Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sekoilu tapailuvaiheessa apua!

Vierailija
06.05.2020 |

En oikein ymmärrä, mitä tämä miehen sekoilu oikein on. Spekulaatiot kehiin.

Ennen viimesintä tapaamista olimme hyvin innoissaan tulevasta. Oli paljon huomion osoituksia mikä varmasti kuuluu asiaan suhteen alussa. Mielestäni aika isojakin haaveita, oli yhdessä vaiheessa leikillään jopa kosimassa kun koki tämän niin ihanaksi.

Viime tapaaminen oli mukava ja oli puhe siirtymisestä seurusteluvaiheeseen siltä tuntuessaan.
Tämän edellisen tapaamisen jälkeen olemme jatkaneet juttelua normaaliin tapaan ja hän vaikuttaa myös ihan hyvä tuuliselle muutoin, mutta ei enää ole puhunut meistä niin innokkaasti tai sano ihanaksi yms. mitä nyt on ollut tapana. Itselleni on ollut luonnollista sanoa toista ihanaksi tai että kaipaan toista kun siltä tuntuu, mutta hän ei ole sanonut takaisin hetkeen mitään näihin.
Tuntuu, että hän jarruttaa tai jollain tasolla on etääntynyt vaikka jutteleekin normaalisti ja on aamuisin se joka viestiä laittaa ja soittelee.

Tilanne tuntuu kurjalle, koska en tiedä onko hänen ajatuksensa nyt vain yhtä äkkiä muuttuneet? Vaikka päivittäin edelleen suunnittelemme tulevia tapaamisia ja tulevaa kesää.

Olen sanonut, etten ymmärrä mistä tämä johtuu ja että voisiko valaista asiaa. Miten edellisenä viikkona ylistetään maasta taivaisiin, mutta nyt ei mitään.

Vastaukseksi olen vain saanut, ettei hän nyt ole kykenevä tälläiseen ja ei ole semmoinen olo. Kuulema paljon stressiä jonka vuoksi ei tee mieli puhua lempeilevästi. Olen kysynyt onko hänen ajatuksensa muuttuneet ja kuulema ei. Kaikki vaikuttaa muuten olevan ennalleen. Mä en henkilökohtaisesti jaksa tämmöistä ristiriitaa. En halua painostaa häntä, jos hänellä on paineita mutta onhan tälle oltava jokin selitys ja onkohan asia todella näin.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"leikillään jopa kosimassa"? 

"oli puhe siirtymisestä seurusteluvaiheeseen siltä tuntuessaan"??

Nämä kaksi lausetta osoittaa, että teillä on TODELLA outo suhde...

Ihmettelet, että hänen intonsa tuntuu laantuneen. No se johtuu siitä, että on sanut p*11ua sitoutumattakin. Vanha tuttu kaawa. Mitä ihmettä juttelet toistuvasti miehelle, jonka kanssa et seurustele???

Ehkä hän on vain haaveilija - tai ehkä vain tietää, että naisilta saa mitä haluaa, kun haaveilee. Mutta kai siihen miellyttämiseenkin kyllästyy. varsinkin jos on joku netissä metsästävä nilkki, jolla jo uudet haaveet menossa.

Ihan tyypillinen hyväksikäyttäjä.

Vierailija
62/71 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette tapailleet? Jos pari kuukautta, niin oleta pelimieheksi ja vetäydy äkkiä. Jos on oikeasti kiinnostunut, ei parin kk:n jälkeen stressin pitäisi vaikuttaa sun tapaamisiin. Silloin hän on valmis näkemään sinua vaikka puolinukuksissa.

Jos olette tavanneet pidempään, vaikkapa puolisen vuotta tai yli, tunnet häntä jo sen verran että tiedät itse uskoako vai ei....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kommenttia

1) Mies ei koskaan ole yhtä söpöilevä kuin suhteen alussa. Jos nyt taso ei riitä sinulle, pohdi tarkkaan onko tämä oikea mies sulle. Tämä on ainut järkevä kysymys. Itseään ei kannata ikinä kiusata kysymyksellä ”olenko tarpeeksi miehelle”, koska siihen et voi vaikuttaa kuin negatiivisesti skitsoilemalla ja epätoivoisena esiintyvänä.

2) Kannattaa muistaa myös panostuksen tasaaminen. Panosta suhteeseen saman verran kuin mies, niin suhde pysyy tasapainossa ja sinusta ei tule ”altavastaajaa”, jota mies lakkaa arvostamasta. Jos mies vetäytyy, ainostaan vaikutat ärsyttävältä, jos sen kyseenalaistat. Jos kohta 1 ei täyty, kannattaa ilmoittaa, että suhde ei nyt ole sitä mitä haluat (suhde, ei mies) ja keskustella kannattaako asialle tehdä jotain. Mutta ”miksi sä et kolmeen päivään ole söpöstellyt enää?” -kysymys ei koskaan tuo mitään hyvää suhteelle.

3) Ripustautumalla et saa miestä huomaamaan, että olet ihana, ainostaan työnnät pois. Joko olet miehelle se oikea, tai sit et. Se, että mies alkaa suhteeseen ei myöskään kerro tästä mitään. Miehet tykkää suhteessa odotella ”sitä oikeaa”. Jos mies on täysillä mukana, tilanne paranee muutamassa päivässä, tai viimeistään yhdellä keskustelulla, joka ennemmin tyylillä ”tämä ei ole mitä haluan” kuin ”miksi sinä et ole mitä haluan”.

Vierailija
64/71 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette ollu jo sängyssä niin siinä syy ettei sitä enään kiinosta. Seksi oli semmosta ettei jaksa enään nähdä vaivaa jatkuvaan lepertelyyn ja pillua se muutenki vaan halus.

Mistäkö tiedän?

Siitä kun olen itse samanlainen ja te naiset vähä yksinkertasia.

Vähä lepertelee niin johan sitä ollaan haarat levällään.

Vierailija
65/71 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette ollu jo sängyssä niin siinä syy ettei sitä enään kiinosta. Seksi oli semmosta ettei jaksa enään nähdä vaivaa jatkuvaan lepertelyyn ja pillua se muutenki vaan halus.

Mistäkö tiedän?

Mitä v1ttua. Naisilla ei saisi olla haluja? Ehkäpä oikeasti ärsytti sun jutut, mutta oli pakko sietää että saa sitä munaa. Seksisti.

Vierailija
66/71 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän antoi sinulle selityksen. En oikein ymmärrä ongelmaasi. Taidat olla turhasta draamailija. Lisäksi kaikissa suhteissa alkuhuuma alkaa hiipumaan jossain vaiheessa. Se ei mene pariskunnalla aina samaan tahtiin. Ei siitä tarvitse ottaa nokkiinsa, ihan normaali ilmiö. t. nainen

Vierailija
67/71 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäkö tiedän?

Mitä v1ttua. Naisilla ei saisi olla haluja? Ehkäpä oikeasti ärsytti sun jutut, mutta oli pakko sietää että saa sitä munaa. Seksisti.

Seksisti akka halus vaan munaa ja itkee ku ei saa lisää. Yhyyy. Osu ja uppos

Vierailija
68/71 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen minulla on sellainen tunne, että ylitulkitaan ja analysoidaan aivan valtavan paljon. Jos toinen kohottaa vasenta kulmakarvaansa yhden millimetrin, eikä kahta,  niin siitä vedetään ihan hemmetin pitkälle meneviä johtopäätöksiä.

Sinun tapauksesta arvelisin, että jospa se mies ei vaan ole ihan varma tai jotain. Aika näyttää.

Vierailija
69/71 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tapauksessa en olisi kovinkaan huolissani, jos mies kuitenkin oma-alotteisesti on päivittäin yhteydessä.

Mutta myönnän etten itsekään ota miehistä oikein selkoa.

Tässä vietin muutaman viikonlopun erttäin potentiaalisen tyypin kanssa ja ehdin jopa hieman ihastua. Mies sanoi myös olevansa ihastunut, oli kiinni kuin iilimato, kehui ja ylisti ja suunnitteli jopa yhteistä tekemistä kesälle ja muuttoa samalle paikkakunnalle. Vähän ehkä ihmettelin tätä, mutta lähdin juttuun mukaan.

Viime näkemisen jälkeen viestittely kuitenkin hyytyi lähes täysin. Kysyin syytä, niin mies sanoi tarvitsevansa miettimisaikaa ym ja että ahdistaa kun kaikki viikonloput on viimeaikoina vietetty yhdessä. Muita osapuolia tähän ei kuulemma pitäisi liittyä kun asiaa kysyin, ja jotain tunteitakin kuulemma on edelleen. Mies on kuitenkin aina itse ehdottanut näkemiset koska en ole häntä halunnut painostaa.

Vähän hankala on nyt yrittää edes tutustua vastapuoleen, jos toinen ei halua nähdä tai edes viestittää tai soitella arjessa :D Homma on toiminut "hieman" eri lailla niissä tapauksissa kun molemmat on ollut oikeasti ihastuneita.

Ilmoitinkin, että pallo on miehellä. Ottaa yhteyttä, jos tuntuu että oikeasti haluaa nähdä vielä, niin katsotaan sitten tilanteen mukaan. Itse en rupea kyselemään tai muutenkaan suunnittelemaan elämääni ko.hepun mukaan. Ja haluan löytää jonkun kenelle olen oikeasti yhtä kova juttu kun hän on itselleni.

Vierailija
70/71 |
07.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten ongelma yleisesti on jokaisen risahduksen, äänensävyn ja eleen analysointi. Pelotat miehen pois kyselyilläsi. Anna tilaa ja elä omaakin elämääsi.

Näin miehenä sanon kyllä, että tämä on aivan totta mitä olen omissa suhteissani tavannut. Antakaa toisillenne aikaa älkääkä hengittäkö niskaan koko aikaa.

Niin ja nainen, anna itsellesi myös aikaa. Tutki tunteitasi

Tuo voi tosiaan olla pelimies siis ylös-alas tyyppi tai ns. ihan normaali. Aika sen näyttää. Siksi ei kannata rynniä.

Vierailija
71/71 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäkö tiedän?

Eihän missää sanottu ettei saisi olla haluja? Arveltiin vaan että jos seksi ei ollut niin hyvää, että sen eteen jaksaisi vaivaa nähdä. Kuka sitä huonoa seksiä haluaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi