Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkökriisi avautuminen

Vierailija
06.05.2020 |

Voi että olen kateellinen ihmisille joilla on laihdutuksen ja meikin avulla mahdollisuus saada itsestä kaunis.

Minulla on jotain kauniita piirteitä, kuten kauniit suuret silmät ja paksut pitkät hiukset.

Mutta huonoa on se että kaula on paksu ja lyhyt. Olkapäät leveät ja näytän laihanakin uimarilta tai vähintään paljon treenatulta. Lihaksia mulle tulee katsomallakin punttisaliin päin. En ymmärrä, sillä liikun lähinnä juoksemalla. Jalat ovat paksut ja nekin näyttää treenatuilta. Hampaat muuten ok, mutta tasaisesti vinossa/kallellaa toiseen suuntaan. Kulmat ihan kivat kun ne on tummat, mutta miksi nekin pitää olla eri korkeuksissa. Ja koska olen lyhyt ja "leveä", näytän aina m-koolta vaikka rasvaprosentti 18 ja painan 45kg.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dysmorfia?

Vierailija
2/4 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät että olit minkälainen tahansa et tule koskaan kaikkia ulkonäöllisesti miellyttämään. Suurinta osaa kehosi ”vikoja” ei muut edes huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma taitaa olla se, että haluaisit olla aivan toisen näköinen kuin mitä olet. Lyhyestä ja sporttisesta ei tule gasellimaista huippumalli-tyyppiä vaikka kuinka toivoisi.

Vierailija
4/4 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on liikaa aikaa miettiä jonnijoutavia asioita. Olet kuitenkin terve ja kroppasi toimii kuten pitääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä