Mistä löytää peppuseksistä nauttiva nainen?
Tätä kyselee M34 pk-seudulta. Aiemmin olin parisuhteessa tällaisen naisen kanssa ja ehdin jo tottua siihen, että kummatkin siitä nauttii. On se yllättävän iso osa hyvää seksielämää.
Kommentit (30)
brutalissimus kirjoitti:
Se ei haittaa, ettei nainen pidä peppuseksistä. Mutta kommenteista päätellen monella peppuseksiä vihaavalla saattaa olla pahoja henkisiä ongelmia. Varsin vitt_maisilta ihmisiltä vaikuttavat, kun miettii miten vastaavat asiallisiin kysymyksiin.
Täst'edes vain peppuseksiä rakastavia naisia, ovat suuremmalla todennäköisyydellä mukavia ihmisiä. <3
Ei se välttämättä noinkaan mene, ei nää keskustelut kerro sitä kuka on miesten mielestä oikeesti mukava ja kuka ei.
Peruskiltti perusnainen voi ällötä syvästi ajatustakin ”perverssistä peppuseksistä” joka kuulemma tuhoaa pidätyskyvyn, ja tuollaiset naiset on miehille tosi mukavia ja sovinnaisia noin muutoin.
Minä taas tykkään peppyseksistä ja masturboinkin välillä itsekseni peppureikääni, ja olen tosi rasittava, raskas, vaativa, ylimielinen, herkästi häiriintyvä, auktoriteettinongelmainen, kaiken ylösalaisin kääntävä ja tilan haltuun ottava persoona enkä luultavasti edes voisi olla parisuhteessa.
Ihan vaan sen takia, ettei kukaan jaksais mua enkä mä jaksais ketään.
Ei (normaalit) miehet jaksa minua edes seksisuhteessa.
Kiinnostavampi kysymys olisi, moniko nainen laukeaa pelkästä peppuseksistä? Oletan, että vähemmistö. Tämä selittänee sen, miksemme ole into piukkana sitä harrastamassa. Voin antaa, mutten oikeastaan saa siitä yhtään mitään.
Minäkin voisi kokeilla mutta sillä ehdolla että mies työntää ensin kurkun/dildon omaan ahteriinsa ja kertoo tuntuiko hyvältä.
Jos ei, niin en kokeile minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostavampi kysymys olisi, moniko nainen laukeaa pelkästä peppuseksistä? Oletan, että vähemmistö. Tämä selittänee sen, miksemme ole into piukkana sitä harrastamassa. Voin antaa, mutten oikeastaan saa siitä yhtään mitään.
Luulen että enemmistö naisista ei kyllä laukea emätinyhdynnässäkään ilman klitoriksen stimulointia
Suosittelen lämpimästi rekisteröitymään esim Experience United-sivustolle. Siellä voi määritellä hyvinkin tarkasti millaisilla mieltymyksillä varustettua partneria on etsimässä.
Toiset ihmiset tykkää, toiset ei. Ihan turha vetää siitä mitään kierroksia. Ei se ole sen kummempi mieltymys kuin esim. suuseksi tai rintojen imeminenkään.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen lämpimästi rekisteröitymään esim Experience United-sivustolle. Siellä voi määritellä hyvinkin tarkasti millaisilla mieltymyksillä varustettua partneria on etsimässä.
Toiset ihmiset tykkää, toiset ei. Ihan turha vetää siitä mitään kierroksia. Ei se ole sen kummempi mieltymys kuin esim. suuseksi tai rintojen imeminenkään.
Paitsi että noissa kummassakaan ei tarvi olla paskareijän kanssa tekemisissä
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa miten moni pystyy mutta itse ainakin sain monesti todistaa tapahtumaa jossa naiseni sai kovan orgasmin anaaliyhdynnässä ilman että mitään muuta stimulaatiota tapahtui joten kyllä tuo täysin mahdollista on että nainen siitä nauttii.
M34
Vierailija kirjoitti:
Minäkin voisi kokeilla mutta sillä ehdolla että mies työntää ensin kurkun/dildon omaan ahteriinsa ja kertoo tuntuiko hyvältä.
Jos ei, niin en kokeile minäkään.
Tässäpä se 95% suomi-muijien asenne on. Kaikkeen muuhun paitsi siihen peiton alla valot sammutettuina suoritettuun vaginaaliseen yhdyntään, jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan naisen saattaminen raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oovoisi kokeilla mutta sillä ehdolla että mies työntää ensin kurkun/dildon omaan ahteriinsa ja kertoo tuntuiko hyvältä.
Jos ei, niin en kokeile minäkään.Tässäpä se 95% suomi-muijien asenne on. Kaikkeen muuhun paitsi siihen peiton alla valot sammutettuina suoritettuun vaginaaliseen yhdyntään, jonka tarkoitus on vain ja ainoastaan naisen saattaminen raskaaksi.
Mitäs muuta sen sitten pitäisi olla? Mene sinä rööriroope vaan sinne homoluoliisi. Et tarvi naisia sotkea noihin paska hommiisi. Mikä siinä paskan hajussa niin kiihottaa?
Se ei haittaa, ettei nainen pidä peppuseksistä. Mutta kommenteista päätellen monella peppuseksiä vihaavalla saattaa olla pahoja henkisiä ongelmia. Varsin vitt_maisilta ihmisiltä vaikuttavat, kun miettii miten vastaavat asiallisiin kysymyksiin.
Täst'edes vain peppuseksiä rakastavia naisia, ovat suuremmalla todennäköisyydellä mukavia ihmisiä. <3