Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lapselle nimeksi Ylermi
Kommentit (5)
Olen syntynyt Ylermin päivänä ja se on mielestäni ollut aina hauska nimi. Ajattelin pienenä, että jos olisin ollut poika, olisin ollut Ylermi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt Ylermin päivänä ja se on mielestäni ollut aina hauska nimi. Ajattelin pienenä, että jos olisin ollut poika, olisin ollut Ylermi.
Suloista, mikä susta sitten tuli, Outi?
Kivan erilainen nimi. Jämerä. Voittaa tusina-Eelit ja -Noelit mennen tullen.
Minusta tuo on oikein hyvä nimi. Ei mikään ihan tavallinen mutta ei outoakaan.
Alue: Aihe vapaa
Mikäs siinä. Jos lapsi on ruma niin Ylermi sopii sille hyvin. Onko ulkonäkö enemmän isään vai äitiin tullut?