Yksinäisen hellyyden ja romantiikan kaipuu
Olen kärsinyt mielenterveysongelmista (keskivaikea masennus) useamman vuosikymmenen ja en ole koskaan ollut kysytty parisuhdemarkkinoilla, minulla ei ole senkoommin luonnetta kuin ulkonäköä siihen että kukaan kiinnostuisi.
Nyt alkaa käymään ylivoimaiseksi tämä yksinäisyys. En ole sellainen ihminen, joka pystyisi yhdenillan suhteisiin - se on täysin vieras ajatus. Millä ihmeellä saan tämän kaipuun kuriin, tuntuu etten selviä tästä. :(
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Hanki kissa?
M
Minulla on jo eläimiä, mutta kaipaan ihmistä vierelleni.
Meinasin juuri tehdä aloituksen siitä, kuinka alan saada tarpeekseni yliarvostetusta ja - ihannoidusta parisuhteilusta.
Olen kiva ja kaunis, eli ei ole ongelmaa löytää seksisuhteita tai parisuhdetta. Ongelma kuitenkin on se, että kumppanin tavat rupevat ärsyttämään ajan kuluessa. Miksi myöskään luotettavana kumppanina riskeerata oma mielenterveys, kun toisesta osapuolesta ei voi koskaan tietää, että milloin houkutus aidan toiselle puolelle käy liian houkuttelevaksi?
Yksin eläminen on onnea täynnä, kunhan ensin löytää sen omasta itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olet ja minkälaiset mitat sulla on?
Kyllästyttää 80ÄO mieshirviöt jotka kyselee jotain "mittoja" tai "onko isot tissit" tms., menkää kaivoon.
Nainen'81 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää 80ÄO mieshirviöt jotka kyselee jotain "mittoja" tai "onko isot tissit" tms., menkää kaivoon.
Ei parane vaivautua edes huomioimaan noita. Jos he eivät omaa mitään luetunymmärtämiskykyä, on ajanhaaskausta kirjoittaa heille yhtään mitään. Minä en hae panopuuksi, joten heidän viesteillään ei ole mitään annettavaa.