Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää vappua kaikille Vauva.fi lukijoille

Vierailija
01.05.2020 |

Te olette kaikki ihania!
Koittakaa kestää, voimia kaikille niille jotka asuvat yksin, lasten kanssa ja pariskunnat.

<3

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps kertokaa mitä olette tänään tehneet 😁

Vierailija
2/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvää vappua sullekin!

Mä jo johonkin ketjuun kerroin, että grillasimme aiemmin päivällä ja katselimme Lego-elokuvaa. Kohta aloitan munkkien paiston. Niin, ja aamulla (tai "aamulla", lapset nukkuivat jostain syystä puoli yhteentoista) koristelimme kodin ilmapalloilla ja serpentiinillä. Meillä täytetään aina ilmapallot kompuralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mitä sä oot tehnyt?

Vierailija
4/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! 😄 tämä oli ehkä paras Vappu koskaan vaikka tilanteen huomioiden ei pystynyt mitään muuta tehdä kuin juhlia kotona.

Otimme pari drinkkiä miehen kanssa ja juttelimme kunnolla kaikesta mistä on vähän vaikea puhua kun on muutenkin niin stressaava tilanne ja tanssimme hyvää muSiikkia kuunnellen ja nyt söimme pari vappumunkkia ja intialaista korma kanaa.

Lapsilla oli myös hauskaa leikimme yhdessä ja Olimme parvekkeella ottamassa aurinkoa ja piirtelimme betonilattiaan liiduilla. Kuulosti myös siltä että muutkin perheet olivat parvekkeella ottamassa aurinkoa ja nauttimassa vapusta.

Vierailija
5/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Minä siivosin, kävin kaupassa, join itseni humalaan, oksensin, selvisin, tein ruokaa, söin ja nyt on darra.

Vierailija
6/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin kävelyllä miehen kanssa, kaupassa, tein ruokaa, syötiin (teini ei ole vieläkään syönyt). Nyt juon viiniä. Ärsyttää kun mitään tekemistä ei ole. Töihin sentään pääsee.

Vierailija
7/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap.

Mukavaa Vapun päivän iltaa myös sinulle!

Vierailija
8/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Minä siivosin, kävin kaupassa, join itseni humalaan, oksensin, selvisin, tein ruokaa, söin ja nyt on darra.

Nyt nauroin 😂😂 Nimittäin koko perheeni teki eilen saman ja veikkaan että aika moni suomalainen on tehnyt tuon saman joko eilen tai tänään! Toivon että darra pian hellittää!

Vierailija
9/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt nauroin 😂😂 Nimittäin koko perheeni teki eilen saman ja veikkaan että aika moni suomalainen on tehnyt tuon saman joko eilen tai tänään! Toivon että darra pian hellittää!

Piti vielä laittaa että tarkoitin siis siskoa, veljeä ja äitiäni en siis perhettäni jonka kanssa asun (lapset ja isä 😂😂😂) näin heidät viimeksi helmikuussa. 😔 vaikka asumme lähellä toisiamme mutta olen noudattanut näitä korona ohjeita.

Vierailija
10/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena aikana olisi kiva, jos sivusto laittaisi tervehdyksen av-mammoille.

Vierailija
11/11 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin kävelyllä miehen kanssa, kaupassa, tein ruokaa, syötiin (teini ei ole vieläkään syönyt). Nyt juon viiniä. Ärsyttää kun mitään tekemistä ei ole. Töihin sentään pääsee.

Sanos muuta! En kyllä ihmettele miksi niin moni juo alkoholia nyt, yksi pieni tuoppi ja se saa minut unohtamaan edes hetkeksi tämän tilanteen. Harmittaa kun kavereita ei voi nähdä ja mihinkään ei voi mennä. Arvostan kyllä paljon sitä että minulla on perheeni, en kestäisi tässä tilanteessa olla yksin kokoajan. Tulisin ihan hulluksi! 😭 Vaikka lapset välillä ärsyttää kun ovat minussa kiinni kokoajan niin kyllä silti ihminen tarvitsee edes yhtä ihmistä jolle puhua.

Kyllä tämä tästä, olemme sentään vielä terveitä 💪🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme