Missä pääsee lukeen pelimiehen käsikirjan?
Haluisin linkin siihen kuuluisaan pleijerin käsikirjaan, johon täällä välillä viitataan.
Yksi menetelmä kuulemma olisi haukkua ja dissata naista, jotta hän alentaisi "tasovaatimuksiaan" :D
Kuulostaa järjettömältä kyllä.
Huvittakaa mua ja antakaa linkkiä!
N50+
Kommentit (8)
Kun en tiedä! Välillä täällä keskusteluissa viitataan siihen. Kiitos, siinä oli ainakin yksi ehdokas.
Mietin, oliko muinoin deittisivulla viestitellyt mies lukenut jonkun tuollaisen, vai oliko ihan oikeasti aggressiivinen hul lu. Alkoi vaatia miten minun pitää pukeutua (alus- JA muut vaatteet ja kengät) ja kun kerroin, etten omista mitään noista, ei ole minun tyyliäni, sori, sun täytyy löytää sen tyyppinen nainen, mä en ole se, alkoi aggroamaan, että kuinka minä kehtaan vaatia mieheltä mitään kun en itse ole valmis antamaan yhtään mitään = käyttämään useita satasia vaatteisiin, joita en käyttäisi, tuntemattoman miehen takia...Hän alkoi tosissaan painostaa ja haukkua minua oikein vihantäyteisesti.
No, kerroin hänelle, että hän on aggressiivinen ja pelottava ja estin. Että jos se oli esimerkki pleijeritekniikasta niin ei oikein toiminut. N50+
Vierailija kirjoitti:
Kun en tiedä! Välillä täällä keskusteluissa viitataan siihen. Kiitos, siinä oli ainakin yksi ehdokas.
Mietin, oliko muinoin deittisivulla viestitellyt mies lukenut jonkun tuollaisen, vai oliko ihan oikeasti aggressiivinen hul lu. Alkoi vaatia miten minun pitää pukeutua (alus- JA muut vaatteet ja kengät) ja kun kerroin, etten omista mitään noista, ei ole minun tyyliäni, sori, sun täytyy löytää sen tyyppinen nainen, mä en ole se, alkoi aggroamaan, että kuinka minä kehtaan vaatia mieheltä mitään kun en itse ole valmis antamaan yhtään mitään = käyttämään useita satasia vaatteisiin, joita en käyttäisi, tuntemattoman miehen takia...Hän alkoi tosissaan painostaa ja haukkua minua oikein vihantäyteisesti.
No, kerroin hänelle, että hän on aggressiivinen ja pelottava ja estin. Että jos se oli esimerkki pleijeritekniikasta niin ei oikein toiminut. N50+
Ei tuo sinun kohtaama mies miltään pelimieheltä kuulostaa vaan ihan tavalliselta sekopäältä. Huvittaa kun naiset pitää tuollaisia öykkäreitä "pelimiehinä" mutta sitten ne miehet jotka osaa oikeasti käsitellä naisia, niin ne on sitten niitä "tavallisia ja mukavia miehiä".
Vaikkapa Piratebayista. Etit vaan pua collection tai the game neil strauss. Tai googlella pua collection torrent tms.
Piratebayihin pääsee kun etit googlesta piratebay proxy list ja siitä listalta klikkaat sit jonkun niistä.
Tai sitten tilaat ihan vaan kirjakaupasta tai amazonista.
Youtubesta löytyy paljon kivoja videoita. Kirjoita vaan niel strauss negging niin johan tulee lista.
Neil Patrick Harris on kirjoittanut useamman liittyen how I met your mother -sarjaan. Voi tilata netistä, ehkä löytyy myös kirjastosta.
Tarkoitatko Neil Strauss Pelimies kirjaa? Saattaa kirjastosta tai muualta löytyä. Ihan mielenkiintoinen kirja.