Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~*~ ENSIKOT TIISTAINA ~*~*~*~

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisin innolla mukaan Enskoihin! Olen ihan uusi täällä, 24-vuotias opiskelijatyttö Jyväskylästä, ja menimme mieheni kanssa naimisiin muutama viikko sitten. Nyt sitten innolla vauvaa toivotaan - ja menkat on jo lupaavasti myöhässä... :) Viimeksi tänään testi tosin näytti negaa, mutta olen edelleen luottavaisella tuulella. Vatsakin tuntuu kasvaneen...

Ongelmana on vaan nyt vuoden (ts. kun pillerit jätin pois) jatkunut epäsäännöllisyys kierroissa. Ennen häitä yhdet menkat vissiin jäi välistä - kierto oli 62. Ennen pillereitä kierto oli n. 33, ja sille tasolle se myös tuntui vuoden mittaan pyrkivän. Nyt eletään 39. päivää, eli jännäksi menee... Mies potee vähintään yhtä pahaa vauvakuumetta kuin minäkin! :)

Tänään selvisi myös, että heppatammamme, joka siemennettiin samana päivänä kuin mutkin (hääyö & seur. päivä), on nyt tiineenä! :) Oispa siis superhienoa pyöräyttää molemmat pikkuiset ens keväänä...

Vierailija
22/23 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikki ihanat enskat, tykkistä taas!

En oo pariin päivään ehtinyt " lomakiireiltäni" tänne netin äärelle, mutta nyt yrittelen vähän paikata tätä laiminlyöntiäni.

oikein omaanapaa enste:

On pupuiltu ja ovistestiin sain eilen vahvat viivat! eli kp 15 tai 16 taitaapi olla ovis tässä kierrossa eli nyt on sitten toimintaa ainakin ollut riittämiin että siitä ei pitäisi olla kiinni ;)

Tänään soitin sille gynelle kun hän oli tullut lomalta ja käytiin läpi se mun progtesti. Kertoi että 33,1 on oviksesta viikon jälkeen hyvä tulos ja tarkoittaa sitä että keltis toimii ja ovis tapahtuu (jes) Käytiin siinä sitten vielä läpi näitä mun kiertoja eli kun viimekierto jäi vain 21 päiväkseks (ihmetteli) ja edellinen oli 31 ja sit on ollut 25, 26 ja 28 eli heitellyt on niin ja se että mun luteaalivaihe on yleensä 10-12 pv, ps 11 päivää niin hän ehdotti että tasoitellaan kiertoja seuraavalla kiekalla kp 3-7 ottamalla yks clomi/pv ja sit ultra kp 10-12 jolloin näkyisi mitä se saa aikaan ennen ovista eli jos alkaa kypsyä liikaa samaan aikaan ni ei hyvä jos ei mitään ni annosta nostoon??? samalla toi kuulemma tukis sitä luteaalivaiheen kestoa. Toivoisin nyt teiltä joilla on kokemusta, niin mielipidettä tähän mun juttuun miltä siis kuulostaapi? onko liian varhaista otta clomit käyttöön ja toiseks mitä sivuvaikutuksia niillä on? Lisäks lupas että noina päivinä voidaan tehdä myös aukiolotutkimus jos ei ole ovis ehtinyt päälle...

nyt oisi kyllä toivomuksessa että ei tulis sitä seuraavaa kiertoo! ja pelottaa sekin että jos tulee niitä tuhruja ja ei oo varma onko valeraskaus niin uskaltaako niitä clomeja ottaakaan????

enivei, muuten ollaan kivasti lomailtu, arskaa ja lepoa ja elokuviakin kateltu ja käyty syömässä vanhemmilla ja sen semmosta, alkaa siis tuntua oikein lomalta ja kun ilmatkin on olleet mitä upeimmat ! Masis fiiliskin meni eilen ohi eli arvelen että sekin liittyi tuohon ovikseen...(on tää naisen elämä vuoristorataa kaikkine hormoonipiikkeineen, huoh)

nyt lopetan tän omanapasen pälätyksen eihän tätä enää erkkiikään jaksa...

ssiispä kommentteihin;

Killa daaling :) mahtavaa lomaa sullekin!!, ei siis enää montaakaan päivää nii että tervetuloo joukkoon tää lomailu on IHanaaaa!

ja Biancolle myös mahtavat loman toivotukset ja muillekin joilla alkaa!

paljon piinailijoita vielä on eli kilokaupalla superpölyä piinailuun ainakin

Sara-Marialle, Viipulille, Tappertille ja Anskuliinille!! bd bd bd

Plussan saaneille Tupulle ja Nektarille superonnittelut eli JIPPPIIII jippii JIPPIII ja onnea hyppelyn kera teille, ja erittäin tasapainoista masunkasvatusta!! Kertokaas vielä mikä kp oli teillä ovis ja mihin ajankohtiin pupuilitte jne...

MaryRose :) mulla on oviksen aikaan ykstaikaks päivää toi turvonnut pallomahafiilis myös ja se on niin ärsyttävää! taidetaan muuten mennä aika samoissa kpssä eli mulla nyt kp 16, tosin ovis oli justiin että pitkä aika on piinaan. En muista että onnittelinko synnärin johosta mut jos en niitä nyt sitten ONNEA!

Kesämorsian :) tervetuloo uudelle!

Yedo, suosittelen että käännyt yksityisen gynen puoleen että toi tilanne ratkeaisi, jaksuja!

Leena: tääl kans yks röökaaja joka tänäään taas lopetti sauhuttelun ;)

oon jo aikoinaan ollut montavuotta täysin polttamatta mutta pienestä retkahduksesta taas poltellut että inhottaa oma typeryys!! Tosin poltan aika vähän päivässä, joskus jää jopa päivä väliin mut kuiteski aski-kaks vko. Minulla lopettaminen on päätöksestä kiinni, eli kun vaan päätän ja pysyn päätöksessäni (tarpeeksi halua ei vielä ole ollut) mutta nyt ois taas tarkoitus päättää. Itse en oo käyttänyt mitään korvaushoitoja, kun ei oo mun määrillä järkeä tää on lähinnä tapa silloin tällöin. Edelliskerralla kun olin lopettanut niin voin monta vuotta hyvin ja tupakka haisi hirveeltä, mutta on se vaan niin orjuuttava että jos vähän sortuu niin taas on tapana:/ jos raskaudun niin sitten viimeistään lopetan totally :)

Serenity itellä ei oo kokemusta eikä varmaa tietoakaan mielialalääkkeistä ja raskautumisesta mutta luin o-puolelta ko. asiasta joskus tässä ja siellä oli runsaastikin keskustelua aiheesta ja muistaakseni joitakin voi käyttää raskauden ajan, kannattaa siis jutella lääkkeet määränneen tai muun asiantuntijalääkärin (oma gyne) kanssa asiasta ja kato sieltä o-puolelta hakusanalla...

eipä tässä mitään ihmeempiä, toivottavasti jaksoitte tän mun pajatukseni tais tulla rasittavan pitkä pötkylä!!!

ovulatoorinen nauku :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille onnitteluista..

Nektar; onnea myös plussasta!! oot samanlainen kuin mä, että pelkää pahinta. Mutta toivotaan että molemmilla menee hyvin.

Tappert; mulla on kans allergiaa, oon käyttänyt normaalisti tähän saakka allergialääkkeitä, tosin silmätipat ja nenäsuihke on varmaan sellaisia että niitä saa käyttää vaikka olis raskaana. Mut täytyy kysyä lääkäriltä niistä antihistamiineista. Nyt oon sitten vallan ilman, pärjänny oon kyllä. En uskalla ottaa riskejä :)

miauuu; Mulla oli ovis kp 22/34, (tikuttelin, kun en oikein tunne ovista) kp 36 sit testasin sen plussan.

Pupuiltiin aika ahkerasti; kahtena iltana ennen ovista ja ovispäivänä ja vielä kahtena päivänä sen jälkeen. Kait sitä olis vähä vähempikin riittänyt. Oireita mulla ei oikeastaan ollu paljon mitään. Pientä nippailua oikealla alavatsalla. Ja silloin kun ne valemenkat tuli, vatsa oli ekana päivänä kipeä niin kuin menkkakivuissa.

Täytyy mennä varmaan nukkumaan..