Ostin juuri 10 maskin paketin. Per maski hinnaksi tuli 2.5e. Thaimaassa nuo maksaa 2 bahtia per maski.
2 bahtia on 0,05e. Järkyttävää rahastusta täällä.
Kommentit (27)
Markkinatalous. Ahneus on yksi kuolemansynneistä.
Ostin maskeja 11 e / kpl. Ovat kangasmaskeja, joita voi pestä. En silti ollut ihan tyytyväinen, joten joudun tekemään oman kaavan ja ompelemaan itse mieleisiäni.
Voi kauheeta, oikein 2,5 euroa pääsit köyhtymään.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauheeta, oikein 2,5 euroa pääsit köyhtymään.
Matikka ei tainnut olla vahvin aineesi koulussa?
Yksi henkilö osti minulta tänään maskeja 174 eurolla. En saa rahoja, mutta siis vedin ne kassassa läpi. No, kukin tyylillään.... Sai 20 maskia.
Ostin 25 kappaleen laatikon apteekista. Maksoivat euron kappale.
Vierailija kirjoitti:
Markkinatalous. Ahneus on yksi kuolemansynneistä.
Tarkoittanet, että markkinatalous toimii paremmin Thaimaassa.
on niillä thaimaalaisilla eri palkkataulukotkin.
Ap. Mieti Thaimaan palkkatasoa Suomeen. Selitys ehkä löytyy siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ostin maskeja 11 e / kpl. Ovat kangasmaskeja, joita voi pestä. En silti ollut ihan tyytyväinen, joten joudun tekemään oman kaavan ja ompelemaan itse mieleisiäni.
Mulla maksoi 25 kpl kangasmaskeja noin 100e. Pinpops verkkokaupasta, joka ainakin hetken aikaa markkinoi kuluttajille mutta nyt pelkästään ammattikäyttöön, en tiedä saako verkkokaupasta enää tilattua ilman y-tunnusta. Ehkä kyllästyivät pieniin tilauksiin... Itse tuotteeseen olen ollut kovasti tyytyväinen. Halusin ison satsin niin ei tarvi joka päivä pestä, kun kuljen kuitenkin paljon julkisilla työn takia. Monien kangasmaskien hinnat ovat jotain aivan käsittämätöntä, inhimillisen hintaisten löytäminen ei ollut ihan helppoa. Nyt taitaa Finlayson myydä vähän halvempia, kun heillä isommat tuotantovolyymit.
ei vois vähempää kiinnostaa sun maskiostokset
Niistä lentää varmaan kärpäsetkin läpi.
Kaupungilla näkyy paljon paskaisia kasvomaskeja. Eikä ne suojaa yhtään mitään. Ällöttää katsoa ihmisiä lääppimässä maskia likaisin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Ostin 25 kappaleen laatikon apteekista. Maksoivat euron kappale.
Apteekeista on ollut maskit loppu jo psri, kolme kuukautta. Eli kerrotko missä maassa maskisi ostit ja vielä vuoden. Suomessa ja lähikuukausina tämä ei ole tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla maksoi 25 kpl kangasmaskeja noin 100e. Pinpops verkkokaupasta, joka ainakin hetken aikaa markkinoi kuluttajille mutta nyt pelkästään ammattikäyttöön, en tiedä saako verkkokaupasta enää tilattua ilman y-tunnusta. Ehkä kyllästyivät pieniin tilauksiin... Itse tuotteeseen olen ollut kovasti tyytyväinen. Halusin ison satsin niin ei tarvi joka päivä pestä, kun kuljen kuitenkin paljon julkisilla työn takia. Monien kangasmaskien hinnat ovat jotain aivan käsittämätöntä, inhimillisen hintaisten löytäminen ei ollut ihan helppoa. Nyt taitaa Finlayson myydä vähän halvempia, kun heillä isommat tuotantovolyymit.
Kaikissa vaan on väärä malli minun makuuni. Tutkin kaikki kaupat kyllä.
mistähän saat länkkärinä thaimaasta TÄSSÄ TILANTEESSA maskeja tohon hintaan :D
Saakos noita maskeja muualta kuin vain verkkokaupoista?
Tavallisia suusuojuksia saa apteekeista jossain paikoin, mutta maskeja ei mistään...
Vai joko joku kivijalkamyymälä tai apteekki myy kunnollisia suojuksia?
No sinun kannattaisi perustaa yritys. Sitten alat tuomaan maskeja Suomeen. Ja kassaan tulee ihan valtavasti rahaa. Helppoa kuin mikä!
terveisin: yrittäjä
Ps. Kun olet tuonut yrityksesi kautta ensimmäisen kontillisen maskeja Suomeen, niin alat ymmärtämään, miksi niiden hinta ei ole Suomessa 0,05€.
Ei tuo henkilö ole maskeja ostanut, siis hän joka sanoi maksaneensa 25 euroa.
Ne ovat tavallisia kertakäyttöisiä suu-nenäsuojuksia, joita joissakin apteekeissa on edelleen myynnissä.
Maskeja ei ole, vai tietäisikö joku, onko niitä jo jossain saatavilla tavalliselle kuluttajalle?
Miksi et lennä sinne hakemaan niitä maskeja 0.05e:llä?
Että jonkun pitää ne tänne lennättää/tuoda laivalla ilmaiseksi ja ilmaisen työväen kautta?