Millä rahoitetaan kaavailtu satasen elvytysseteli?
Minä en ainakaan ala makselemaan veroja sen takia että otetaan lisää velkaa jotta älyvapaa turhan kulutus saisi jatkua.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
No eikös tuo ole vain sen yhden hupakon ehdotus.
Tyhmä sellainen.
Menisi osalla pelkkään kaljan hankintaan.
No miksi näin typeriä edes ehdotetaan? Mielestäni se on jo äänestäjien aliarviointia.
Sillä vasemmiston tyypillisellä tavalla: verotetaan rikkailta tai otetaan lainaa, tai molempia.
Sä maksatkin velkaa siks että saadaan korona leviämään; että on perusteita ottaa lisää velkaa rokottisiin.
Hyvin jos käypi, niin vähemmillä työttömäksi joutuvilla se rahoitetaan.
No kuka vtun idari täällä jakelee noita itqpotqalapeukkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä sellainen.
Menisi osalla pelkkään kaljan hankintaan.No miksi näin typeriä edes ehdotetaan? Mielestäni se on jo äänestäjien aliarviointia.
Olihan sodassakin kansalle ja sotilaille välillä viihdettä. Sitähän tämä satanenkin olisi ja kaiken lisäksi vielä työllistäisi ihmisiä eli osa palautuisi veroina takaisin valtiolle.
Kyllä kelpaa satanen. Kulutus pitää talouden pyörät pyörimässä. Jokaista kuluttajaa tarvitaan tukemaan liike-elämää. Valtio ottaa lisää velkaa. Kai tuosta rahasta saa kieltäytyä, harva on ottamatta kun rahaa jaetaan.
Suunnittelevat myyvänsä valtion osakkeita nyt kun niistä saa paskemman hinnan. Normaalia vassaripolitiikkaa siis.
Sehän oli itse asiassa ihan hyvä ehdotus, ei se menisi kaljaan kun se olisi kulttuuriseteliin verrattava palveluseteli jolla voi ostaa PALVELUA, ei kävisi kaupassa. Se stimuloisi pienyrittäjien toimintaa tosi hyvin, osa jättäisi sen tietenkin käyttämättä mutta moni käyttäisi todella mieluusti. Satasella kävis parturissa, syömässä ja leffassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kelpaa satanen. Kulutus pitää talouden pyörät pyörimässä. Jokaista kuluttajaa tarvitaan tukemaan liike-elämää. Valtio ottaa lisää velkaa. Kai tuosta rahasta saa kieltäytyä, harva on ottamatta kun rahaa jaetaan.
En minä veronmaksajan voi kieltäytyä siitä että muut pääsevät shoppailemaan minun rahoillani. Miksi en? Ei ole minun tehtäväni rahoittaa yrittäjien kassaa.
Voisiko sen rahoittaa puoluetuen ja ammattiyhdistysjäsenmaksujen verovähennyksen poistolla? Lisäksi voisi laittaa ammattiyhdistysliikkeen asuntosäätiöt ja muut verolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä veronmaksajan voi kieltäytyä siitä että muut pääsevät shoppailemaan minun rahoillani. Miksi en? Ei ole minun tehtäväni rahoittaa yrittäjien kassaa.
Minä taas tulen tukemaan liike-elämää olen tukenut koko korona-ajan. Miksi olet yrittäjyyttä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tulen tukemaan liike-elämää olen tukenut koko korona-ajan. Miksi olet yrittäjyyttä vastaan?
Yrittäjät on yksiä per keleitä!! Nyhtävät hirveet Suomilisät!
No sieltä mistä muutkin rahat loppujen lopuksi: keskituloisten palkansaajien palkoista. Hallitus eli siis nykyiset vallassaolevat puolueet saa hyvät pisteet kun "hallitus antaa rahaa". Pitäisi vain näistä vappusatasista muistaa, että ne peritään kuitenkin moninkertaisesti takaisin. Tuollaistakaan satasta ei nämä ministerit tai kansanedustajat ym tarvitse, mutta onhan se kiva saada.
Ensinnäkään en tajua, miksi sellainen pitäisi jakaa missään muodossa varakkaille ihmisille.
Lisäksi se voisi olla nimenomaan palvelusetelin tapainen, jonka voi käyttää vain etukäteen määritellyille aloille (ei kapakkaan) .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjät on yksiä per keleitä!! Nyhtävät hirveet Suomilisät!
Suomalainen kateus iski jälleen. Ilman toimivaa taloutta ei ole hyvinvointia. Meillä on vapaus alkaa yrittäjäksi.
Tyhmä sellainen.
Menisi osalla pelkkään kaljan hankintaan.