Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisinpa olla siro keiju, enkä tällainen poni.

Vierailija
07.05.2020 |

Liikun paljon, mutta ei auta yhtään saamaan jalkoja ja lantion aluetta hoikemmaksi. Farkut kiristää ja näytän aina jotenkin tursuavalta tädiltä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta oikeankokoiset farkut. Ja jos haluaa rasvaa pois, niin sitten pitää laihtua eli muokata ruokavaliota ja/tai energiansaantia.

Vierailija
2/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän kuin kulutat. Ainakin niin kauan kunnes oot sinua tyydyttävissä mitoissa. Siinä sulle taika siroon vartaloon liikunnan lisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpä minäkin olen toivonut... Näin reitevänä, persevänä ja isorintaisena keijukaismaisuus on kaukana olemuksesta, vaikka olisin ollut niin hoikka että lantioluut loistaa. Kapea vyötärö, luojan kiitos. Kapeat hartiat myös, tosin, joten olen ennemmin ollut mehevä päärynä kun Marilyn. Nykyään olen kuin kaksi ponia syönyt muodoton alien.

Vierailija
4/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keijukaismainen nainen ja näin tänään reitevän ja persevän naisen.

Mielestäni hänen kroppansa oli upea. En normaalisti tuijottele kenenkään peppuja mutta kyseessä oli niin kaunis näky että oli pakko salaa vähän ihastella. Kauneutta on monenlaista.

Vierailija
5/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, olen lyhyt ja harteikas nainen vailla uumaa mutta isoilla rinnoilla ja haaveillut aina sirommasta ulkonäöstä. Nyt kun painoa on päässyt kertymään masennuksen vuoksi, näen peilistä semmoisen molskimatamin että.

Vierailija
6/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet meistä miehistä tykkäävät vähän tukevammista naisista.

M31

Vierailija
7/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla nainen eikä mikään hyttynen.

M28

Vierailija
8/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Niin varmasti joo. Irl kuitenkin aina lähestytte ja yritätte niitä todella hoikkia ja siroja naisia. Muodokkaille/pulleille olette kaverillisia.

Vierailija
9/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju täyttyy rumista kommenteista. Voitaisko hyväksyä se, että jokaiselle vartalolle on ottajansa.

Vierailija
10/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olist hoikempi olisitko tyytyväinen? Olen itse hoikka ja en ole täysin tyytyväinen. Olisipa mulla juuri sitä ylimääräistä. Perse on kuin lauta ja rinnatkin aika olemattomat. Pidän kyllä itsestäni mutta ei se huono juttu olisi jos saisi vähän sitä "ylimääräistä" kroppaan. Hoikat unelmoi teistä ja sama toisinpäin. Näin se maailmaa taitaa pyöriä.

Vierailija
11/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Niin varmasti joo. Irl kuitenkin aina lähestytte ja yritätte niitä todella hoikkia ja siroja naisia. Muodokkaille/pulleille olette kaverillisia.

En lähesty naisia irl.

M31

Vierailija
12/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saakeli sentään! Olin siro keijukainen 6 vuotta sitten. Vaihdoin tuolloin työpaikkaa ja siihen loppui liikunta, terveellinen ruokailu ja muukin itsestäni välittäminen. Työni on hyvin stressaavaa ja sitä on yksinkertaisesti liikaa, niinpä voimavaroja ei ole ollut enää mihinkään muuhun kuin työssä selviytymiseen.

No, nyt olen sitten mimmimatami. Luut on sirot, ranteet ja nilkat hoikahkot edelleen, mutta kaikkea muuta peittää sellainen paksu epätasainen  rasvakerros.

Saman olen valitettavasti kollegoistani. Kaikki jo talossa olleet kollegani ovat paksuja, jälkeeni tulleet ovat muuttuneet hoikista parissa vuodessa paksuiksi. Nyt ollaan sellainen läskiarmeija koko työyhteisö. 

Vierailija
13/13 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi saakeli sentään! Olin siro keijukainen 6 vuotta sitten. Vaihdoin tuolloin työpaikkaa ja siihen loppui liikunta, terveellinen ruokailu ja muukin itsestäni välittäminen. Työni on hyvin stressaavaa ja sitä on yksinkertaisesti liikaa, niinpä voimavaroja ei ole ollut enää mihinkään muuhun kuin työssä selviytymiseen.

No, nyt olen sitten mimmimatami. Luut on sirot, ranteet ja nilkat hoikahkot edelleen, mutta kaikkea muuta peittää sellainen paksu epätasainen  rasvakerros.

Saman olen valitettavasti kollegoistani. Kaikki jo talossa olleet kollegani ovat paksuja, jälkeeni tulleet ovat muuttuneet hoikista parissa vuodessa paksuiksi. Nyt ollaan sellainen läskiarmeija koko työyhteisö. 

Anteeksi, mutta mä nauroin ääneen. Hyvä kuvaus. Itselleni kävi samoin kun vaihdoin työpaikkaan jossa ei ollut ruokalaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan