Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen auto dacia on?

Vierailija
01.05.2020 |

Jos olet ajanut/omistanut/ollut kyydissä, millainen oli?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee rikki. Jää helposti tien päälle.

Vierailija
22/25 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän sillä saa naiset tykkäämään kun nappaa tuliterällä dacialla kyytiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta Dacia Dusterista ja sanoisin, että on hinta-laatusuhteeltaan hyvä auto. Halpa hinta näkyy tosin varustelussa ja sisätilojen materiaaleissa, jää vähän muovinen fiilis. Takakontti on tilava. Ajettavuus on hyvä eikä melutaso ole häiritsevä.

nelivetoduster on aika pätevä. Pätevin Jimny ja kakkonen metsässä on lada niva mutta nelivetotuherossa on todella hyvät maasto-ominaisuudet. Sellaisista joissa ei ole tikapuurakennetta niin ihan parhaita- verrokit on Defender ja ehkä Toyotan bf- sarja. Ja koska niva on vaikea tiellä niin sanoisin että aika hyvä. esim amarok ja jopa hilux on pelottavampia viedä maastoon kuin lyhyehkö duster. siitä kannattaisi vielä jalostaa defenderin ja jimnyn kilpailija tikapuupohjalla ja kunnon lukoilla. Oon valtiolla ja ajan noilla aina välillä. Ei defenderin sisustusta mutta ei myöskään jimnyn key- luokan kiikkeryyttä

Vierailija
24/25 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon ostetuin auto 2019!

Vierailija
25/25 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

uus jimny ois unelma, vaan on saanee sen hinnan ihan liian ylös.

Siihen mahtuis minä ja kaikki mun kaverit,kun eka nakkais takapenkin roskiin.

dusterista en tiiä muutaku että duunikamulle sattu joku maanantai-kappale ja käytti huolloss avarmaan 10 kertaa  ekana vuonna, mutta nyt en muista että ois enää ollu vikoja. ja on ajanu varmaa 5 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä