Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritän selvittää mikä olisi unelmatyöni tai intohimoni, mutta en pääse puusta pitkälle

Vierailija
05.05.2020 |

Olen koittanut vastailla kaikenlaisiin kysymyksiin, joiden luvataan selvittävän mikä on todellinen intohimoni, mutta en osaa edes vastata suurimpaan osaan näistä. Tuntuu, että olen pelkkä ameeba jolla ei ole mitään oikeasti hyödyllisiä kiinnostuksen kohteita :D

Esim. "Mitä rakastit tehdä lapsena?" Öö.. katsoa piirrettyjä. Miten saan hyödynnettyä tätä missään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kyselyitä olet tehnyt.

Koeta miettiä mikä sinua nyt kiinnostaa ja motivoi. Minkä tekeminen saa silmäsi säihkymään?

Minkälaisista työtehtävistä et pidä?

Sitten alat realistisesti miettiä millaisissa töissä saat parhaiten toteuttua mukavia asioita ja mikä on sinulle oikea koulutustaso. Jos vaikka pidät kauniista asioista ja järjestyksestä ja osaat lisäksi piirtää, voisit olla esim. kondiittori tai maisema-arkkitehti.

Vierailija
2/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoja kyselyitä olet tehnyt.

Koeta miettiä mikä sinua nyt kiinnostaa ja motivoi. Minkä tekeminen saa silmäsi säihkymään?

Minkälaisista työtehtävistä et pidä?

Sitten alat realistisesti miettiä millaisissa töissä saat parhaiten toteuttua mukavia asioita ja mikä on sinulle oikea koulutustaso. Jos vaikka pidät kauniista asioista ja järjestyksestä ja osaat lisäksi piirtää, voisit olla esim. kondiittori tai maisema-arkkitehti.

Pidän juuri kauniista asioista, järjestyksestä ja sen sellaisesta, mutta mulla on mielikuva, että tuollaisilla aloilla on vähän paikkoja ja kova kilpailu enkä ole riittävän näppärä, luova tai taiteellinen pärjätäkseni.

Ja toisaalta oon aina enemmän nauttinut vain asioiden kuluttamisesta, en tekemisestä. Varmaan siksi etten tunne pystyväni tekemään itse mitään tarpeeksi hienoa. Rakastan lukea, katsoa tv-sarjoja ja elokuvia, katsoa hienoja kuvia ja videoita tai taidemaalauksia, kuunnella musiikkia, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvakollaasien tekeminen on ehkä ainoa mistä todella tykkään :D

Vierailija
4/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli aikoinaan sama ongelma. kouluttauduin taiteilijaksi. sen jälkeen olin yli 10 vuotta työttömänä. (näitä vuosia ei saa enää takaisin ja kaduttaa!) sitten halusin töihin vaikka wc pytyn pesuun mutta siihenkin piti olla tutkinto. oli pakko kouluttautua uudelleen.

jos pystyisin menemään aikakoneella takaisin nuoruuteen löisin itseäni poskelle ja sanoisin ettei ole väliä mikä kiinnostaa vaan raha! ja käskisin vaikka opiskelemaan sähkömieheksi koska lyhyt koulutus ja töitä riittää.

siksi annan neuvoksi että valitse ala jolla on tulevaisuudessa töitä mieluiten porvari ala kuten lakimies tai lääkäri. vaikka jättäisit koulun kesken se on hatun noston paikka että edes yritit. jos valmistut ja vaihdan alaa silti ihmiset osoittaa respect.

ammattitutkinto siis plakkariin ja hyvä sellainen älä taide juttuja niitä ehtii vanhana ja jopa se on silloin helpompaa kun on fyffee siihen.

Vierailija
5/5 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä liikaa mieti.

MInäkään en tiedä tasan yhtään mikä ois se oma ala.

46v nyt, ja on käyty varmaan 10 psykologia ja 100 testiä läpi.

Ei sitä kaikki keksi koskaan, varsinkin jos kiinnostaa vähän kaikki , mutta mikään ei nii npaljoa että jaksais lukea siitä monta vuotta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme