Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltenopettajille kysymys

Vierailija
02.05.2020 |

Kuinka altavastaajana on hakijana, jos kyseessä englanninopettajan paikka ja hakijalla on suoritettuna vain perus- ja aineopinnot? Verrattuna siis heihin, joilla englanti ollut pääaineena.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla jostain muusta paikkaan kuuluvasta opetettavasta kielestä syventävät opinnot? Jos et ole pätevä, olet todellakin jonon hännillä.

Vierailija
2/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun paikkaan kuuluu vain englannin opetusta. On pätevyys, mutta toinen kieli pääaineena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on jo suht paljon kokemusta myös tämän sivuaineen opettamisesta, niin ihanko totta ei ole mitään mahdollisuutta? 

Vierailija
4/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninopettajia on työttöminä vaikka kuinka paljon. Kieltenopettajista on järkyttävä ylitarjontaa. Itse alan syksyllä opiskella ihan muuta alaa. Sellaista, jonka avulla olisi vihdoinkin mahdollista työllistyä!

T: Kieltenopettaja

Vierailija
5/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta haluan vielä yrittää. Mietin vain mihin paikkoihin on hyödytöntä hakea.

Vierailija
6/6 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ranska pääaine, enkku sivuaine. Ja sit viel kolmas kieli sivuaineena. Olen hakenut paljon virkoja ja pelkän enkun paikkoihin en pääse haastatteluun. Enkku/ ranska kombolla pääsen haastatteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi