Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teitte lapsia kun rahkeet ei riitä?

Jepjepjeppistä
03.05.2020 |

Vanhemmat ovat passittamassa jälkikasvuaan suurella innolla kouluun ja monet jäävät itse loisimaan kotiin. Miksi niitä lapsia piti tehdä, kun ei niistä jaksa huolehtia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu

Vierailija
2/3 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin moni KÄY töissä tai tekee etätöitä, ei siis loikoile tai "loisi" kotona yhtään. Vaikka sinä makoilisitkin syljeskellen kattoon, etätöitä tekevälle on aika hajottavaa joutua ohjaamaan etäkoulua JA samaan aikaan yrittää tehdä töitä, pitää etäpalavereita, harjoittaa keskittymistä vaativaa ajatustyötä.

Toiseksikin moni ajattelee ennen kaikkea lastensa parasta. Lapsi tarvitsee ikäistään seuraa, leikkiä, sosiaalista toimintaa. Oma äiti tai isä ei ole sama asia, vaikka tärkeä onkin.

Kolmanneksikin se opettaminen ON ammattityötä. Joku konttorityöläinen ei ole siinä yhtä hyvä. Etäopetuksessa moni asia jää lapselle selittämättä kunnolla, ja kouluun paluu mahdollistaa noiden tietoaukkojen kartoittamisen ja paikkaamisen.

Ps. Itse olen toimittaja ja lapseni on jo lukion toisella. Etäkoulu toimii hyvin, ja minun puolestani se saisi jatkua kesälomaan saakka. Toisin kuin sinä, minä kumminkin tajuan, että kaikki eivät ole samassa elämäntilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat pääsymaksu pidempään suhteeseen kaltaiselleni keskitason miehelle. Eivät he mitään minun tarvettani tyydytä, mutta saipahan vaimo rauhan kun ei jäänyt kohtu käyttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme