Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutimme miehen kanssa landelle ja kaikki menee päin ---!

Vierailija
02.05.2020 |

Meillä ei ollut enää varaa asua kaupungissa mutta löysimme puoli-ilmaisen tilan täysin hiljaiselta kylänraitilta. Ajattelin että tästä meille avautuu uusi alku.

Aloitimme remontoimalla kylpyhuonetta. Siellä oli jotain mustia pilkkuja jotka piti hangata pois laatoista. Aika oli rankkaa mutta Elloksen kataloogi piristi minua jonkin verran, auttoi jaksamaan. Sitten tuli syksy ja lehdet lakastuivat...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein harvinaisen huono.

Vierailija
2/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Sirpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yiritimme hakea töitäkin mutta työkkärin tantat vain nauroivat meille, tällä kylälläei kuulemma ole työpaikkoja ollut useaan kymmeneen vuoteen. Siinä menivät haaveemme lopullisesti. Mieheni itki ja rukoili usein yksin. Pystyin käymään suihkussakin vain kerran viikossa, sillä se aiheutti minulle ihottumaa. Kylpyhuoneen seinät olivat homeessa.

Vierailija
4/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan paska tää wiskari. Se fresh prince of bel air trollaus oli jotain

Vierailija
5/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D

Vierailija
6/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mäyräkoira luontoon ja säästä.

Vierailija
7/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästä mäyräkoira luontoon ja säästä.

Voiko niin tehdä?

Vierailija
8/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yiritimme hakea töitäkin mutta työkkärin tantat vain nauroivat meille, tällä kylälläei kuulemma ole työpaikkoja ollut useaan kymmeneen vuoteen. Siinä menivät haaveemme lopullisesti. Mieheni itki ja rukoili usein yksin. Pystyin käymään suihkussakin vain kerran viikossa, sillä se aiheutti minulle ihottumaa. Kylpyhuoneen seinät olivat homeessa.

Ensin ostetaan talo ja vasta sitten mietitään, mistä saa töitä? Tämä on huono provo tai sitten teillä on elämänhallinta hukassa.

Vierailija
9/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin ostetaan talo ja vasta sitten mietitään, mistä saa töitä? Tämä on huono provo tai sitten teillä on elämänhallinta hukassa.

Olemme tottuneet siihen että meitä haukutaan. Mutta onneksi mieheni rakastaa minua vielä.

Vierailija
10/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarinan alku on näin heikkolaatuinen?

Vierailija
11/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tainnut paljon radiota kuunnella :-( Buahhah

Vierailija
12/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme tottuneet siihen että meitä haukutaan. Mutta onneksi mieheni rakastaa minua vielä.

Puuttuuko teiltä eläkediagnoosit? Älyllinen kehitysvammahan voi monesti vielä aikuisiällä olla toteamatta.

Vierailija
13/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyntialuehan on päivätöissä n. 80km/suunta.

Keikkatöitäkin tehdään, viikot töissä, vlk kotona.

Mutta provohan tämä.

Vierailija
14/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Työssäkäyntialuehan on päivätöissä n. 80km/suunta.

Keikkatöitäkin tehdään, viikot töissä, vlk kotona.

Mutta provohan tämä.

Meillä ei ole autoa mutta naapurilla olisi myynnissä Lada Samara.

Vierailija
15/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tila oli puoli-ilmainen, eikö työkkärin rahalla elä? Kesäksi pääsee varmaan keikkatöihin lapiomieheksi kaapelinvetoon tms.

Vierailija
16/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä hullumpaa, muuttaa korpeen vailla työtä ja autoa....

Porvoosta ovat nämä maallemuuttajat.

Vierailija
17/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinus kahdeksan miljardia / viisi.

Vierailija
18/21 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista

Vierailija
19/21 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
20/21 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi saitte pikavipillä sen matkailuauton, niin pääsette kohta lasten kanssa kohti Visulahtea. Muistakaa ottaa lapsille mukaan Monopoli, isille jääkaappiin kaljaa ja varokaa vesiliirtoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän