Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pallit

Vierailija
08.05.2020 |

Naiset ja tykkäättekö puristella ja nuolla miesten palleja ?? entä niiden suussa pitämisestä. Miehet tuntuuko miltä kun näin tehdään ??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan tuu mitään tuntemuksia vaikka mun pusseja puristellaan. Tietty jos liian kovaa niin kipua.

Kullista vaan kiinni niin on hyvä, pussit voi jättää rauhaan.

Vierailija
2/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies haluaa, että pallit huomioidaan myös. Niitä pitää hieroa toisella kädellä, kun toisella runkkaa munaa. Aluksi melko hellällä otteella, mutta kun h- hetki lähestyy, vähän voi koventaa otetta. Olen joskus 69: ssä ottanut suuhun ja imenytkin varovasti, mutta se kuulemma tuntui liian voimakkaalta käsittelyltä. Itse tykkään kyllä hieroa palleja, etenkin sileiksi sheivattuna tuntuvat tosi ihanalta omassa kädessä, niitä on kiva pitää kädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkään nuoleskella, imeskellä ja hieroskella kiveksiä.

Vierailija
4/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelusta en jostain syystä pahemmin perusta, mutta niiden nuoleminen ja kokonaan suuhun imaiseminen tuntuu ihan mukavalta.

Vierailija
5/8 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla kivan tuntuista jos ottaisi kiveksen suuhun mutta kukaan ei ole vielä siinä onnistunut

Vierailija
6/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kassien räpläämisestä mitään erikoisempia säväreitä. Sisäreidet ja alavatsa siinä samoilla tienoilla ovat paljon erogeenisemmat.

Vierailija
7/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla kivan tuntuista jos ottaisi kiveksen suuhun mutta kukaan ei ole vielä siinä onnistunut

Ei ole laskeutuneet vielä?

Vierailija
8/8 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma rakkaani tykkää, kun kiveksiä hyväilee kevyesti. Voi myös vähän nostella tai varovasti vetää alaspäin. Yksistään ei kuulemma säväytä, mutta kiva lisämauste muun toiminnan ohessa. Puristaa ei saa eikä ottaa suuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan