Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan teistä käynyt aikuisena hörökorvaleikkauksessa? Kuka on paras plastiikkakirurgi tähän Helsingissä?

Vierailija
11.05.2020 |

Kysymys kuuluukin jo otsikossa. Itse harkitsen nyt toden teolla leikkausta, kun olen asiasta kärsinyt jo 35 vuotta. Vaikuttaa itsetuntoon ja minäkuvaan..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat leikkauttaa itsellesi hörökorvat?

Vierailija
2/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole tuulessa hankalat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tosi hauskaa, kun vitsailette asiasta, minunhan ei asian vuoksi kiusattu koko lapsuutta ja nuoruutta. Kiitos avusta.

Vierailija
4/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tosi hauskaa, kun vitsailette asiasta, minunhan ei asian vuoksi kiusattu koko lapsuutta ja nuoruutta. Kiitos avusta.

Pyydän anteeksi. Olen hieman herjalla tuulella.

-eka

Vierailija
5/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörökorvat on ihanat. Olisipa itsellä sellaiset. Laittaisin hiukset korvan taakse ja menoksi. Tai sitten vähän herttaisesti pilkistäisi pitkien hiuksien lomasta.

Vierailija
6/11 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä ”suomi keskustelu 24, terveys, plastiikkakirurgia” palstalta. Siellä oli aikoinaan näistä asioista paljonkin juttua.

Ei vauvapalstalaiset kaikkea tiedä, viisastelevat vaan.

En tiedä, vieläkö plastiikkakirurgia palstalla on entiseen malliin mielenkiintoa, tietoa. Voihan olla, ettei tämänhetkinen tilanne innosta.

Jokatapauksessa olen ymmärtänyt, että leikkaus sinänsä on suhteellisen helppo. Jälkihoitoon, pannan pitämiseen on vaan panostettava, ettei toimenpide kärsi väärän omahoidon vuoksi.

Kannattaa kysellä lääkäreiltä, jotka ovat perehtyneet kasvoihin/korviin ja asia on tuttua. Toiset ovat vartalo/tissitohtoreita.

Onnea matkaan.

Vierailija
7/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, tämä nyt edessä ja varasin jo ajan yhdelle kirurgille konsultaatioon. Haluaisin kuulla vielä mielipiteitä siitä, kenen käsiin kannattaa uhrautua menemään

Vierailija
8/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat leikkauttaa itsellesi hörökorvat?

Ai herranenaika että repesin😂 Joo, olen väsynyt.

Vierailija
9/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörökorvat on tosi söpöt, mutta jos itseä häiritsee niin tuskin tuo kovin iso leikkaus on.

Vierailija
10/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarlo Ståhlberg

Vierailija
11/11 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaarlo Ståhlberg

Onko sinulla kokemusta Kaarlosta nimenomaan korvaleikkauksissa? Häntä mietin kyllä, mutta vapaita aikoja ei ole tosi pitkään aikaan. Saman putiikin toiselle kirurgille ajattelin mennä, Härmälle.