Hansin matkassa Tomi Björck Australiassa!!!!!
Näytti aivan ihanalta siis Tomin elämä Australiassa. Ajatuksiltaan ja mielenkiinnon kohteiltaan tuollainen mies kelpaisi myös minulle. Tomi on karismaattinen. Mistäs minulle tuollainen mies, jonka kanssa voisin muuttaa vaikka Australiaan. Kaksi pitkää parisuhdetta takana, sielunkumppania en ole vielä löytänyt, Tomin kaltainen seikkailija olisi mieleeni.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko björkin lapsuuden perhe astetta rikkaampi vai mistä se perinyt tuomoisen ylimielisen asenteen kaikkea kohtaan ?
Tuossa jaksossahan se sanoi että on vaatimattomista oloista lähtöisin.
Kyllä mä nostan hattua hänelle, ihan omalla työllään on tuon kaiken saanut aikaiseksi ja ravintolabisnes ei todellakaan ole mikään helppo. Hänen persoonasta toki voidaan olla montaa mieltä.
onhan se vaatimatonta kun isi takaa puolenmiljoonan riskilainat. Ja sellaista takausta vastaan pitää olla massia tai omaisuutta hyvin.
mutta on hjalliskin vaatimattomista oloista ja kaiken itse tehnyt.(omien sanojen mukaan)
Se on vaatimatonta Tomille koska hän pääsi vain jokavuosi ulkomaille + laskettelureissut päälle, lamavuosinakin, koska kaverit kävi vielä useemmin reissuilla.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaatimatonta Tomille koska hän pääsi vain jokavuosi ulkomaille + laskettelureissut päälle, lamavuosinakin, koska kaverit kävi vielä useemmin reissuilla.
Oli kyllä todella köyhät olot *lmao*
Mitä se sandwich oli, mitä ne söi siellä ulkoterassilla? Oli tosi hyvännäköistä ruokaa!
En ota muuten kantaa, mutta se asuintalo oli kyllä aivan upea uima-altaineen.