Saako sun mies katsoa telkkaria myöhään?
Kommentit (13)
Saa, koska se on aikuinen ja saa tehdä mitä haluaa, kun kantaa itse teoistaan vastuun. Suosittelen ap sullekin.
Se olen minä joka saa valitusta aina liian myöhään valvomisesta. Joten sinkkuna parempi olla.
Saa. Minä menen yleensä paljon aikaisemmin nukkumaan, ja katsoo telkkaria äänenvoimakkuus pienellä.
Saisi, mutta ei kato. Sen sijaan se voi valvoa koko yön pleikkaa pelaten, mennä nukkumaan aamulla ja herätä iltapäivällä. Sit sama taas uudestaan.
Kuka sen määräis ettei sais. Aikuiset ihmiset saa tehda mitä haluaa jossei saa miksi asua sellaisen kanssa.
Saa ja katsookin. Menen lähes aina nukkumaan ennen, että ehtisin nukahtaa ennenkuin hän tulee nukkumaan. Kuorsaa ja jos olen unessa, mitä yleensä siis olen, se kuorsaus ei silloin häiritse.
23:00 asti, muuten joutuu jäämään sohvalle nukkumaan.
Tottakai saa, jos on päivällä ollut oikein reipas ja tehnyt kaikki tehtävänsä.
Mies tulee nukkumaan 02-05 välillä. Katsoo myöhään telkkaria ja nukahtaa aina sohvalle.
Itse nukun klo 22- 06 eli harvoin ollaan samassa sängyssä, lähinnä lomareissuilla.
Kymppiuutiset ja sitten kämppä hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies tulee nukkumaan 02-05 välillä. Katsoo myöhään telkkaria ja nukahtaa aina sohvalle.
Itse nukun klo 22- 06 eli harvoin ollaan samassa sängyssä, lähinnä lomareissuilla.
Onnellinen liitto, turhaan sitä nyhrää kaiken aikaa vierivieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellinen liitto, turhaan sitä nyhrää kaiken aikaa vierivieressä.
:) Me olemme kyllä muuten yhdessä 24/7 ilman koronaakin, teemme molemmat usein kotitoimistolla töitä.
Mä en saa, kun mies käskee nukkumaan yhdeksältä lasten kanssa 😴