Biisiraati!
Peukuta viestiä jos tykkäät kyseisestä biisistä, laita alapeukku jos et tykkää.
Ensimmäinen biisi: Alvaro Soler - La Cintura
Kommentit (5604)
Tämä on minusta typerä biisi ( ja video) kaikin tavoin. Tuo helium ääni kohta oikein korostaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on minusta typerä biisi ( ja video) kaikin tavoin. Tuo helium ääni kohta oikein korostaa sitä.
0/5 Hyvä esimerkki nykyajan paskamusiikista. Biisin budjetti 50e ja musiikkivideoon joku ämmä keikkumaan a 5000euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5 Hyvä esimerkki nykyajan paskamusiikista. Biisin budjetti 50e ja musiikkivideoon joku ämmä keikkumaan a 5000euroa.
No, voin tähän kirjoittaa, että tuo nainen nainen joka tuossa on "pääosissa" laulaa sen myös eli on tuo Minelli. Silti olen samaa mieltä, että kauhea biisi.
Die Draufgänger - Highway To Hell
Melissa Naschenweng - Die ganze Nacht
, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hyvät lyriikat. Mikähän biisi on kyseessä?
Tämäkin biisi kuulostaa heti vähän paremmalta, kun sen tyylilaji muuttuu. Ainakin minusta :)
Älytön meininki ja sen näkee myös soittajista.
Laitan nyt nämä samaan jos tykkäät edes toisesta peukuta :)