Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinkyjen parisuhteista

Vierailija
03.05.2020 |

Olen 40-vuotias mies, elänyt nuoresta asti saman naisen kanssa. Seksielämämme on ollut aika huonoa jo todella pitkään. Olen itse aktiivinen ja halukas usein, vaimoni ei juuri koskaan. Olen alkanut miettiä voinko elää tällaisessa parisuhteessa lopun ikäni, en halua katkeroitua ja elää käytännössä jatkuvassa puutteessa, vaikka suhteessa muuten lähes kaikki on hyvin. Eropäätöksessä minua pelottaa jatko. Mitä jos en löydä kestävää parisuhdetta tilalle, haluaisin kuitenkin jakaa elämäni jonkun kanssa.

Ihannekumppanini seksuaalisesti olisi switch nainen (suunnilleen 35-45-v), 24/7 suhdetta en hae, vaan makkarin ulkopuolella tasa-arvoista kumppania jonka kanssa jakaa elämä ja jonka kanssa hassutella ja hullutella seksuaalisesti. Haluan tuntea itseni halutuksi, hyväksytyksi ja tasapainoiseksi sellaisena mikä olen. Tähän en tunnu nykyisen vaimoni kanssa pystyvän, vaikka me toisiamme rakastamme ja kunnioitamme.

Minulla ei ole taustani puolesta minkäänlaista kokemusta parisuhdemarkkinoista. Olen kuitenkin ihan järkevä, luotettava, empaattinen, keskustelukykyinen, huumorintajuinen, huomioonottava, elämän perusasiat kunnossa ja kai ihan ok näköinen mies. Minkälaiset mahdollisuudet tällaisen suhteen saamiseksi iässäni mahtaa olla? Onko ne häviävän pienet vai kannattaisiko riski ottaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymys. Olen itsekin eronnut aiemmasta pitkästä liitosta, jossa seksi ei toiminut. Myöhemmin tapasin miehen jonka kanssa tämäkin puoli on hyvällä mallilla.

Kun olet kuitenkin vielä suhteessa niin sinuna miettisin ensin muita vaihtoehtoja kuin eroa. Ero on rankka ja radikaali muutos, eikä se takaa onnea jatkossa. Olisiko ihan mahdotonta ehdottaa vaimolle vaikka avointa suhdetta? Tai muuten käydä asiasta vakava keskustelu?

Jos päädyt tavalla tai toisella etsimään kinkyä naista parisuhteeseen niin kokeile jotain kinkyjen yhteisöä. Niistä löydät samanhenkistä seuraa todennäköisemmin kuin perustinderistä.

Vierailija
2/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kysymys. Olen itsekin eronnut aiemmasta pitkästä liitosta, jossa seksi ei toiminut. Myöhemmin tapasin miehen jonka kanssa tämäkin puoli on hyvällä mallilla.

Kun olet kuitenkin vielä suhteessa niin sinuna miettisin ensin muita vaihtoehtoja kuin eroa. Ero on rankka ja radikaali muutos, eikä se takaa onnea jatkossa. Olisiko ihan mahdotonta ehdottaa vaimolle vaikka avointa suhdetta? Tai muuten käydä asiasta vakava keskustelu?

Jos päädyt tavalla tai toisella etsimään kinkyä naista parisuhteeseen niin kokeile jotain kinkyjen yhteisöä. Niistä löydät samanhenkistä seuraa todennäköisemmin kuin perustinderistä.

Olemme aiheesta keskustelleet ja eri tavoin yrittäneet asiaa parantaa jo muutaman vuoden ajan. Tämä on kummallekin hankala paikka. Avointa suhdetta olen muutaman kerran ehdottanut, mutta hän ei ajatukselle lämpene. Ehkä pitäisi vielä sitä yrittää ihan tosissaan, pelkään vain pelkän ehdottamisen jo syövän luottamusta ja aiheuttavan eripuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun pitää vain mennä ja kokeilla. Päätä itse, kerrotko ennen vai jälkeen. Voi olla ettei kokemus vastaakaan odotuksia, tai sitten se on huikeaa. Vasta jälkikäteen voi tietää.

Vierailija
4/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme aiheesta keskustelleet ja eri tavoin yrittäneet asiaa parantaa jo muutaman vuoden ajan. Tämä on kummallekin hankala paikka. Avointa suhdetta olen muutaman kerran ehdottanut, mutta hän ei ajatukselle lämpene. Ehkä pitäisi vielä sitä yrittää ihan tosissaan, pelkään vain pelkän ehdottamisen jo syövän luottamusta ja aiheuttavan eripuraa.

Ymmärrän hyvin. Mekään emme exän kanssa saaneet seksiä toimimaan mitenkään päin. Mutta kyllä sinuna ehdottaisin vielä avointa suhdetta ja kertoisin tilanteen vakavuuden. Vaikka se aiheuttaakin eripuraa niin erosta ilmoittaminen aiheuttaa vielä enemmän.

Pettämään en lähtisi, vaikka se onkin tavallaan helppo vaihtoehto.

2

Vierailija
5/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tarkoitus on kinky-seksi, niin sopiva nainen varmaan löytyy niistä piireistä, jos löytyy. Eroamisessa on on aina se riski, että jää yksin varsinkin miehelle. Naisten on helppo löytää seksiseuraa ja heillä on paljon valinnanvaraa. 

Vierailija
6/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos avointa suhdetta on jo ehdotettu, niin tuskin sitä enää kannattaa ehdottaa. 

Eroaminen on aina vaikeaa, mutta en vielä ole tavannut yhtäkään, joka sitä katuisi. Kaikki ovat sanoneet, että ainoa mitä katuu, on ettei eronnut aiemmin. Tosin eronneet ovat naisia, miesten kanssa en ole asiasta jutellut.

Oma mielipiteeni on se, että ei kannata kituutella, jos kerran on selvää, ettei yhteen sovita.

Vierailija
7/7 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran tarkoitus on kinky-seksi, niin sopiva nainen varmaan löytyy niistä piireistä, jos löytyy. Eroamisessa on on aina se riski, että jää yksin varsinkin miehelle. Naisten on helppo löytää seksiseuraa ja heillä on paljon valinnanvaraa. 

Joopa joo, mutta seuran laatu ja koostumus onkin eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi