Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaksi käsipyyhettä vessassa?

Vierailija
06.05.2020 |

En kehtaa kysyä tätä ääneen, mutta monesti olen asiaa pyöritellyt. Mua hämää, kumpaan pyyhkeeseen kädet tulee kuivata.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lue mitään, niin ei kait sillä ole mitään väliä. Mäkin laitan joskus kaksi pyyhettä, jos on enemmän vieraita, niin ei tule niin äkkiä märäksi.

Vierailija
2/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisessa ei ole erikseen merkintää "vieraat" niin todennäköisesti voit kuivata kumpaan vaan (mulla esim. on käsipyyhe ja kasvopyyhe kylppärissä, mutta ne tulee joka tapauksessa vaihdettua vieraiden käynnin jälkeen, niin samapa se on, kumpaan kätensä kuivaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on isännän perspyyhe ja toinen on se mihin emäntä kuivaa kädet ja römpsän.

Vierailija
4/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siinä kasvo- ja pyllypyyhe vierekkäin. Siinä sitten vieraat arpovat, kumpaan kätensä kuivaavat.

Vierailija
5/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toinen on mun persepyyhe. Otan pois jos muistan kun tulee vieraita.

Vierailija
6/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yksi kastuu ja liiaantuu liian nopeasti useamman käyttäjän kodissa. Enemmän mua ihmetyttää ja ällöttää kodit, joissa on vain se yksi valmiiksi märkä pyyhe, jonka jälkeen kädet haisee uitetulta koiralta. Sitä kun koko perhe käyttää päivänkin putkeen niin hyi hitto.

Vierailija
7/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme. Ne ovat lähinnä koristeita. Ensimmäinen on vaaleanharmaa, toinen tummanharmaa ja kolmas musta. Näyttävät tosi hyvältä tuossa järjestyksessä. Kylpyhuoneessani olevassa pyyheliinaripustimessa on viisi koukkua, joten näyttäisi tyhmältä, jos siinä roikkuisi vain yksi pyyhe. Pyyhin käteni näistä milloin mihinkin, ilman mitään loogista järjestystä.

Vierailija
8/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännitystä elämään kirjoitti:

Minulla on siinä kasvo- ja pyllypyyhe vierekkäin. Siinä sitten vieraat arpovat, kumpaan kätensä kuivaavat.[/Tää

Käy kieltämättä joskus mielessä 😅

Vierailija
9/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3, miehelleni ,minulle ja vieraille. Ne on kyllä merkattu, että vieraat tietää mihin voi pyyhkiä kätensä.

Vierailija
10/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te takapuolipyyhkeen käyttäjät osaa laittaa koukkua kokonaan eri paikkaan kuin missä käsi- ja kasvopyyhkeetä pidetään? Esim. lähemmäs wc-istuinta, jolloin pyyhkeen saa käsiinsä istualtaan. Bakteerit siirtyvät pyyheestä toiseen, jos ne ovat vierekkäin.

Vierailija
11/11 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi? Meillä on vieras-wc:ssä kori, jossa on varmasti pari-kolmekymmentä pientä pyyhettä rullattuna. Lattialla sitten vastaavasti kori käytetyille.

Meidän omassa kylpyhuoneessamme on molemmille oma käsipyyhe, oma kasvopyyhe, oma kylpypyyhe, bidé-altaan vieressä pienet pyyhkeet myös molemmille.