Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan miehen dominointia

lipu
05.05.2020 |

Vasta vähän aikaa sitten haaveilin pääseväni dominoimaan jotain miestä ja se toteutui etsiessäni seuraa eräältä alastomuudestaan tutulta sivustolta. Keskusteltiin puolin ja toisin, mikä kiihottaa ja mikä ei, jonka jälkeen sitten päätettiin tavata minun luonani. Oven takaa tuli aika ujon oloinen mies, mutta huomasin kyllä hänen olevan aika kiihottunut tästä tulevasta leikistä. Aika nopeastihan siitä hommiin sitten päästiin ja mieheltä lähti vaatteet pois. Itsellähän tätä kokemusta dominoinnista ei ollut, joten alkuun vähän hain omaa rooliani.

Sidoin miehen kiinni sänkyyn ja sidoin silmät. Minulla oli voimakas ja hyvä olo, etten ole koskaan kokenut vastaavaa. Aloitin aika hiljalleen, hiukan sivelin sormilla miehen vartaloa ja penistä. Olin miehen kanssa sopinut jo etukäteen, että kiveksiin ei kosketa niiden herkkyyden takia. Tämän jälkeen vähän läpsin keittiölastalla miestä reisiin ja vastaan. Minua rupesi niin haluttamaan siinä vaiheessa, että menin istumaan miehen päälle ja hän nuoli minulle orgasmin. Istuin hänen peniksen päälle sykkivänä voimakkaasta orgasmista ja hän tuli muutamassa sekunnissa hiukan ratsastaessani päällä. En lopettanut kuitenkaan siihen, vaan halusin miehen tulevan uudestaan myöhemmin. Annoin miehen vähän rauhoittua tässä ja kävin hakemassa vibran toisesta huoneesta sillä välin. Huomasin takaisin tullessani erektion taas nousseen täyteen mittaan ja niin leikkiä pystyi jatkamaan.

Kävin vibralla läpi miehen vartaloa ensin ylhäältä kaulasta alemmas mahaan ja sitten peniksestä ohi käsittelin jalat. Viimeisenä menin vibran kanssa penikselle. Mies voihki kovaa jo siinä vaiheessa, joten istahdin uudestaan hänen päälleen ja hän joutui samalla kidutuksen kohteena nuolemaan minua. Hän laukesi huutaen pilluun. Laitoin vielä kondomin sykkivän peniksen päälle ja ratsastin itselleni orgasmin miehen annellessa minua lopettamaan.

Ilmeisesti oli hyvä ensimmäinen kerta dominoivana osapuolena , kun mies laittoi viestiä heti seuraavana päivänä, että koska otetaan uudestaan :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa upealta, sopivasti dominoivalta. Rakastaisin naista joka istuisi naamalleni ja laukeaisi siihen. Tuon lisäksi vielä haaveissa nainen jolta saa strap-onia peppuun.

Vierailija
2/17 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, dominointi on parhaimmillaan ihan mahtavaa :) Kerran session jälkeen liikutuin kyyneliin, kun koin löytäneeni niin oman juttuni siinä.

Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt kummoiselta dominoinnilta vaikuta. Sori, mut aika vaniljaista...

Vierailija
4/17 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toi nyt kummoiselta dominoinnilta vaikuta. Sori, mut aika vaniljaista...

Eiköhän ne seksin osapuolet saa itse päättää, kuinka vaniljaista tai kinkyä toiminta on... hölömö :D ! Tuossahan on useita eri tasoja, niin fyysisesti kuin henkisestikin. Eikä aina tarvitse liikkua samalla tasolla.

3

Vierailija
5/17 |
06.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samanlainen vaniljainen dominoija, sträppärillä. Se on ihan parasta.

Vierailija
6/17 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun Nainen dominoidessaan huomioi miehen peppua

Vierailija
7/17 |
08.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Olen aina haaveillut dominoivasta naisesta. Ja jos se nainen olisi vielä lihaksikas ja fyysisesti minua vahvempi, niin aina vaan kiihottavampaa. Eipä sellaista tahdo löytyä.

Vierailija
8/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile seuraavalla kerralla työntää se vibra sauva miehen sisään. Mies varmasti pitää siitä, voi saada jopa eturauhas orkun joka on tavallista voimakaampi.

Vierailija
9/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua työntää sauvaa sisään niin vibraile aukon suulta sekin tekee tosi hyvää. Eihän pepusta puhunut mitään, vain kassit oli kielletty alue.

m44

Vierailija
10/17 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi läpsi myös kiveksille.

Vierailija
11/17 |
26.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluun että nainen kiduttaa kyrpääni ja kiveksiini esim neuloilla onko halukkaita domina naisia? heikkinenjarkko@hotmail.com

Vierailija
12/17 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko vibra se betonimiesten iso vibra vai omasi?

Vierailija
13/17 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se sai tulla ilman että pyysi luvan.

Vierailija
14/17 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Kalle jo nukkumaan. Ei tällaisia usko kukaan.

Vierailija
15/17 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin tykätä ratsastaa sidotulla miehellä, jonka kasvoilla huivi näköesteenä. "Anna jo ne siemenet, p*sk*!" Haukkumista toki vain, jos se olisi hänelle ok.

Vierailija
16/17 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen tarina ontui. Laitoit kondomin sen jälkeen kun hän oli jo lauennut pilluun? Miksi?

Vierailija
17/17 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusii ulottuvuuksii kun joka 2. Miehellä alkaa sträponit kiehtoon