Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen koskaan raaski ostaa itselle mitään kalliimpaa

Vierailija
06.05.2020 |

Vuosia olen esim harkinnut ostaa itselleni jotkut kivat vähän kalliimmat (max 200€) aurinkolasit, mutta vielä sitä vaan käytän jostain reissusta rantakojusta ostetuilla paskoilla. Mulla ei ole vaikeuksia ostaa yhteiseen hyvään käytettäviä kalliimpiakaan juttuja tai vaikka lahjoja, mutta kaikki henk.koht. käyttöön menevät asiat on aina mun mielessä turhuutta ja rahanmenoa jotka kumminkin hajoaa/häviää/mitä vaan ettei kannata ostaa. Ostin kummitytöllekin paljon kalliimman rippilahjakorun kuin mitä itselle olen ikinä ostanut.
Miten tästä asenteesta pääsisi eroon. Toisaalta hyvä että säästyy rahaa kun ei tuhlaile🙄

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti mennä vaan aurinkolasit!

Ehkä pääset eroon itsetutkiskelulla. Tärkeää olla taloudellinen turvaverkko, ettei jää tyhjän päälle. Itse varaan kuitenkin kuukausittain tietyn rahamäärän huveihin ja ei-välttämättömyyksiin.

Vierailija
2/5 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti mennä vaan aurinkolasit!

Ehkä pääset eroon itsetutkiskelulla. Tärkeää olla taloudellinen turvaverkko, ettei jää tyhjän päälle. Itse varaan kuitenkin kuukausittain tietyn rahamäärän huveihin ja ei-välttämättömyyksiin.

Varaa kyllä joskus olisi tuollaisiin juttuihin , ei se siitä ole kiinni. Joku ihme jarru menee aina päälle ja piheys iskee kun pitäisi itselle jotain hankkia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan. Lähes mitkään muodin merkkituotteet ei ole yhtään sen parempia kuin halpikset. Samoissa tehtaissa tehdään, eri merkki vain lätkäistään. Kyllä halvoissa ja keskihintaisissakin on hyvää laatua, pitää vaan olla tarkkana. Fiksu ei maksa logoista.

En mäkään osta itselleni mitään kallista koska se ei merkitse mulle mitään. Mutta lahjoihin saatan käyttää enemmän, jos uskon että hinnalla tosiaan saa parempaa laatua.

Vierailija
4/5 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit voi ostaa silloin kun ne on alennuksessa. Itse ostin viime kesänä Instrusta kahdet merkkiaurinkolasit kun olivat -70%. Silloin ei tule morkkista, vaan päinvastoin hyvä mieli. Nytkin siellä ale.

Vierailija
5/5 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä vaan. Lähes mitkään muodin merkkituotteet ei ole yhtään sen parempia kuin halpikset. Samoissa tehtaissa tehdään, eri merkki vain lätkäistään. Kyllä halvoissa ja keskihintaisissakin on hyvää laatua, pitää vaan olla tarkkana. Fiksu ei maksa logoista.

En mäkään osta itselleni mitään kallista koska se ei merkitse mulle mitään. Mutta lahjoihin saatan käyttää enemmän, jos uskon että hinnalla tosiaan saa parempaa laatua.

Osittain totta, mutta ei aina. Mitä aurinkolaseihin tulee, niin minulla on ollut niin niitä halpiksia. Kuin kalliimmatkin optikkoliikkeestä. Ja kyllä ne kunnon aurinkolasit on vain ihan eri juttu kuin halpikset. Itselleni tulee helposti migreeniä ja kunnon aurinkolasit auttaa tosi paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän