Kuinka usein harrastat s*ksiä?
Ihan mielenkiinnosta vaan kyselen, miten usein palstalaiset heiluttelevat peittoa? Sekin ehkä vaikuttaa, onko vakituisessa suhteessa vai ei?
Itselläni on ollut jo pitkä "kuiva" kausi, ehkä n. 3-4kk.
Kommentit (24)
En juuri koskaan. Tänä vuonna viisi kertaa, viime vuonna kerran, vuosina 2013-2016 ei lainkaan. 2012 6 krt jne.
42 v 12 v parisuhteessa, nuorin lapsi 10 v.
Seksiä keskimäärin 4 - 5 krt viikossa
Vierailija kirjoitti:
En juuri koskaan. Tänä vuonna viisi kertaa, viime vuonna kerran, vuosina 2013-2016 ei lainkaan. 2012 6 krt jne.
Mun mielestä 1-2 kertaa vuodessa on hyvä, mutta ei sen takia jaksa ketään etsiä.
Kerran kuussa tai kahdessa. Vakituinen suhde yli 10 vuotta. Välillä on pirteämpää, mutta ei koskaan nouse mihinkään kerta viikossa tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Kolmisen vuotta sitten viimeksi.
Meillä samat! Sinkku olen
Vuoden kestänyt suhde, ei asuta yhdessä. Kerta tai kaksi viikossa. On liian vähän. N32
Viimeksi ennen korona-aikaa, lieköhän joku reilu 2 kk sitten. Ei ole aikaa eikä jaksamista seksiin, kun on pienet lapset kotona ja etätyöt molemmilla tehtävänä.
M42 kirjoitti:
Viimeksi ennen korona-aikaa, lieköhän joku reilu 2 kk sitten. Ei ole aikaa eikä jaksamista seksiin, kun on pienet lapset kotona ja etätyöt molemmilla tehtävänä.
Onnea vaan teillekin. Lapsilla varmaan hyvä kasvualusta kun vanhemmillakin noin läheiset välit. Ihan kun nyt oikeasti ei olisi toiselle hetki aikaa kerran tai kaksi viikossa. Loppuviimeiseksi lapset siitä eniten kärsii pidemmän päälle.
Liian harvoin, mies pihtaa. Viimeisen kolmen viikon aikana kerran. Harrastan sitten omien käsien kanssa kerran tai kaksi päivässä, koska en kestä enää torjuntaa. Vuosi yhdessä. N40.
Liian harvoin :(.
Johtanut siihen, että käytännössä aina kuin suinkin mahdollista.
2-3 kertaa päivässä 5-6 päivänä viikossa. Minä n17, poikaystävä m18. Voisin vieläkin enemmän harrastaa, tuntuu että pikkuhousut on märkänä koko ajan.
Kolmisen vuotta sitten viimeksi.