Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin hyvä kysyä mieheltä että missä mennään?

Hämillään
08.05.2020 |

Tapasin Tinderissä miehen n. 2viikkoa sitten. Ollaan juteltu siittä lähtien päivittiäin. Tavattiin muutaman päivän jutustelun jälkeen, ja ensi tapaamisen jälkeen ollaan tavattu nyt yhteensä 4 kertaa. Juttu luistaa hyvin ja ollaan kyläilty puolin ja toisin. Oma aloite kyky on huono, ja tarvin mieheltä suoria signaaleja että uskallan tehdä aloitteen tai odotan että mies sen tekee. Seksiä ei ole ollut, eikä edes muutamaan. Soitellaan iltaisin pari tuntia, soitellaan puolin ja toisin. Tapaamisista molemmat kysellyt. Silti olen hyvin epävarma kiinnostaako miestä pidemmän päälle? Yhteydenotot teen minä, tekstaan yleensä iltapäivällä miten menee. Hänestä ei muuten kuulu yhtään mitään. Kyseessä ns. vähän maalainen mies joka ei hirveästi tunteistaan höpise eikä tekstaa turhia kun päivät menee töitä tehdessä, on sanonut että puhuu mieluummin puhelimessa. Milloin voi kysyä että tuhlaanko vai aikaani vai onko hänellä oikeasti kiinnostusta pitää yhteyttä? Onko vielä liian aikaista?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei milloinkaan, älä tyrkyttele itseäsi.

Vierailija
2/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiinnostunut miehestä enemmän, kuin hän sinusta.

On se kummallista, ettei jakseta odotella ja katella, että miten alkaa sujua.

Olen varma, että miehellä on muitakin Tinder kumppaineita joita tapailee, vähintään yksi toinen,

joten ei hänellä ole mitään kiirettä valita kumpi tai kenet.

Mikset itsekin tapaile samaan aikaan toisia, ihan vaan kiinnostuksen vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia juttelette iltaisin ja sinä mietit että haluaako olla yhteyksissä? Miksi et vain anna asioiden mennä omalla painollaan?

Vierailija
4/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli maalais-tai kaupunlaismies, niin jos mies on tosissaan kiinnostunut, hän kyllä pitää yhteyttä naiseen.

Se on aivan varmaa, näin on ollut aikojen asti ja tulee olemaan.

Mies on selvästi epävarma siitä, haluaako olla kanssasi vai, et ole ehkä ihan sitä, mitä hän on etsimässä, mutta saatat olla parempi kuin ei mitään. Ainakin tällä hetkellä.

Vierailija
5/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein kaksi viikkoa jo mennyt ensitapaamisesta, no ymmärrän kyllä huolesi, kyllähän siinä ajassa luulisi olevan kenelle tahansa jo selvää soivatko hääkellot.

...mitäpä jos vain katselisit jutun kehittymistä vielä kaikessa rauhassa.

Vierailija
6/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit liian tiivistä yhteydenpitoa. Älä tukehduta teidän juttua vaan anna toiselle tilaa.

Vierailija
7/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juttelette kaksi tuntia joka päivä ja mietit tuollaisia? Huh huh. Kyllä tuolla menolla kiinnostus lakkaa, vaikka vielä kiinnostaisikin.

Vierailija
8/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei en odota hääkelloja, en halua parisuhdetta heti, haluan vain tietää että tuhlaanko aikaa häneen ja että onko kiinnostus molemmin puolista. En myöskään vaadi viestittelyä 24/7 ja super tiivistä yhteydenpitoa.

Vierailija
9/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meinaat tällä?

Vierailija
10/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

", soitellaan puolin ja toisin. Tapaamisista molemmat kysellyt."

"Yhteydenotot teen minä, tekstaan yleensä iltapäivällä miten menee. Hänestä ei muuten kuulu yhtään mitään."

Siis kumpi näistä? Eipä sillä kai väliä ole, olette tunteneet vasta 2 viikkoa eli nyt jäitä hattuihin! Asiat etenevät omalla painollaan, jos kerran mies on huono puhumaan tunteistaan niin painostus vain ajaa hänet pois.

Vierailija
11/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei milloinkaan, älä tyrkyttele itseäsi.

👆

Vierailija
12/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

", soitellaan puolin ja toisin. Tapaamisista molemmat kysellyt."

"Yhteydenotot teen minä, tekstaan yleensä iltapäivällä miten menee. Hänestä ei muuten kuulu yhtään mitään."

Siis kumpi näistä? Eipä sillä kai väliä ole, olette tunteneet vasta 2 viikkoa eli nyt jäitä hattuihin! Asiat etenevät omalla painollaan, jos kerran mies on huono puhumaan tunteistaan niin painostus vain ajaa hänet pois.

Minä yleensä tekstaan että miten on mennyt. Hän saattaa myöhemmin sitten soittaa. Tapaamisten jälkeen on toisaalta taas hän kysynyt milloin nähdään uudestaan.

Vierailija
13/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis juttelette kaksi tuntia joka päivä ja mietit tuollaisia? Huh huh. Kyllä tuolla menolla kiinnostus lakkaa, vaikka vielä kiinnostaisikin.

Niin?

Vierailija
14/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin mun mieheltä kahden viikon tuntemisen jälkeen että aletaaks.

Mutta:

-Me oltiin käytännössä asuttu yhdessä se 2 vk.

-Mies oli jo aikaisemmin kutsunut minua leikillään tyttöystäväkseen.

-olimme puhuneet, että kumpikin olisi valmis jättämään sinkkuajat taakseen

Voit selvittää kiinnostuksen niin että et laita viestiä kolmeen päivään. Jos hän ei ota yhteyttä, ei ole kiinnostunut. Sen jälkeen toki voit vielä varmistaa että mitä hän ajattelee kysymällä suoraan, mutta vähän heikolta vaikuttaa.

Kolahtiko teillä? Jos ei, hän ehkä odottaa parempaa, vaikka olisitte paperilla täydellinen pari.

Vierailija
15/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyin mun mieheltä kahden viikon tuntemisen jälkeen että aletaaks.

Mutta:

-Me oltiin käytännössä asuttu yhdessä se 2 vk.

-Mies oli jo aikaisemmin kutsunut minua leikillään tyttöystäväkseen.

-olimme puhuneet, että kumpikin olisi valmis jättämään sinkkuajat taakseen

Voit selvittää kiinnostuksen niin että et laita viestiä kolmeen päivään. Jos hän ei ota yhteyttä, ei ole kiinnostunut. Sen jälkeen toki voit vielä varmistaa että mitä hän ajattelee kysymällä suoraan, mutta vähän heikolta vaikuttaa.

Kolahtiko teillä? Jos ei, hän ehkä odottaa parempaa, vaikka olisitte paperilla täydellinen pari.

Mielestäni kolahti! En tarkoita toki mitään 'aletaaks' viestiä, tosiaan vain ja ainoastaan sitä että kiinnostaako häntä jatkaa yhteydenpitoa vai annanko vain olla. Tää ihminen on vain niin niin sanotusti vaikea lukuinen ihminen, siittä ei yhtään ota selvää mitä se ajattelee yleensäkin..

Vierailija
16/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu tuntuu jotenkin tahmealta tai mietityttää kovasti sen toisen mielen liikkeet eikä niistä ota selvää, niin silloin yleensä ei juttu toimi.

Vierailija
17/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä tiedät että sillä on paljon töitä ja ihmettelet kun se ei laita viestiä?

Ihmettelet kun siitä ei kuulu mitään kun se tekee töitä ja sitten laitat viestiä?

Jos mua jatkuvasti häiritään kun teen töitä niin musta ei varmasti kuuluis enään mitään.

Typerää ja lapsellista tommonen piinaaminen.

Anna toisen tehdä työt rauhassa niin se voi ehkä kiinostuakki susta.

Vierailija
18/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi Heikki?

Vierailija
19/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä tiedät että sillä on paljon töitä ja ihmettelet kun se ei laita viestiä?

Ihmettelet kun siitä ei kuulu mitään kun se tekee töitä ja sitten laitat viestiä?

Jos mua jatkuvasti häiritään kun teen töitä niin musta ei varmasti kuuluis enään mitään.

Typerää ja lapsellista tommonen piinaaminen.

Anna toisen tehdä työt rauhassa niin se voi ehkä kiinostuakki susta.

Enhän mä herran jumala vaadi että viestiin vastataan heti, vaan sitten kun on aikaa...?

Vierailija
20/20 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidan keskellä on aina hyvä alkaa tenttaamaan missä mennään. Not!

Otsikon kysymykseen siis vastasin.