Stefan tilasi Tauskin, koska halusi lauluilla osoittaa rakkautensa Sofiaa kohtaan
Kertoo mm Iltalehti, esim: Tauski vahvistaa Iltalehdelle olleensa esiintymässä Stefan Thermanin järjestämissä seitsemän hengen illanistujaisissa vappuaattona. Tunnelma juhlissa oli hänen mukaansa rauhallinen ja tyylikäs.
– Olin paikalla tilattuna artistina, kokoontuminen on tehtiin koronasääntöjen mukaan. Mistään sikabileistä ei ollut kyse. Stefan ja Sofia olivat molemmat selvinpäin, ja siellä käyttäydyttiin fiksusti ja korrektisti. Stefan halusi järjestää minut laulamaan naisystävälleen, ja he toivoivat tiettyjä lauluja kuultavaksi, kertoo Tauski Iltalehdelle.
– Stefanin kanssa lauloimme yhdessä hänen naisystävälleen Sofialle kappaleita. Oli hyvin tunteellinen ja kiva tilaisuus, josta lähdin yhdentoista aikaan ajamaan kotia kohti, hän kertoo illan kulusta.
Kommentit (1590)
Ai ai, harmi kun baarit on kiinni - Martina on viihteellä ja miettikää kun se törmäisi Sofiaan ja Stefuun.
Missä päin Espoota Stefun bilekämppä on?
Staffan var en stalledräng vi tackar nu so gärna
vatna sinä fålar fem
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan tunnelma Martinalla on?
Hää lähti nyt Nannan kanssa viihteelle. Toivottavasti eivät törmää nuoreen pariin👊
Ei hitto toi nyrkki. Kiitos nauruista.
Yllättävän moni on erottamassa äitä ja lasta toisistaan. Toivottavasti teille tapahtuu sama kohtalo ja menetätte toiveenne mukaan oman lapsenne. Inhottavia akkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti haluaa tuollaisen miehen kuin tuo Stefu? Kulahtanut keski-ikäinen ukko, jossa ei ole mitään kiinnostavaa. Ja tilasi ihan Tauskin laulamaan rakkaalleen... myötähäpeä.
No ei nuo martit ja sohvitkaan kyllä mitään saaliita ole.
7päivää kirjoitti:
Tauski väitti olleen sivistynyt ja tunteellinen rakkaustilaisuus. 7 kertoo, meno oli kovaa aamuun asti. Eiköhän juopottelut vasta kunnolla alkaneet kun Tauski oli jo lähtenyt.
Mä käsitin että eilinen vappu juhla oli kyllä rauhallinen mutta ne viikko sitten olevat juhlat kesti pitkään ja Mara sai isännöitsijältä selvitys kirjeen?
SuloVilen kirjoitti:
7päivää kirjoitti:
Tauski väitti olleen sivistynyt ja tunteellinen rakkaustilaisuus. 7 kertoo, meno oli kovaa aamuun asti. Eiköhän juopottelut vasta kunnolla alkaneet kun Tauski oli jo lähtenyt.
Mä käsitin että eilinen vappu juhla oli kyllä rauhallinen mutta ne viikko sitten olevat juhlat kesti pitkään ja Mara sai isännöitsijältä selvitys kirjeen?
Sorry näköjään kesti nuokin juhlat pitkään..
Marttiinan viimeisin päivitys jossa tytön kanssa sanoo jollekkin että toinen tyttö oli eilen isän kanssa?
Isännöitsiä tivaa maalta selitystä, kun naapurit valittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan tunnelma Martinalla on?
Hää lähti nyt Nannan kanssa viihteelle. Toivottavasti eivät törmää nuoreen pariin👊
Toivottavasti törmää! Tää on parasta viihdettä pitkään aikaan, harmi ettei baarit ole auki. Tosin autollahan ne näytti olevan liikenteessä, ehkä käyvät ihan etsimässä tämän nuoren parin käsiinsä (Seiska, seuratkaa sitä autoa niin saadaan heti parhaat palat).
Revalevällään kirjoitti:
Yllättävän moni on erottamassa äitä ja lasta toisistaan. Toivottavasti teille tapahtuu sama kohtalo ja menetätte toiveenne mukaan oman lapsenne. Inhottavia akkoja.
Mä olen lukenut nämä kaikki viestit, eikä kukaan ole kirjoittanut lasten ja äidin erottamisesta...
Missä Jere Jörmy? Mitäs hänelle kuuluu?
SuloVilen kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
7päivää kirjoitti:
Marttiinan viimeisin päivitys jossa tytön kanssa sanoo jollekkin että toinen tyttö oli eilen isän kanssa?
Victoria oli Eskolla.
Steefani on kyllä tosi kylmä Marskille.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeasti haluaa tuollaisen miehen kuin tuo Stefu? Kulahtanut keski-ikäinen ukko, jossa ei ole mitään kiinnostavaa. Ja tilasi ihan Tauskin laulamaan rakkaalleen... myötähäpeä.
Veikkaan että aikamonella av-mammalla on puolisona mies jolla jonkinasteinen päihdeongelma. Ja toisin kuin Stefu, mamman mies on korviaan myöten veloissa, ylipainoinen ja ruma. Stefan on sentään jonkin näköinen ja rahaakin löytyy.
Arvokas ja kaunis rakkaustilaisuus. Kutsuttuna artistina Tauski. Kas kun ei Frederik- no ehkä Reetu saadaan sinne sitten ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Revalevällään kirjoitti:
Mä olen lukenut nämä kaikki viestit, eikä kukaan ole kirjoittanut lasten ja äidin erottamisesta...
Viesteissä nro 4 ja nro 14 näin vaaditaan ja kaikki heitä yläpeukuttaneet ovat samaa mieltä. "Äiti pois kotoa ja Sofia tilalle."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että aikamonella av-mammalla on puolisona mies jolla jonkinasteinen päihdeongelma. Ja toisin kuin Stefu, mamman mies on korviaan myöten veloissa, ylipainoinen ja ruma. Stefan on sentään jonkin näköinen ja rahaakin löytyy.
Siitä voi olla kyllä montaa mieltä, että onko tuo Stefu "sentään jonkin näköinen". Oma mielipiteeni on, että etovan näköinen ukko.
Vierailija kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
SuloVilen kirjoitti:
7päivää kirjoitti:
Marttiinan viimeisin päivitys jossa tytön kanssa sanoo jollekkin että toinen tyttö oli eilen isän kanssa?Victoria oli Eskolla.
No niinpä tietenkin parempi etten sano mitään😅
Unohdin jo sen isän👍
Häpeääköhän Stefun ja Sofian vanhemmat lapsiaan?