Suosittele deittipalvelua Tinderin tilalle
Suunnitelmissa on aktivoitua nettideittailun suhteen kunhan tässä poikkeustilaa hieman puretaan.
Erosin alkuvuodesta, olen 42-vuotias koulutettu "uraäiti" ja haen seuraa isossa kaupungissa. Pari kuukautta riitti Tinderissä, ja vaikka sutinaa piisasi, niin mitään vakavaa sieltä ei taida löytyä.
Siispä joku muu sovellus kuin Tinder. Etsiskelen mielellään omanikäistäni miestä, jolla kenties on itselläänkin lapsia ja joka olisi kiinnostunut jostain vähän vakavammasta.
Olen kuullun Happy Pancakesta ja Bumblesta. Kokemuksia? Happn kuulosti jännälle, mutta totuushan on, että en juurikaan liikuskele missään, missä vapaita miehiä olisi. Asun ydinperheiden keskellä omakotitaloalueella, josta siirryn korkeintaan työpaikalle. Nyt etätöiden vuoksi en tee sitäkään.
Kommentit (17)
Eli työtön 42 vuotias yh-äiti, jolle kelpaa sutina etsii tasokasta miestä itselleen? Joo.
Kinder, yllätys odotettavissa ja aina pettymys.
Happy Pancakesta löysin oman ihanan mieheni. Kannattaa lukea profiilit tarkkaan ja vaihtaa ensin sen verran ajatuksia, että tietää molempien olevan suurinpiirtein hakemassa samoja asioita.
Eliittikumppania kokeilin, minusta se oli yhtä tyhjän kanssa. Tarjottiin muutama profiili viikossa, suurin osa kuvattomia. Ja ke kuvalliset löytyivät lopulta myös Tinderistä.
Ja joo, en ole työtön Yh-äiti. Jos sillä on merkitystä. Työskentelen johtotehtävissä ja kuten lähes kaikki muutkin asiantuntijatyötä tekevät teen tällä hetkellä töitä koronan takia etänä. Elätän itseni ja lapseni, itse asiassa ihan mukavasti elätänkin. Meillä on kaunis koti idyllisellä pientaloalueella. Lapset ovat luonani 30-50 % ajasta, riippuen siitä, miten saan työni sumplittua. Että se siitä vihjeestä, että olisin jotain kakkosluokkaa. Sitä tosin ei nainen mielestäni ole, vaikka olisi työtön yh, jolla rahat olisivat tiukilla.
Mistäs muuten päättelit, että olen hakemassa jotain itseäni "tasokkaampaa"?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan päätellyt, että tasokkaampaa. Itse vain kerroit, että sutinaa riittää, eli se on se taso, mitä sinä saat; se taso, millä itse olet. Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Eli työtön 42 vuotias yh-äiti, jolle kelpaa sutina etsii tasokasta miestä itselleen? Joo.
Missä luki yh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan päätellyt, että tasokkaampaa. Itse vain kerroit, että sutinaa riittää, eli se on se taso, mitä sinä saat; se taso, millä itse olet. Simple as that.
Se on se taso, jota SUURINOSA Tinderistä saa. Varsinkin, jos on kakkoskierroksella. Se, että sitä sutinaa oli tarjolla, ei tarkoita, että siihen olisin lähtenyt. Ja mitään suoria seksiehdotuksia ei tullut keneltäkään. Ihan pitkiäkin kirjoitteluita oli ja asiallisia treffejä. Mutta moni mies siellä suoraan sanoi, että on etsinyt Tinderissä vuosia. Ja että elämänkumppania ei tunnu löytyvän. Olivat siis tavalla tai toisella kykenemättömiä sitoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se taso, jota SUURINOSA Tinderistä saa. Varsinkin, jos on kakkoskierroksella. Se, että sitä sutinaa oli tarjolla, ei tarkoita, että siihen olisin lähtenyt. Ja mitään suoria seksiehdotuksia ei tullut keneltäkään. Ihan pitkiäkin kirjoitteluita oli ja asiallisia treffejä. Mutta moni mies siellä suoraan sanoi, että on etsinyt Tinderissä vuosia. Ja että elämänkumppania ei tunnu löytyvän. Olivat siis tavalla tai toisella kykenemättömiä sitoutumaan.
Tuskin kykenemättömiä, etsivät vain väärästä paikasta vääränlaisia.
Suomi24. Se on ainoa paikka josta olen itse onnistunut edes jonkinlaista juttuseuraa saamaan. Luulisin, että Suomi24:ssä on ikäluokkasi miehiä, jotka etsivät sitä elämänkumppania eivätkä pelkkää... Noh, sitä. Voi olla, että siellä on enemmän reppanoita, mutta on siellä varmasti ihan normaaliksikin luokiteltavia miehiä. Tarjonta ei ole suuren suuri, mutta uskoisin, että jos hyvän miehen haluaa niin sieltä kannattaa etsiä.
Terveisin Naispelko27
Kesäinen viikonloppu terassi. Näet heti toimiiko vai ei
mies52v
Mene ihanaisen kainaloiseen, ei se sen kummempaa vaadi.
Suomi24 on hyvä. Voi anonyyminä tehdä itsestään vaikka romaanin esittelyn. Kiinnostuneet laittaa viestiä.
Suomi24:ssä varo niitä, jotka ovat olleet siellä useita vuosia. Ovat monisuhteilijoita, pelimiehiä, huijareita, massapostaajia jne
Ja ovat ensimmäisenä kimpussa, kun uusi profiili ilmestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä kakkoskierroksella oleva on varteenotettavampi, kuin ilman pitkää parisuhdetta elänyt. Kun molemmat on jo perheen kerran perustaneet, voi uudesta parisuhteesta nauttia ihan kunnolla.
Olin reilu vuosi sitten suunnilleen samoilla spekseillä samassa tilanteessa. Yllätyksenä itsellenikin löysin suhteen tuolta Suomi24:stä - mitä en todellakaan odottanut. Ilmeisesti anonyymius houkuttaa kummajaisten lisäksi satunnaisia helmiä. Kunhan osaat välttää ne ensimmäiset ja kuulut myös itse jälkimmäisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä meinaa sutinaa? Jos laitan kuvani tinderiin ja rajauksen vaikka 25 km omasta asuinalueestaani ja ikähaitarin 10 v, niin tulee sata tykkäystä jo yhden illan aikana ja parikymmentä matchia (jotka tietenkin riippuu miten itse tykkäilen). En usko sen kauniinpi olen. Mutta sutinaa on.
Eliittikumppani?