Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia katua eroa?

Vierailija
03.05.2020 |

Erosta vajaa 2viikkoa

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who Made Who

Zinc

Vierailija
22/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattava osa naisista katuu

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sink kis

Vierailija
24/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies -bannattiin, koska matrixin vartijat halusivat varastaa nimimerkkini, ei käynyt ei, että mulla on se

Sink kis bannattiin myös, johon siirryin, kun Sinkkumies bannattiin

Sinc cis siirryin kun Sink Kis (yhteen bannattiin) sekin bannattiin 

Zinccis siirryin siihen -> ei bannattu, mutta lyhensin sitä

Zinc 

Välissä myös kirjoittelin kiusallani TSink kis Khan yms. nimimerkeillä

Zinc

Mutta arvaatko mistä sain Sinkkumies nimimerkin ?

Vierailija
25/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: Time is the essence

Zinc

Vierailija
26/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempi parisuhde tnkinlaista katumistakin siiä, että ero todella on totta ja sille olisi olemassa ihan järkevät perusteet; kuten se, ettei enää tarvitsisi elää pelkäämällä kumppania, ai sitä kuinka kumppani aloittaavita. 

Mutta hämmästyttää hieman, jos suhde on kestäny vaikka kymmenen vuotta ja tämän jälkeen on tullut ero ja sitten on kulunui- sanohteiselle lapselle hänen toisesta vanhemmasta joka on myös tuo exä, tai kertoa exästä, joain uudoriaansa.          

Sinkkumies

Huomaistko stanan nikkivaras, että olin jo kirjoittanut tähän ketjuun, ja laittanut matkija allekirjoitukseni tekstini perään ? 

Häh ?

Zinc = Zinccis = Sinkkumies

Lääkkeet.

Sivusta.

Vierailija
27/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Alkuun usein ikävöi toista, mutta siitä pääsee yli. Tunteeton olisit jos et pitkän suhteen jälkeen kaipaisi.

Vierailija
28/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempi parisuhde tnkinlaista katumistakin siiä, että ero todella on totta ja sille olisi olemassa ihan järkevät perusteet; kuten se, ettei enää tarvitsisi elää pelkäämällä kumppania, ai sitä kuinka kumppani aloittaavita. 

Mutta hämmästyttää hieman, jos suhde on kestäny vaikka kymmenen vuotta ja tämän jälkeen on tullut ero ja sitten on kulunui- sanohteiselle lapselle hänen toisesta vanhemmasta joka on myös tuo exä, tai kertoa exästä, joain uudoriaansa.          

Sinkkumies

Huomaistko stanan nikkivaras, että olin jo kirjoittanut tähän ketjuun, ja laittanut matkija allekirjoitukseni tekstini perään ? 

Häh ?

Lääkkeet.

Sivusta.

Mitä sekoilet ?

Jätkä käyttää mun nimimerkkiä ja käyttää sitä vielä samaan paikkaan, kuin minä

Sinkkumies

Zinccis

Vierailija
29/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin sen sinulta, kun kävin tulevaisuudessa !! 

Miten minä sillä muuten tiesin kirjoitella ?

Sinkkumies, eiku nykyään

Zinc

Vierailija
30/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHHAHAHAHA !!

Siittä sai Matrixin vartijat nenilleen ;)

Zinc

Vierailija
31/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt täällä 

Sinkkumies

allekirjoitusta jo 5 vuotta etukäteen ;)

Zinc

Back to the future !!

Vierailija
32/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Häh ?

Lääkkeet.

Sivusta.

Mitä sekoilet ?

Sinkkumies

Zinccis

Sinä sekoilet nimimerkkimustasukkaisuuksissasi. Sinkkumies on normaali yhdyssana ja termi joka pätee sataan tuhanteen suomalaiseen. Sitä voi käyttää allekirjoituksenaan tai kuvauksenaan kuka tahansa. Nimimerkkinä ei, jos sen joku on rekisteröinyt. Tuo Zinccis ei mitenkään liity sanaan sinkkumies. Että ota nyt ne lääkkeet ja rauhoitu

Vierailija
33/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Häh ?

Lääkkeet.

Sivusta.

Mitä sekoilet ?

Sinkkumies

Zinccis

Sinä sekoilet nimimerkkimustasukkaisuuksissasi. Sinkkumies on normaali yhdyssana ja termi joka pätee sataan tuhanteen suomalaiseen. Sitä voi käyttää allekirjoituksenaan tai kuvauksenaan kuka tahansa. Nimimerkkinä ei, jos sen joku on rekisteröinyt. Tuo Zinccis ei mitenkään liity sanaan sinkkumies. Että ota nyt ne lääkkeet ja rauhoitu

Sinkkumies -> bannattiin -> siirryin

Sink kis -> bannattiin

Sinc cis -> bannattiin

Zinccis 

Zinc

Ovat siis suoraa seurasta siitä vartijan paska.valehtelija.

Zinc

Vierailija
34/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkeet

Vierailija
35/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota lääkkeet

Tuskinpa ap ihan lääkkeitä tarvitse, mutta LÄÄKETTÄ, Lääkettä saa Alkosta ap !

Zinc

Vierailija
36/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se nyt vaan meni.

Zinc

Kestitte totuuden tai ette, lainasin tuon nimimerkin tulevaisuudesta, eli nykyisyydestä ja pystyitte omin silmin todistamaan kun kirjoittelin sillä jo vuosikausia etukäteen ;)

Jos teillä olisi uskoa sinapin siemenenkään verran ..

Vierailija
37/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä Zinkkis vedit jutun itseesi.

Tämänkään kerran puhe ei ollut sinusta.

Aloittaja: sulla on ollut syysi erota, lukitse se vastaus. Käytä aikaa tunteiden erittelyyn, kirjoita vaikka päiväkirjaa.

Ero nostaa paljon kaikenlaista tuntemusta pintaan. Loistava tilaisuus tutustua itseen ja siihen mitä tarvitsee.

Vierailija
38/38 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kaduttaa kun joutuu tajuaan kuinka paljon ne lomareissut ja käsilaukut maksaakaan kun  itse joutuu ostamaan omilla rahoilla.Eikä se ole kiva yksiössä itkeä kun laskut kasaantuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi