Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylitäytettyjen huulten tulevaisuus (voiko palautua ennalleen vai pilalla lopullisesti)

Vierailija
01.05.2020 |

Tietääkö kukaan voiko ylitäytetyt huulet palautua koskaan normaaliksi??? Jos puhitaan semmoisitsa huulista mitkä tekee kuonon ja kudospalluroita

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milleköhän nuo taytetyt nuoret näyttävät 50-vuotiaina?

Vierailija
42/78 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä täytteitä tyrkytetään joka vaivaan nykyään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erään lääkityksen ja sairauden myötä kuivunut iho, ja olen huomannut että ylähuuleni vajoaa entisestään. Kääntyy siis suun päälle niin, että näyttää ettei minulla ole ylähuulta esim. hymyillessä.

Meinasin aluksi kokeilla täytehoitoja mutta juurikin näistä em. syistä en siihen ryhdy. Kirurginen toimenpide, jossa nahkaa poistetaan hieman nenän alta tms. ja nostetaan ylähuulta, toimisi minulle paljon paremmin. Tajusin, että monella sitä huulta kyllä on, mutta se on "kadonnut" piiloon.

Toinen vaihtoehto on mesolangat samalla idealla, mutta luulen ettei Suomesta löydy ammattilaisia tähän.

Vierailija
44/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin nähdä erään bloggaajan huulet 10 v päästä.

Hyi minä en halua, sillä jos ne näyttää nytki kiimaisen narttukoiran turvonneelta aukolta tai paviaanin pepulta! Miltä ne näyttää 10vuoden päästä?

Painajaisiini tulevat, mutta ei kukaan ole sitä pakottanu niitä ottaan. Tai siis toivottavasti ei ole pakottanu?

Vierailija
45/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on erään lääkityksen ja sairauden myötä kuivunut iho, ja olen huomannut että ylähuuleni vajoaa entisestään. Kääntyy siis suun päälle niin, että näyttää ettei minulla ole ylähuulta esim. hymyillessä.

Meinasin aluksi kokeilla täytehoitoja mutta juurikin näistä em. syistä en siihen ryhdy. Kirurginen toimenpide, jossa nahkaa poistetaan hieman nenän alta tms. ja nostetaan ylähuulta, toimisi minulle paljon paremmin. Tajusin, että monella sitä huulta kyllä on, mutta se on "kadonnut" piiloon.

Toinen vaihtoehto on mesolangat samalla idealla, mutta luulen ettei Suomesta löydy ammattilaisia tähän.

Huuleen voi siirtää omaa rasvaakin, sekin taitaa olla monta kertaa kalliimpi toimenpide kuin 300-400 euron huulitäyte joka pysyy muutaman kuukauden ajan, silti siitä jää arpikudoksia jos useamman kerran teettää.

Vierailija
46/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milleköhän nuo taytetyt nuoret näyttävät 50-vuotiaina?

Joltain kivikautisilta vanhoilta petokaloilta?

Vierailija
47/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen sitä että kuka ylitäyttää ja ilmeiseti vain rahan takia näitä nuoria pelottavan näköisiksi?!?!

Huulet pingottuneita nakkeja joista amorinkaaret kadonneet ja niiden punertava väri mennyt sinisiksi.

Posket on pallomaiset täytteiden takia, kuin maaoravilla.

Otsat eivät liiku botoksin takia eikä ilmeet värähdä.

Vierailija
48/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai niitä voi palauttaa korjaavalla kirurgialla

Ai satavarmastiko? :D

https://i.pinimg.com/originals/b0/2a/02/b02a023e83c598d630dd3f602643ca2…

Siinä on 56v nainen joka pilasi huulensa pistoksin kuten kuvasta näkyy. Parikymppisenä aloitti piikitykset. Näyttelijä Lisa Rinna.

Ensin huuliin tungettiin täytteitä, niistä tuli ajan mittaan kapseloitumisia ja arpikudoksia, kävi poistattamassa niitä kirurgisesti kun jossain vuosien takaisissa kuvissa oli tikit huulissa, ja nyt ne näyttää tuolta.

Muuten kasvojensa iho on ikäisekseen hyvässä kunnossa ja hyvin hoidetut mutta huulet on kuin 90-vuotiaalla mummolla, ellei pahemmat. Nainen on edelleen tunnetumpi friikeistä huulistaan kuin näyttelijäntaidoistaan.

Kuvassa niiden huulten täytön aikajanaa, viimeisessä kuvassa on tainnut juuri käydä täyttämässä posket sekä huulet ja ne on ihan turvoksissa, ja sen jälkeen kävi kirurgilla kun tajusi miten hirveältä näyttää ja kaikki nauraa, mutta huulia ei voitu pelastaa sielläkään.

https://i.pinimg.com/originals/3c/9f/5d/3c9f5debaeb30117f27a457e5fe3402…

Naisella oli alun perin näin kauniit huulet ennen täyttöjä! No eipä ole enää, säälittää mutta oma oli valintansa. 

https://i.pinimg.com/originals/41/fa/fe/41fafe615c4903f7604fc1c07663138…

Me muut voimme vaan ottaa oppia tuollaisesta mokasta, ja jos haluaa täyttää niin maltti on aina valttia ja huulitäytöt kannattaa pitää sen näköisinä että ne sopivat siihen omaan naamaan eikä niistä tule hallitsevat kun pitkällä olevat raa'an broilerin väriset, pinkeän uudet suu-nakkimakkarat saavat luonnossa ja kuviin silmät näyttämään tihruilta ja tosi syvällä päässä olevilta, ja saa leukaa näyttämään esiin työntyvältä sekä miehekkään massiiviselta.

Vierailija
49/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä tyrkytetään?  en ole nähnyt ikipäivänä mitään mainosta tuollaisista.

Vierailija
50/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tuosta tiedä, mutta naurattaa valkaistut hampaatkin. 

Miksi

Olen yksinkertainen. Kerran kuulin että joku pieraisi niin nauratti niin kovaa että vahingossa itse pas kan sin housuihin. Tosi tarina.

Vierailija
51/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutta hei, eiks se ole vaan hyvä että jotkut naiset pilaa ittensä vastenmielisiksi tommosilla ylitäytetyillä, muhkuraista pyllyaukkoa muistuttavilla huulilla, niin meille muille luomuille naisille jää enemmän sitä positiivista huomiota ;-)

Vierailija
53/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta

Vierailija
54/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä niitä tyrkytetään?  en ole nähnyt ikipäivänä mitään mainosta tuollaisista.

Niinpä, en mäkään ole nähnyt mitän tyrkytystä.

Eikä niitä mihinkään vaivoihin tyrkytetä, ainakaan asialliset kauneusklinikat eivät tee niin. Sellaiset joilla lääkelisenssit, kokemukset ja taidot olemassa

Minun mielestä noissa pitäisi olla ikäraja, joku 35 tai 40 niin ei pääse nuoremmat pilaamaan naamojaan pistosarpisiksi. Nelikymppisellä tai vanhemmalla se ei enää niin haittaa, koska sitä kollageenia ja hyaloronihappoa ei ole silloin enää omasta takaa tarpeeksi siellä ihon pinnan alla.

Vierailija
55/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää kun alle 3-kymppiset bloggaajat alkaa vähitellen näyttää naamoiltaan Donatella Versacelta (65v).

https://i.pinimg.com/originals/62/93/c3/6293c37156afbe7e0225d0d199b6017…

Viiden vuoden päästä tältä ´kissanaamanaiselta´ Jocelyn Wildensteiniltä?

https://staticimg.faithfulcongregation.com/wp-content/uploads/2019/11/j…

Onko jonkun Aaveeläisen mielestä tuo oikean puolen jälkeen-kuva parempi.....?

Dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö on vakava ongelma, siihen saa onneksi ammattiapua jos ymmärtää hakea.

Vierailija
56/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai venynyt kudos palaudu ilman kirurgiaa?

Huulille käy niinkuin rinnoille imettämisestä.

Nyt on pakko korjata väärä tietosi: imetys EI venytä rintoja.

Rinnat pulskistuu raskauden aikana ihan kaikilla, imetti tai ei, sillä ne valmistautuvat imetykseen. Olemme nisäkkäitä.

Kaikilla ei myöskään rinnat muutu roikkuviksi, eli täysin yksilöllinen, kudosperäinen juttu tämäkin.

Rintojen pilallemenon pelosta ei kannata jättää lisääntymättä, sillä katsokaa 80-vuotiaiden mummojen rintavarustusta: osaatteko sanoa, kuka on äiti, kuka ei :-)

Vierailija
57/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää kun alle 3-kymppiset bloggaajat alkaa vähitellen näyttää naamoiltaan Donatella Versacelta (65v).

Dysmorfinen ruumiinkuvan häiriö on vakava ongelma, siihen saa onneksi ammattiapua jos ymmärtää hakea.

Tuossa "ennen"-kuvassa ei ole Wildenstein vaan eri henkilö (ilmeisesti Karen Mulder). Kannattaa olla vähän tarkempi, kun etsii kuvia.

Vierailija
58/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa "ennen"-kuvassa ei ole Wildenstein vaan eri henkilö (ilmeisesti Karen Mulder). Kannattaa olla vähän tarkempi, kun etsii kuvia.

https://www.lindabriggs.co.uk/images/research/jocelynwildenstein.jpg

Tuossa se oikea ennen ja jälkeen kuva.

Mulderista puheenollen, julkaisee vain vanhoja kuvia ig-tilillään, huhuja liikkuu että olisi alkanut naamafillereitä ottaa hänkin, etenkin poskiinsa. Eikö tämä ollut se malli jolla oli paljon henkisiä vaivoja pitkän aikaa?

Vierailija
59/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai venynyt kudos palaudu ilman kirurgiaa?

Huulille käy niinkuin rinnoille imettämisestä.

Nyt on pakko korjata väärä tietosi: imetys EI venytä rintoja.

Rinnat pulskistuu raskauden aikana ihan kaikilla, imetti tai ei, sillä ne valmistautuvat imetykseen. Olemme nisäkkäitä.

Kaikilla ei myöskään rinnat muutu roikkuviksi, eli täysin yksilöllinen, kudosperäinen juttu tämäkin.

Rintojen pilallemenon pelosta ei kannata jättää lisääntymättä, sillä katsokaa 80-vuotiaiden mummojen rintavarustusta: osaatteko sanoa, kuka on äiti, kuka ei :-)

Tottahan tuo.

Luullaan myös että rintsikoiden usein pitäminen päällä säilyttää rinnat kiinteämpinä, mutta ei pidä paikkansa! Olen ollut paljon etänä kotona koronan aikaan, enkä ole viitsinyt pitää rintsikoita päivittäin, moneen viikkoon. Olen laittanut ne päälle vain kun olen käynyt ruokakaupassa.

En ole ollut raskaana, olen 39v. Kuppikoko luonnollinen EUR 75F (US 34DDD) eli rinnoissa painoa jonkin verran. Luin joskus siitä että rinnat veltostuu rintsikoissa, syystä että kun ne nostavat rintoja, niin omien rintalihasten ei tarvitse työskennellä niiden eteen yhtään.

Nyt rintsikoitta olleena huomaan miten rinnat ovat kiinteytyneet ja terhakammat, enemmän kivan "bouncyt" eikä hölskyvät löllykät! Painoni pysynyt samana, kuppikoko samana, joten pitää paikkansa tuo tutkimus.

Vierailija
60/78 |
02.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia muuten, mikä erottaa imettäjän rinnat imettämättömistä, on monesti nännien väri :) Ei rintojen muoto tai niiiden roikkuvuus.

Ruskeahkoista nänneistä tulee hieman tummemmat, ja vaaleanpunaiset muuttuvat ruskehtavamman sävyiksiksi. Useimmissa tapauksissa se vaaleanpunainen väri ei enää palaudu eikä se alkuperäinen nännipihakaan välttämättä enää näytä samalta, jokin hormonaalinen juttu tuossa oli. Parikymmentä lapsia saaneet kaverit sanoneet samaa.

Tuntoaisti pysyy toki samana. Pitää vaan tietää se lähtökohtainen oma nännien väri, ja sitä eroahan ei esimerkiksi miehet kamalasti edes huomaa, imettänyt huomaa vaan sen sävyn muutoksen itse :D