Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos naapuri tulisi ovellesi ja hänellä olisi ihan hemmetisti viinaa

Vierailija
08.05.2020 |

Alkaisitteko juomaan oiken huolella.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo riskiryhmään kuuluva, liki yhdeksänkymppinen rouva sen tekisi, kutsun ilman muuta sisään. Viinasta en niin välitä, juon mieluummin olutta, mutta tämän rouvan kohdalla tekisin poikkeuksen.

Vierailija
22/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin lähtä menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin lähtä menemään.

Vierailija
24/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä haluu, että kotiini tullaan riehuu ja möyhkää.

Vierailija
25/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa oikeasti, sitten juotaisiin ja toivottavasti pantaisiin, juotaisiin, pantais, juotais ja jossain välissä kävisin laittamassa talonyhtiön saunan päälle, saunottais, pantais, juotais....................

Vierailija
26/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes avaisi ovea. Naapurissa asuvat alkoholistit ovat sen verran rasittavaa sakkia, etten niiden kanssa ryyppäisi varsinkaan viinaa. Nähty jo on ettei heidän päänsä kestävedes miedompia.

Vierailija
27/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais kadota viinoineen ja aika äkkiä. En känniääliötä jaksaisi katsella.

Vierailija
28/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmasti alkaisi. Alkoholi on ainoa päihde, jonka aiheuttamasta olotilasta en pidä yhtään.

Sama, kukan höyryttely kerran-pari kuussa on sen sijaan mukavan rentouttavaa. Saa sen jälkeen myös hyvät yöunet ja seuraavana aamuna on teräkunnosa ilman mitään darroja.

Vierailija
29/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin ettei kiinnosta. Olen absolutisti.

Minulla on AINA riittävän kivaa selvinpäin, en halua pilata oloani alkoholilla.

Minulla ei myöskään koskaan ole niin paha olla, että haluaisin juoda suruun tai ahdistukseen.

En tarvitse alkoholia iloon enkä suruun.

Kohtaan tilanteet niin kuin ne tulevat, ja pahakin kriisi on alle viikossa käsitelty, kun ei myrkytä itseään, syö, liikkuu ja nukkuu. Ihmismieli on rakennettu niin.

Aurinkoista ja raitista kevättä kaikille!😊

Vierailija
30/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kuin edellä eli en juo ollenkaan joten luultavasti pelottaisi jos naapuri tulisi ovelle viinojen kanssa. Vieressä asuu onneksi vain lapsiperheitä

Vierailija
31/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vapaata ja ei muuta hommaa, niin pullo auki.

Vierailija
32/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tätäkin sattunut. Kerran seinänaapuri tiputteli pontikkaa omaan käyttöön ja pari kertaa tuli tarjoamaan. 4 päivää hävisi muistista samantien.

Vierailija
33/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kai siinä mitn

Vierailija
34/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi. Syy siihen, etten yleensäkään ”ryyppää oikein huolella”, ei ole viinan puute.

Vierailija
35/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei myöskään koskaan ole niin paha olla, että haluaisin juoda suruun tai ahdistukseen.

Kohtaan tilanteet niin kuin ne tulevat, ja pahakin kriisi on alle viikossa käsitelty, kun ei myrkytä itseään, syö, liikkuu ja nukkuu. Ihmismieli on rakennettu niin.

Kai syöt kasviksetkin raakana ilman mausteita? Pihvit? Käyt vessassa ilman vessapaperia? Nukutkin taivaan alla, kun nyt vaan iloisesti kohtaat tilanteet niin kuin ne tulevat! Muista olla ottamatta lääkkeet kun tilanne tulee!

Vierailija
36/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai syöt kasviksetkin raakana ilman mausteita? Pihvit? Käyt vessassa ilman vessapaperia? Nukutkin taivaan alla, kun nyt vaan iloisesti kohtaat tilanteet niin kuin ne tulevat! Muista olla ottamatta lääkkeet kun tilanne tulee!

Tunnen riittävästi alkoholisteja, enkä halua sellaiseksi. Se ei ole sinulta pois, jos minä en juo.😄

Vierailija
37/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi, mutta mutta...

Jos olisin sinkku ja naapuri olisi kiva ihminen (ihan sama mies tai nainen, olen kuitenkin siis hetero) niin mikä ettei, pyytäisin sisälle ja juteltais henkeviä.  

Naisten kanssa se olisi kivempaa, siihen ei sisältyisi mitään vääriä odotuksia.  Mulla asuikin naapurissa naisihminen, jonka kanssa vietettiin saunailtoja.  Ne oli kivoja aikoja ne.  Tehtiin kaikenlaisia hienoja koktaileja ja paukkuja.  Joskus meni aamuyöhön.  Saunottiin, istuttiin kuistilla, saunottiin, istuttiin kuistilla ja niin edelleen.  Välillä tehtiin jotain ruokaakin keskellä yötä.  Jotkut ihmiset on sellaisia, että niiden kanssa aika vaan kuluu hauskasti.  Nyt se on mennyttä aikaa, häntä ei enää ole.  

Nykyiset naapurit on ihan ok, mutta toista tyyppiä.  

Vierailija
38/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naapurilla viinaa, minulta se yleensä koettaa pummia juomat

Vierailija
39/39 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä omat viinat mitä juomme emmekä naapureille tarjoile. Naapureille moikataan ja vaihdetaan pari sanaa. Ei niiden kanssa vietetä aikaa. Onneksi ei ole liian sosiaalisia naapureita että yrittäisivät enemmänkin tutustua.