Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin työuupumuksen takia viisi vuotta sitten pari kuukautta sairaslomalla.

Vierailija
08.05.2020 |

Masennukseni oli mielestäni moneen muuhun verrattuna lievää, mutta se on jättänyt jälkensä. Yksi pahimmista on se, että mulla on nykyään oravan keskittymiskyky.

En vaan pysty keskittymään lukemaan edes puolen sivun tekstipätkiä enkä varsinkaan, jos niitä pitää lukea näytöltä. Vai onko tämä kenties pidempiaikaista uupumusta, kun yrittää liikaa pitää monisairaan oppimisvaikeuksisen nuoren mukana yhteiskunnassa tulevana työntekijänä samalla, kun oma työttömyys ja välillä molempien perheen vanhempien työttömyys rasittaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vajaa 2 v sitten saikulla n. 4 kk uupumuksen, ahdistuksen ja masennuksen takia. Vieläkin tuntuu, etten ole täysin palautunut. Tuntuu kuin olisin keikkuvassa veneessä. Välillä menee hyvin, mutta välillä vene keikahtaa ylösalaisin kohtalaisen pienistä asioista. Esim. yksi huonosti nukuttu yö ja pari touhukasta päivää vetävät pariksi, jopa kolmeksi seuraavaksi päiväksi sängyn pohjalle,jolloin en saa mitään aikaan. Toisinkuin sulla, itse pystyn lukemaan ja opiskelemaan. Sitä kun voi tehdä vaikka sängyn pohjalta käsin.

Vierailija
2/3 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30v, mulla jätti todella pahat jäljet. En pysy enää missään töissä kun en opi enkä osaa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi