Olen täysin ahdistunut ja traumatisoitunut.
Pelkkä jälkeenjäännyt luuseri jota särkee sieltä täältä ja aivot ovat pelkkää pas kaa, yhtä taistelua jo että selviäsi jotenkin tämän työurakankin läpi joka kestää noin kuukauden ja sitten taas ei mitään mutta eipä minusta paljoa muuhun ole kuin hyvin yksinkertaiseen työhön tosin en selviä niistäkään kun illalla ei nukuta ja aamulla ei jaksa herätä ja ihmisten ilmoilla pitää esittää "normaalia" ihmistä tosin olen melko varma että moni pitää minua jälkeenjäänneenä joten ei minun kanssa kukaan juurikaan juttele koska ei minulla ole mitään elämää mistä puhua tai en minä osaa muutenkaan puhua koska olen niin vammanen.
Saisiko jostain lopetuspiikin? Soitto kriisipuhelimeen ei auta kun mitä siellä puhuisi, seuraava mt-hoitokontakti on vasta loppukuusta ja psykoterapiaan ei ole rahaa eikä niitä tässä lähellä ole, ei ainakaan kelakorvaukseen kuuluvia joten ne on kaikki poissuljettu.
Saisiko jostain lopetuspiikin? Kärsiville eläimillekin ollaan armeliaampia kuin ihmisille, onko kyse jostain alitajuntaisesta uskonnollisesta toiminnasta kun ei haluta kärsivälle ihmiselle antaa mahdollisuutta päästä eroon kivuista ja kärsimyksistä vaan pitäisi kärsiä koko loppuelämä.
Kommentit (16)
Minua ei pitäisi olla olemassa, minun ei olisi pitänyt edes syntyä tai minut olisi pitänyt heti heittää roskiin. Maailma ja minä voisivat paljon paremmin jos minua ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu terapiaan.
Älä hakeudu. Terapeuttia kävisi sääliksi.
Ystävä rakas, soita kriisipuhelimeen nyt heti.
https://mieli.fi/fi/tukea-ja-apua/kriisipuhelin-keskusteluapua-numeross…
Vierailija kirjoitti:
Hakeudu terapiaan.
Mieluummin hakeutuisin e u ta siaan jos sellainen olisi saatavilla mutta koska ei ole pitää jossain kohtaa tehdä itse homma ja varmasti menee pieleen tai jälki on rumaa.
Kelakorvattuja terapioita ei tässä ole lähelläkään ja ilman korvausta minulla todellakaan ole sellaiseen varaa kun ei olisi vaikka saisi kelakorvauksen ja vaikka nyt olen töissä en niitä rahoja terapiaan laita koska tämän työn jälkeen seuraavaa ei ole enkä varmaan pystyisikään koska tämäkin ottaa koville niin rahaa tarvii että edes kituu jollain eteenpäin vaikka siinä ei ole mitään järkeä vaan parempi olisi vaan lakata elämästä.
Mä voin tulla huuteleen sun postiluukusta.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen exä teki tätä, huhuili kultaa...minä täällä, avaa, se on minä minä minä kulta avaaaaa-👹
Eli AP voi olla suunnattoman kiitollinen siitä ettei ole narsistisia nyksiä tai eksiä kiusaamassa. Aika monella on.
Usko mua ap. Helvetti on toisissa ihmisissä ja niin kauan kuin olosi on omasi, ei ole hätää.
Yhteiskunta ei auta ketään, pitää itse auttaa. Jos et jaksa lähteä lenkille, laita musiikki soimaan ja ala tanssia. Kieri lattialla kuin mäyrä. Elämässä on paljon kivaa, kun vain annat itsesi olla vapaa.
Olen sairas ja minut pitäisi lopettaa, en minä tätä oloa kauaa enää kestä tai en kestäkään vaan lääkityksellä haahuilen mutta senkin teho on lopussa tai limitillä en tiedä, olisi tuossa puu ja voisi testata painovoimaa miten toimii.
luuseri kirjoitti:
Olen sairas ja minut pitäisi lopettaa, en minä tätä oloa kauaa enää kestä tai en kestäkään vaan lääkityksellä haahuilen mutta senkin teho on lopussa tai limitillä en tiedä, olisi tuossa puu ja voisi testata painovoimaa miten toimii.
Ehkä olet vain tylsä.
Muista että olet yhtä arvokas kuin me kaikki muutkin ❤️ sinun täytyy nyt alkaa ajattelemaan mitkä asiat elämässäsi on hyvin ja mitkä asiat saavat sinut kiinnostumaan/ hyvälle tuulelle. Oli se sitten aurinko ☀️ kahvikuppi tai vaikka musiikin kuuntelu niin aloita siitä. Ole mikä olet, ajan myötä sinut kyllä hyväksytään sellaisena kuin olet ❤️🌼 tee kodistani paikka jossa sinun on hyvä olla, kuuntele itseäsi. Siirrä pöytä sinne missä näet ikkunasta ihmisiä esim. Toivon todellakin että uskot siihen että kaikki vielä kääntyy parempaan päin, tämä on vain yksi elämänvaihe ❤️❤️❤️❤️
Elämä on rankkaa. Joillekin se on rankempaa kuin toisille. Täytyy kuitenkin kulkea tämä maallinen vaellus loppuun eli luonnolliseen kuolemaan asti.
On monia iloa tuottavia asioita, joista saa hyvän mielen: luonto, kivat harrastukset, taide, läheisten tapaaminen, muiden auttaminen.
Jos uskoo Jeesukseen, elämä jatkuu Taivaassa, ja siellä ei enää ole rankkaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ainakin vuoden olet jo tätä täällä valitellut eli ei ole mikään akuutti tilanne. Muuta muualle, jos asut jossain tuhnuisella pikkupaikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen exä teki tätä, huhuili kultaa...minä täällä, avaa, se on minä minä minä kulta avaaaaa-👹
Eli AP voi olla suunnattoman kiitollinen siitä ettei ole narsistisia nyksiä tai eksiä kiusaamassa. Aika monella on.
Usko mua ap. Helvetti on toisissa ihmisissä ja niin kauan kuin olosi on omasi, ei ole hätää.
Yhteiskunta ei auta ketään, pitää itse auttaa. Jos et jaksa lähteä lenkille, laita musiikki soimaan ja ala tanssia. Kieri lattialla kuin mäyrä. Elämässä on paljon kivaa, kun vain annat itsesi olla vapaa.
Mt ongelmissa ne toiset ihmiset ovat sisälläsi piinaamassa. Tuota sanotaan objektisuhdeteoriaksi jossa sisäistämme hyvät ja huonot kokemukset varhaisista kiintymyssuhteista. Monilla ei ole turvallisia vakaita aidosti aikuisia vanhempia vaan itse lapsen tasolle tarpeissaan jääneitä jotka voivat jopa vaatia lasta olemaan heidän vanhempansa/ymmärtäjänsä. Moni aikuisiän helvetti kumpuaa näistä asetelmista eikä niitä hetkessä muutetakaan. Ihminen valitettavasti toistaa traumaansa eli tilaa tuttua kurjuutta ympärilleen.
Vierailija kirjoitti:
Muista että olet yhtä arvokas kuin me kaikki muutkin ❤️ sinun täytyy nyt alkaa ajattelemaan mitkä asiat elämässäsi on hyvin ja mitkä asiat saavat sinut kiinnostumaan/ hyvälle tuulelle. Oli se sitten aurinko ☀️ kahvikuppi tai vaikka musiikin kuuntelu niin aloita siitä. Ole mikä olet, ajan myötä sinut kyllä hyväksytään sellaisena kuin olet ❤️🌼 tee kodistani paikka jossa sinun on hyvä olla, kuuntele itseäsi. Siirrä pöytä sinne missä näet ikkunasta ihmisiä esim. Toivon todellakin että uskot siihen että kaikki vielä kääntyy parempaan päin, tämä on vain yksi elämänvaihe ❤️❤️❤️❤️
No tuossa esim musiikin kuuntelussa on se että tykkään 80-ja 90-luvun musiikista eniten et vaikka se saa hyvälle tuulelle se myös saa myös aikaan ahdistus ja itkukohtauksia et miten pystyy edes mieli musiikistaan nauttimaan jos alkaa yhtäkkiä vaan itkemään :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä sun kuspäisellä exällä on tässä???? Vai onko ongelmia luetun ymmärtämisessä? Mun mielestä tossa ei lue mitään uhkaavaa. Sun postiluukusta voin vaikka sylkästä tai kusta, mutta tossa oli ihan muu tarkotus.
En edes halua mennä ulos, ahdistaa ja tuuli sattuu kasvoihin joita valmiiksi jo särkee. MINUT PITÄÄ PÄÄSTÄÄ TÄÄLTÄ POIS HETI!!!!!
MITÄ TÄMÄ OIKEIN ON TÄMÄ TÄLLAINEN ELÄMÄ JOSSA EI OLE MITÄÄN MIELTÄ VAAN PELKKÄÄ TUSKAA AHDISTUSTA JA KIPUA?????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAA
A
..............................