Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjä, aiotko pitää kesäloman?

Vierailija
10.05.2020 |

Oma yritykseni aukeaa pikkuhiljaa ensi viikolla ja ajattelin paikata tulosta pitämällä koko kesän auki. Nyt on ollut lomaa vaikka se ei oikeestaan kyllä oo lomalta tuntunut. Mites muut?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Olen ilmoittanut jo kaikille asiakkailleni, että olen kolme viikkoa heinäkuussa ja yhden viikon elokuun lopussa lomalla niin kuin normaalistikin.

Olen ollut yrittäjänä yli kymmenen vuotta ja korona ei ole vaikuttanut oikeastaan ollenkaan tuloihini. Hieman olen pari kertaa tehnyt normaalista poikkeavaa työtä, mutta laskutus on pysynyt samana. Asiakkaita on tullut koronan aikaan lisääkin tasaisesti.

Vierailija
2/5 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lomani ja painelen mökille neljäksi viikoksi. Kesä on kesä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan yritys sinulla ap sitten on? Kuinka kauan olet ollut yrittäjänä ja kuinka pitkään lomailet yleensä vuoden aikana?

Vierailija
4/5 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjäaikana pidin kerran puoli päivää lomaa. Oli tarkoitus pitää koko päivä, mutta viivästynyt toimitus saapui juuri silloin. Freelanceriksi siirtymisen jälkeen on puolestaan saanut tehdä mitä töitä huvittaa, eikä ole pakko joka päivä, tai -viikko, töitä ottaa vastaan. Lomia ei tavallaan ole ollut koko aikuisiällä.

Vierailija
5/5 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian vierestä, mutta kuitenkin kirjoitti:

Yrittäjäaikana pidin kerran puoli päivää lomaa. Oli tarkoitus pitää koko päivä, mutta viivästynyt toimitus saapui juuri silloin. Freelanceriksi siirtymisen jälkeen on puolestaan saanut tehdä mitä töitä huvittaa, eikä ole pakko joka päivä, tai -viikko, töitä ottaa vastaan. Lomia ei tavallaan ole ollut koko aikuisiällä.

Et taida olla perheellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi