Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastikään eronnut kaverini haluaisi raahata minua aina vain baariin

Vierailija
08.05.2020 |

Kaverini siis erosi vajaa vuosi sitten. Sitä ennen hän aina puhui ylimielisesti, miten hän on jo päässyt teinimäisen biletysiän ohi ja asettunut aloilleen. Hän vihjaili, että lapsettomat sinkut (kuten itse olen) eivät elämällään tee muuta kuin bilettävät. Hän hankki lapsenkin. Hän erosi miehestään lapsen ollessa 4v. Eron jälkeen lapsi käy isällään joka toinen viikonloppu ja tällöin kaverini olettaa minun olevan hänen baariseuranaan jopa kahtena iltana peräkkäin! Olen sanonut hänelle jo aikaa sitten, etten käy enää kuin harvoin baareissa. Mutta hän ei usko. Eikä hän halua viettää aikaa kanssani muuten. Nyt kun koronatilanteen takia baarit ovat kiinni, saan kuunnella jatkuvaa valitusta, kun ei pääse baariin. Halusin vaan avautua!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele. Eipä teillä näytä paljon yhteistä olevan, joten miksi kiusata itseä?

Vierailija
2/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko baarissa käymisen syy siinä, että haluaa tavata uusia ihmisiä? Itselläni ainakin oli näin kun erosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereista on vain harmia ja työtä.

Vierailija
4/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko baarissa käymisen syy siinä, että haluaa tavata uusia ihmisiä? Itselläni ainakin oli näin kun erosin.

No ei silloin kannata ainakaan vanhoja kavereita mukaan kinuta vaan etsiä sieltä baarista niitä uusia.

Vierailija
5/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon ihmisestä, jos baarit on ainoa paikka uusien ihmisten tapaamiseen.

No kerro nyt, missä tapaat uusia ihmisiä.

Vierailija
6/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo aika paljon ihmisestä, jos baarit on ainoa paikka uusien ihmisten tapaamiseen.

No varmaan minusta sitten kertoi. Olin parikymppinen ja tein vuorotyössä pitkiä päiviä. Kavereita ollut aina vähänlaisesti, joten todella vähän oli ympyröitä joissa tavata uusi puoliso.

Uskaltauduin sitten nettideittiin ja löysin sieltä mieheni.

Vierailija
7/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se yksin sinne baarin pääse?

Vierailija
8/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs baari Suomessa on tällä hetkellä auki? Paitsi joku salakapakka?

Vierailija
9/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis baariruusuja ja pultsareita?

Yökerhoissa ja nuorille suunnatuissa paikoissa?

Vierailija
10/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ei tarvitse lähteä, vaan ehdottaa hänelle viisaampaa ajankäyttöä, jossa voisi tavata uuden könsikkään. Ei sinua sitä paitsi tarvitse sinne esiliinaksi, vaan kaveri pärjää yksinäänkin.

Vierailija
11/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille tinderistä.

Vierailija
12/12 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitähän aina sattuu, tulee lapsi nuorena, syytellään muita bilettäviä samanikäisiä lapsellisiksi, erotaan, mennään itse baariin etsimään kadotettua nuoruutta, kun muut ovat jo asettuneet.

Tehkää jotain muuta. Jos ei suostu, ei hän varmaan kummoinen ystävä ollutkaan. Tinder on olemassa.