Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia kukaan ei nykyään enään jaksa lähteä minnekään, koskaan...

Vierailija
04.07.2006 |

...aina kun yritän saada kaverin jonnekin, niin kaikilla on niin vaikeaa -milloin kukakin on väsynyt tms.

Alkaa tässä vähän hiipua tuo halu pitää enää yhteyttä. Harmi vaan, että sitten olisin tosi yksinäinen :( Suurin osa kun kavereistani on juuri tuollaisia kuvaukseni kaltaisia.

Ymmärrän, että työpäivän jälkeen väsyttää, mutta että aina ja joka päivä?! Kyllä minäkin töissä käydessäni jaksoin vielä lähteä iltaisin käymään jossakin -välillä.

Niin ja sekin sapettaa, että kun kyläänkään ei voi enää mennä arkena, ainoastaan vkloppuna saa mennä ja siitäkin pitää olla ilmoitettu jo 2 viikkoa sitten.

Aaargh!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyossakayvalla on tosi vahan vapaa-aikaa ja kylla sen mieluiten viettaa perheen kanssa. Ja tosi on myos, etta pienten lasten aitina olen myos koko ajan vasynyt. Ei huvita, eika jaksa.

Vierailija
2/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis aivan lasten kanssakin olen pyytänyt ystäviäni lähtemään (rannalle yms). Ymmärtäisin, jos aina ei jaksa, mutta kun nämä eivät koskaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on jokaisella lapsella joku harrastus ja itselläkin vielä yksi, se tarkoittaa käytänössä sitä, että ei olla yhtenäkään arki-iltana kotona. Viikonloput on ainoat mahdolliset kyläilyyn. Ja ymmärrän kyllä, että ei jaksa lähteä, väsynyt olen minäkin, kun joka ikinen arkiaamu joutuu nousemaan jo viiden jälkeen.

Vierailija
4/4 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen vähän aikaisemmin eli olen kotona joskus kolmen jälkeen. Siinä sitten lapsille välipalaa ja juotavaa ja ostosten purku kaappeihin. Sitten saakin alkaa ruoanlaitoon. Mies tulee joskus viiden jälkeen, jolloin syödään. Sitten on pöydän siivous ja tiskaus & mahdolliset muut kotihommat.

Kun niistä on selvitty, niin saakin alkaa lapsia laittaan nukkumaan, kun on taas edessä aikainen lähtö aamulla. Eikä sitä itselläkään ole mitään halua lähteä minnekään, kun tietää, että aamulla on herätys klo 5 :(.

Viikonloppuna vietetään sitten mieluusti aikaa ihan perheen kanssa, kun viikolla sitä on niin vähän. Toki joskus kylästellään tai meille tulee vieraita, mutta eihän sitäkään joka viikonloppu jaksa. Näin sitten jää väkisinkin yhteydet kaikkiin tuttuihin aika vähäisiksi :(. Ystäviä kun on kuitenkin enemmänkin - ja jos vaikkapa parikin viikonloppua kuukaudessa kylästellään/meille tulee vieraita, niin eihän ne yleensä ole ne samat ystävät aina. Ja isovanhemmillekin sitä vapaa-aikaa pitää löytyä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme