Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvojen järjetön rupsahtaminen. Suosituksia.

Vierailija
11.05.2020 |

Kaipaan siis suosituksia kauneusklinikkahoidoista _joista sinulla on henkilökohtaista kokemusta_. Ongelmana oli kaulan/leuanalusen rypyt, nasolabialejuonteet.

Jättäkää ne haukkumiset ja arvostelut pois, eikä minua myöskään kiinnosta se että sinun mielestäsi ihmisen kuuluu hyväksyä ryppynsä. En tee sillä tiedolla mitään.

Kiitos edelliseen ketjuun asiallisesti vastanneille!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia ihan kirurgiasta? Leukapussit ja kaula löystynyt iho veks?

Vierailija
2/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä negatiivisistä kommenteista. Se voidaan sanoa kaikista ettei kielteisyys kaunista ketään.

Terveet elämäntavat näkyy. Oletko kokeillut helokkiöljytabletteja?

Aika vaikuttaa lopulta kaikkiin eikä sitä voi estää. Kannattaa olla normaalipainoinen, vaihdevuosissa rasvasolu-aineenvaihdunta muuttuu ja jos silloin on ylipainoa ja laihduttaa, silloin kulahtaa.

Yhteen asiaan olen kiinnittänyt huomiota. Laulajat on usein nuoren näköisiä. Ehkä laulaminen jotenkin aktivoi kasvolihaksia.

Pääasia että kannat itsesi oman arvosi tuntien. Se ei oikeastaan edes liity ulkonäköön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus on varmaan se mikä auttas.

Joillain vaan tulee ne bulldogin posket jne eikä siihen taida oikein muu auttaa vaikka kuinka eläisi terveellisesti.

Ja olen siis itse tämmöinen varmaan tulevaisuudessa, kulkee suvussa mutta vielä olen suht nuori.

Vierailija
4/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojumppaa.

Vierailija
5/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se kasvojenkohotus (tai osittainen kohotus) on parempi kuin erilaiset pistokset ja langat. Niillä tulee helposti pöhöttynyt, feikki ulkonäkö, jos niiden käyttöä jatkaa vuosikaudet. Mutta toki kasvojenkohotus on huomattavasti invasiivisempi operaatio.

Vierailija
6/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse nähnyt yhtäkään onnistunutta mesolankahoitoa.

Itse uskon taitavasti tehtyyn kasvojen kohotukseen ja oman rasvan siirtoon esim täyteaineena. Samoin uskon ihon hoidon merkitykseen, siis niitä tehokkaita hoitoja.

Jos iho roikkuu, siihen ei aidosti ja tehokkaasti tehoa kuin kirurgin veitsi. Näin se vain on.

Ja tosi moni 50-60 v naislaulaja on muutoin turvautunut kasvokirurgiaan... siksi ne näyttävät niin freesiltä...

Vierailija
7/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, mä kommentoin silti, vaikket haluakaan ;) 

eli: mä kannattaisin periaatteessa kirurgisia korjauksia, sillä ehdolla että ne olisi onnistuneita. mutta ongelma on, ettei ne ole. ei niissä lopputulos ole koskaan hyvä.

Vierailija
8/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolankoja olen kokeillut, rahat meni täysin hukkaan. Ehkä leikkaukseen kun on hamsteripussit ja muutakin löysää. Vinkatkaa edullinen ja kunnollinen paikka Suomesta.

Vierailija
9/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kertoa kokemuksia?

Vierailija
10/10 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirurgin veitsi muu ei auta löysään nahkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme