Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muotoigurut, apua! Trenssin väristä, onko pakko olla beige?

Vierailija
07.05.2020 |

Onko musta trenssi liian "tunkkainen" keväällä? Inhoan beigeä...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotigurut piti lukea otsikossa 😅

Ap

Vierailija
2/19 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä etsin juuri mustaa, beige on yök. Ei vaan löydy mitään kivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaaleanvihreä tai vaaleanpunertava? Musta on vähän synkkä tähän vuodenaikaan.

Vierailija
4/19 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin. Yksi kevään muotiväreistä.

Ja sitäpaitsi myös klassinen väri.

Vierailija
5/19 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä etsin juuri mustaa, beige on yök. Ei vaan löydy mitään kivaa

https://www.veromoda.com/fi/fi/vm/osta-kategoriottain/takit/trenssit/

Löytyisikö tuolta :)

Vierailija
6/19 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tietenkin. Yksi kevään muotiväreistä.

Ja sitäpaitsi myös klassinen väri.

Beige sopii vain pienelle osalle ihmisistä ja mustakin on klassinen väri.

Vierailija
7/19 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei trenssissä ole värirajoitusta

Vierailija
8/19 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän että antaa tyhmän vaikutelman kysellä, mutta aattelin vaan et mitä muut on. Itse harkitsen juurikin mustan trenssin, sellaisen pitkän, ostamista. Käyttäisin samaa syksyisinkin.

Kiitos mielipiteistä!

Ap

Vierailija
9/19 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tiedän että antaa tyhmän vaikutelman kysellä, mutta aattelin vaan et mitä muut on. Itse harkitsen juurikin mustan trenssin, sellaisen pitkän, ostamista. Käyttäisin samaa syksyisinkin.

Kiitos mielipiteistä!

Ap

Kysyminen kannattaa aina

Vierailija
10/19 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige ei todellakaan tarvi olla ei se sovi itsellenikään. Musta on hyvä mutta voisi olla myös tummansininen tai joku sininen tai hyvin kevääseen sopiva pastelliväri.

Vierailija
11/19 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistat vain yhden trenssin niin silloin tosiaan beige tai musta. Jos useampi niin silloin joku värillinen on kiva. Itsellä on korallinpunainen näin keväällä.

Vierailija
12/19 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige on sävynä tosi vaikea, koska sävyn on oltava juuri oikea, jotta se näyttää hyvältä. Väärä beigen sävy näyttää... no, likaiselta. Kylmät beigen sävyt on yleisesti ottaen parhaita. Parhaiten tästä saa käsityksen, kun menee jonkun nettikaupan (esim. Zalando) sivuille ja valitsee sieltä beiget trenssit. Siitä vaan scrollailemaan, niin jo hyvin nopealla vilkaisulla huomaa, että jotkut sävyt vaan on vääriä, eivät miellytä silmää, vaan näyttävät likaisilta. Itse tykkään beigensävyistä niistä, jotka on kylmään taittavia, esim. 'oatmeal' joka onkin melko vaalea. Jos beige ei sävynä nappaa, niin kannattaa etsiskellä myös harmaan sävyjä, jotka näyttää nekin hyviltä. Esim. "myyrän" sävy/ruskeanharmaa/greige on kiva.

Vierailija
13/19 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssi on klassikko, väriä on monia. Osta mieluinen väri, niin tulee pidettyä ja sehän on tyylikästä, kun oikeasti viihtyy vaatteissaan :)

Vierailija
14/19 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensäpaljastajien takki.

Vierailija
15/19 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on vaaleanpunainen, sellainen vanha roosa sävyltään. Nyt on hakusessa laivastonsininen trenssi. 

Vierailija
16/19 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trenssit ei ole muotia.

Mutta jos sellaisen haluat, niin se voi olla juuri sen värinen kuin itse haluat. Jos haluat vaalean, mutta et beigeä, niin kokeile vaikka harmaan eri sävyjä, vaaleanpunaista tai luonnonvalkoista.

Vierailija
17/19 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trenssit ei ole muotia.

Niin. Tänä keväänä on paljon hyvin lyhyitä, laatikkomallisia, isoilla taskuilla varustettuja utility/trucker jacket- tyyppisiä takkeja. Ne ovat "muodissa" nyt, mutta luultavasti vuoden tai kahden kuluttua sellaista ei tulisi enää päälle puettua. Trenssi sen sijaan ajaton klassikko, aina muodissa. Esim. näissä kuvissa tosi kivan näköinen https://i.pinimg.com/originals/48/8b/a4/488ba41695924aa24b061385bc04559… ja https://i.pinimg.com/originals/02/fa/45/02fa45daaf2c16c1ca8194caed05c8f… Trenssin etu on myös se, että jos tykkää muuten pukeutua mustaan (kuten minä), se raikastaa asua sopivasti, varsinkin jos yhdistää siihen vielä valkoiset tennarit. Trenssit on usein ostettaessa jo melko pitkiä, ja koska itse olen lyhyt (163 cm) oikeaan pituuteen kannattaa kiinnittää huomiota. Jos trenssi on liian pitkä ja lähes laahaa maassa, se ei näytä hyvältä ja mittasuhteet vääristyvät. Jos löytää kivan trenssin, joka on kuitenki hieman liian pitkä, sitä kannattaa lyhennyttää ompelijalla ja saat luottovaatteen, jota käytät vuosia.

Vierailija
18/19 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä mustakin trenssi on kiva, eikä ole tunkkainen. Tietenkin pitää olla hyvät heijastimet sitten että autoilijat näkevät sinut!

Vierailija
19/19 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan