Tjäreborgin ja Tuin matkat 14.5-31.5?
Onko teille tullut peruutuksia? Meillä lähtö toukokuun lopulla, matkaa ei ole peruttu. Alkaa jo vähän kuumottaa, että perutaanko ollenkaan, lähtöhaluja ei ole, muttei olisi varaa menettää 2000 eurokaan...
Kommentit (12)
Ei ole tullut peruutuksia. TUI:n nettisivulla on kerrottu, miten toimitaan ajalle 14.5.-30.6. varattujen matkojen kanssa. Miksi luulet, et avmammat tietäisivät asiasta jotain enemmäm?
Ajattelin, että jos esim. 14.5-20.5 lähtöjen matkoja olisi peruttu. Aurinkomatkat sanoivat, että peruutus koronan takia tapahtuu viimeistään 20 päivää ennen reissua. Eli aika monelta olisi pitänyt reissu jo peruuntua. Halusin tietää, että onko näin tapahtunut vai onko reissut toteutumassa.
Mulla lähtö 19.5. tjäreltä, ei oo mitään ilmoitusta tullut eli ilmeisesti olen lähdössä tuolloin...?
Alkup kirjoittaja kirjoitti:
Ajattelin, että jos esim. 14.5-20.5 lähtöjen matkoja olisi peruttu. Aurinkomatkat sanoivat, että peruutus koronan takia tapahtuu viimeistään 20 päivää ennen reissua. Eli aika monelta olisi pitänyt reissu jo peruuntua. Halusin tietää, että onko näin tapahtunut vai onko reissut toteutumassa.
Ja tarkoitin siis tjäreborgia. Sori!
Älä ainakaan maksa mitään lisää, jos siis et ole maksanut kaikkea jo.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan maksa mitään lisää, jos siis et ole maksanut kaikkea jo.
Oli pakko maksaa jo muutama viikko sitten, muuten olisi tullut 400€ varausmaksun menetys.
Meillä TUIn matka peruutettiin 2 päivää ennen lähtöä. Lähtö olisi ollut 16.3. rahat saatiin takaisin nyt keskiviikkona 29.4. Älä peru itse muuten et saa mitään takaisin. Odota rauhassa.
Miten joku voi vielä tänä päivänä kuvitella pääsevänä parin viikon päästä alkavalle pakettimatkalle??? Itse en lähtisi tällä hetkellä edes ilmaiselle reissulle, vaikka sellaisen saisin.
Tällä hetkellä makaan koronan takia sairaalassa. Täällä mennyt jo 1,5vko, joista kolme pvää teholla. Kotiinpääsystä ei vielä hajuakaan. Toivon, että onnistuisi edes äitienpäiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi vielä tänä päivänä kuvitella pääsevänä parin viikon päästä alkavalle pakettimatkalle??? Itse en lähtisi tällä hetkellä edes ilmaiselle reissulle, vaikka sellaisen saisin.
Tällä hetkellä makaan koronan takia sairaalassa. Täällä mennyt jo 1,5vko, joista kolme pvää teholla. Kotiinpääsystä ei vielä hajuakaan. Toivon, että onnistuisi edes äitienpäiväksi.
Ei kai kukaan tuota varsinaisesti ole kuvitellutkaan, ap:han kysyi vain, onko tullut tietoa peruutuksesta, oletuksena siis, että perutaan. Paranemista sinulle.
Meillä lähtö Bulgariaan 3.6. Olen maksanut koko matkan ja nyt odotan matkan peruutusta Tuin puolelta, jotta saan koko maksetun summan takaisin. Tui pelaa aikaa, jotta ihmiset peruvat itse matkansa ja näin saavat siis toimistomaksuja. Aika ala-arvoista asiakkaiden kohtelua.
Radiossa sanottiin pari päivää sitten, että matkatoimistoilla on miljoonia euroja suomalaisten rahoja sisällä. Noinkohan kassa riittää maksamaan kaikkia palautuksia?
Odottelet ihan rauhassa, mitä hallitus ilmoittaa tänään jne. Itsellä oli Aurinkomatkojen kautta kesäkuulle matka, mutta AM ei reissaa vasta kun 1.7. alkaen, jos sittenkään. Mutta ap hoi, kuukauden jälkeen tulee piste, siis noin kuin tuon heinäkuun päivämäärän kirjoitin.