaissa varmaan 10...

Vierailija
7/7 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka suuri perhe kyseessä? Voisiko toimia, että jokainen saa "viikkorahan" herkkujen ostamiseen. Jokainen on omaa mieltä kohtuullisesta summasta, minusta sopiva on esim 1-2 e/viikko. Herkkuja ei osteta tiedostamatta sitä, kuinka paljon niihin menee rahaa ja tulee tehtyä harkittuja ostoksia. Et tosin kysynyt neuvoja.

Silloin kun muutin kotoa omilleen ja piti alkaa tarkkaan miettimään kulutusta, 2 euroakin viikossa pelkkiin herkkuihin kuulosti paljolta, joten tein tälläisen lapsuudesta tutun viikkorahan karkeille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme