Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun miehelle se pmpin saanti on niin tärkeää.

Vierailija
02.05.2020 |

Mä tykkään kyllä siitä touhusta ja helposti sytyn ja tehdään sitä kyllä joka päivä mutta ihan yhtä lailla riittäisi keskimäärin pari kertaa viikkoon. Tänäkin aamuna olin lähdössä siivoilemaan eikä oikein huvittanut mut sit mies siinä lämppäili ja olin äkkiä mukana.

Mies on yhtä hymyä ja kimpussa ja häärii rakastuneena ympärilläni. Useita vuosia siis yhdessä että mistään huumasta ei ole kyse.

Kai se kannattaa sit miehen kans tiuhaan puuhailla kun on näin onnellinen ja toki ylistää mua kun osaan kaikenlaista.

Joo on ihanaa kun on läheisyyttä mutta minua kävi tänään aivan huvittamaan miten tärkeä juttu tuo miehelle jaksaa olla :D kai se pitää paikkansa missä miesten aivot ovat. Vaikka on fiksu ihminen ja sovitaan toki muillakin tasoilla yhteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti

Vierailija
2/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin oli valtava tarve kehua itseäni siitä, että mulla on sukuelin, mutta sitten keksin tähdellisempää tekemistä ja oivalsin, että hitto, kaikilla muillakin on värkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä luule liikoja itsestäsi. Olet vain reikä.

Sinä taas olet pelkkä huono tappi, jota kukaan ei huoli.

Vierailija
4/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä luule liikoja itsestäsi. Olet vain reikä.

Sinä taas olet pelkkä huono tappi, jota kukaan ei huoli.

Hyvin on kelvannut 🤓

Vierailija
5/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat pikku hiljaa viisastua kun ymmärrät miten tärkeää se pilden saaminen on miehille. Se on niinku oleellisin asia naisten suhteen. Kerronpa sulle jotain. Jos vielä seksin jälkeen kiinostat miestä niin hän aika varmasti oikeasti tykkää sinusta.

Vierailija
6/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti minusta kyse ei ole niinkään saamisesta, vaan siitä että kokee olevansa yhä haluttu. Usealle miehelle rakkaus sisältää myös seksiä ja seksittömyys laimentaa helposti tunteitakin varsinkin jatkuessaan pitkään.

Vierailija
7/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologiaa tuo on, ei mitään muuta.

Vierailija
8/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään bimbin saannin lisäksi siitä, että muikkelis laskee välillä löysät alleen.

Vierailija
9/11 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän torttu-Tahvo tänne on pesiytynyt? Joka paikkaan paskaa änkeämässä.

Meillä naidaan 2-3 päivän välein. Yleensä miehenä teen aloitteen. Joskus naidaan pari kertaa päivässäkin.

Pariskunta 57/56 v. neljä vuotta yhdessä

Vierailija
10/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies tykkää nimenomaan pim*pistä. Hekuma haetaan netistä ja sitten tullaan valmiiksi kiihottuneena minun luo ja kerrotaan että tekusi mieli pimp*piä. Ei esileikkiä ei mitään, suoraan aktiin vaan. Kyllä olo on sellainen kuin olisi toiselle pelkkä kävelevä madturbointi väline eikä rakas vaimo. En tykkää. Ja meillä tämä on lähes päivittäistä.

Vierailija
11/11 |
03.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat pikku hiljaa viisastua kun ymmärrät miten tärkeää se pilden saaminen on miehille. Se on niinku oleellisin asia naisten suhteen. Kerronpa sulle jotain. Jos vielä seksin jälkeen kiinostat miestä niin hän aika varmasti oikeasti tykkää sinusta.

Juuri näin. Seksi on hyvä mittari, mutta totuus punnitaan seksin jälkeen.

t.mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi