Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Charmi puree mietteitä

Vierailija
03.05.2020 |

Päästään lähelle mun ydinkokemusaluetta, onneksi ei ydinosaamisaluetta. Luin nettilehdestä, että nuorta naista kaatuu kuin heinää vanhempien miesten syliin. Allekirjoitan. Keväällä jo tästä postailinkin pariin otteeseen, kun paljastui nettideittailevien miesten unelmaksi aina 25-vuotias ja kun Toni löysi parikymppisen tyttöystävän. (Tonin ja showtanssijan lemmenliekki lienee kyllä hiipunut, koska sain taas jokin aika sitten yöllä viestejä häneltä. En muuten vastannut.)

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että muutaman kerran olen niellyt tyhjää, kun minun jälkeeni miehen elämään on pölähtänyt parikymmentä vuotta nuorempi typy. Näin on käynyt useammin kuin kerran. Minua ei ole jätetty nuoren naisen takia, vaan suhteen päättymisen jälkeen sellainen on ilmestynyt kuvioihin.

Joskus mietin, olenko se minä? Se, joka aiheutan jonkin sortin trauman ja tarpeen siirtyä reilusti nuorempiin naisiin. Ja mitä nuo miehet ovat nähneet minussa, jos oikeasti haluavat jotain ihan muuta? Vai ovatko tapailemani miehet niin vetäviä, että kelpaavat kaikenikäisille? Tiedä häntä.

Aikanaan eräs poikkeuksellisen älykäs ja hyvännäköinen mies piti vuosia peliä kanssani. Siitä ei koskaan syntynyt suhdetta. Hän nai muutama vuosi sitten itseään 18 vuotta nuoremman, kauniin (tosin lapsellisen) naisen. Miksi hän ei halunnut minua? Kerran alkoholin aiheuttaman liikutustilan vallassa hän totesi minulle: ”En mä voi olla sun kanssa yhdessä, kun sä viet niin paljon tilaa, että kaikki muu mun maailmasta unohtuu. Jopa unohdan, että mulla on tytär ja niin ei saa käydä.”

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän