Onko normaalia katua eroa?
Kommentit (38)
Huomattava osa naisista katuu
mies52v
Sinkkumies -bannattiin, koska matrixin vartijat halusivat varastaa nimimerkkini, ei käynyt ei, että mulla on se
Sink kis bannattiin myös, johon siirryin, kun Sinkkumies bannattiin
Sinc cis siirryin kun Sink Kis (yhteen bannattiin) sekin bannattiin
Zinccis siirryin siihen -> ei bannattu, mutta lyhensin sitä
Zinc
Välissä myös kirjoittelin kiusallani TSink kis Khan yms. nimimerkeillä
Zinc
Mutta arvaatko mistä sain Sinkkumies nimimerkin ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidempi parisuhde tnkinlaista katumistakin siiä, että ero todella on totta ja sille olisi olemassa ihan järkevät perusteet; kuten se, ettei enää tarvitsisi elää pelkäämällä kumppania, ai sitä kuinka kumppani aloittaavita.
Mutta hämmästyttää hieman, jos suhde on kestäny vaikka kymmenen vuotta ja tämän jälkeen on tullut ero ja sitten on kulunui- sanohteiselle lapselle hänen toisesta vanhemmasta joka on myös tuo exä, tai kertoa exästä, joain uudoriaansa.
Sinkkumies
Huomaistko stanan nikkivaras, että olin jo kirjoittanut tähän ketjuun, ja laittanut matkija allekirjoitukseni tekstini perään ?
Häh ?
Zinc = Zinccis = Sinkkumies
Lääkkeet.
Sivusta.
On normaalia. Alkuun usein ikävöi toista, mutta siitä pääsee yli. Tunteeton olisit jos et pitkän suhteen jälkeen kaipaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pidempi parisuhde tnkinlaista katumistakin siiä, että ero todella on totta ja sille olisi olemassa ihan järkevät perusteet; kuten se, ettei enää tarvitsisi elää pelkäämällä kumppania, ai sitä kuinka kumppani aloittaavita.
Mutta hämmästyttää hieman, jos suhde on kestäny vaikka kymmenen vuotta ja tämän jälkeen on tullut ero ja sitten on kulunui- sanohteiselle lapselle hänen toisesta vanhemmasta joka on myös tuo exä, tai kertoa exästä, joain uudoriaansa.
Sinkkumies
Huomaistko stanan nikkivaras, että olin jo kirjoittanut tähän ketjuun, ja laittanut matkija allekirjoitukseni tekstini perään ?
Häh ?
Lääkkeet.
Sivusta.
Mitä sekoilet ?
Jätkä käyttää mun nimimerkkiä ja käyttää sitä vielä samaan paikkaan, kuin minä
Sinkkumies
Zinccis
Lainasin sen sinulta, kun kävin tulevaisuudessa !!
Miten minä sillä muuten tiesin kirjoitella ?
Sinkkumies, eiku nykyään
Zinc
HAHHAHAHAHA !!
Siittä sai Matrixin vartijat nenilleen ;)
Zinc
Olen käyttänyt täällä
Sinkkumies
allekirjoitusta jo 5 vuotta etukäteen ;)
Zinc
Back to the future !!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Häh ?
Lääkkeet.
Sivusta.
Mitä sekoilet ?
Sinkkumies
Zinccis
Sinä sekoilet nimimerkkimustasukkaisuuksissasi. Sinkkumies on normaali yhdyssana ja termi joka pätee sataan tuhanteen suomalaiseen. Sitä voi käyttää allekirjoituksenaan tai kuvauksenaan kuka tahansa. Nimimerkkinä ei, jos sen joku on rekisteröinyt. Tuo Zinccis ei mitenkään liity sanaan sinkkumies. Että ota nyt ne lääkkeet ja rauhoitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Häh ?
Lääkkeet.
Sivusta.
Mitä sekoilet ?
Sinkkumies
Zinccis
Sinä sekoilet nimimerkkimustasukkaisuuksissasi. Sinkkumies on normaali yhdyssana ja termi joka pätee sataan tuhanteen suomalaiseen. Sitä voi käyttää allekirjoituksenaan tai kuvauksenaan kuka tahansa. Nimimerkkinä ei, jos sen joku on rekisteröinyt. Tuo Zinccis ei mitenkään liity sanaan sinkkumies. Että ota nyt ne lääkkeet ja rauhoitu
Sinkkumies -> bannattiin -> siirryin
Sink kis -> bannattiin
Sinc cis -> bannattiin
Zinccis
Zinc
Ovat siis suoraa seurasta siitä vartijan paska.valehtelija.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ota lääkkeet
Tuskinpa ap ihan lääkkeitä tarvitse, mutta LÄÄKETTÄ, Lääkettä saa Alkosta ap !
Zinc
Näin se nyt vaan meni.
Zinc
Kestitte totuuden tai ette, lainasin tuon nimimerkin tulevaisuudesta, eli nykyisyydestä ja pystyitte omin silmin todistamaan kun kirjoittelin sillä jo vuosikausia etukäteen ;)
Jos teillä olisi uskoa sinapin siemenenkään verran ..
Hyvin sä Zinkkis vedit jutun itseesi.
Tämänkään kerran puhe ei ollut sinusta.
Aloittaja: sulla on ollut syysi erota, lukitse se vastaus. Käytä aikaa tunteiden erittelyyn, kirjoita vaikka päiväkirjaa.
Ero nostaa paljon kaikenlaista tuntemusta pintaan. Loistava tilaisuus tutustua itseen ja siihen mitä tarvitsee.
Kyllähän se kaduttaa kun joutuu tajuaan kuinka paljon ne lomareissut ja käsilaukut maksaakaan kun itse joutuu ostamaan omilla rahoilla.Eikä se ole kiva yksiössä itkeä kun laskut kasaantuu.
Who Made Who
Zinc