Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä vastuuton vetelys, joka päivät pitkät täällä haukut hoitajia, opettajia, poliiseja...

Vierailija
03.05.2020 |

Men itseesi, mitenkä meidän käy, kun nuoret eivät enää hakeudu näille yhteiskuntamme tärkeimpiin töihin?
Sinunlaisia emme jää kaipaamaan, näitä työn sankareita ilman emme pärjää!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että hän on täällä päivät pitkät?

Vierailija
2/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo Niinistökin uudenvuoden puheessaan sanoi, ettei purra sitä auttavaa kättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Vierailija
4/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikesta saa keskustella ja ei opettaja tai poliisi ole muita ihmisiä parempia, joita ei saisi koskaan arvostella. Toki pitäisi yrittää keskustella järkevästi, ei haukkua muita.

Vierailija
5/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on usein trolleja, jotka laittaa tänne älyttömiä aloituksia. Tai haukkuu opettajat sun muut lyttyyn.

Vierailija
6/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä noita ammattiryhmiä haukkuva on huonosti koulussa pärjännyt päihdeongelmainen tyyppi, jonka mielestä poliisit vain kiusaavat ihmisiä ja ottavat syyttömiä kiinni.

Hoitajatkin vain vittuilevat kun apua tarvittaisiin. Eli eivät anna lääkkeitä.

Vierailija
7/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toimeentulotuella sohvalla makaava tyyppi jolle kela korvaa Ketipinor ja Essitalopram lääkkeet.

Minulla on varaa haukkua muita.

Vierailija
8/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä noita ammattiryhmiä haukkuva on huonosti koulussa pärjännyt päihdeongelmainen tyyppi, jonka mielestä poliisit vain kiusaavat ihmisiä ja ottavat syyttömiä kiinni.

Hoitajatkin vain vittuilevat kun apua tarvittaisiin. Eli eivät anna lääkkeitä.

No esim. tuttavani on aikanaan joutunut kaupassa poliisikuulusteluun varastamisesta, vaikka ei oikeasti edes varastanut. Ja ei ole kouluja käymätön päihdeongelmainen.

Tottakai hoitajat tekevät parhaansa, mutta voi joillakin olla silti huonoja kokemuksia hoitajista tai lääkäreistä. Kyllä hekin ovat ihmsiä ja voivat käyttäytyä huonosti.

Vierailija
9/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen toimeentulotuella sohvalla makaava tyyppi jolle kela korvaa Ketipinor ja Essitalopram lääkkeet.

Minulla on varaa haukkua muita.

Luuletko tosiaan, että vain tällaiset tyypit haukkuvat muita? Kyllä tällä palstalla haukutaan vähän kaikkia ja myös haukkujissa on kaikenlaisia ihmisiä riippumatta siitä, mihin sosiaaliluokkaan kuuluu.

Vierailija
10/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen. Luusereita ovat jotka kicksinsä näiden tärkeiden ihmisten solvaamisesta saavat.

Ihminen joka itse osansa yhteiskunnalle antaa, ei moiseen sorru.

Vierailija
11/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen. Luusereita ovat jotka kicksinsä näiden tärkeiden ihmisten solvaamisesta saavat.

Ihminen joka itse osansa yhteiskunnalle antaa, ei moiseen sorru.

Kyllä tällä palstalla on esim. työssäkäyvät haukkuneet hoitajia siitä, miksi heille pitäisi antta parempaa palkkaa. Tai arvostelleet jopa heidän työtään. Eli ei ole kiinni ihmisen yhteiskunnallisesta asemasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän