Tänäänkin pitää syödä nakkeja ja perunasalaattia
Kommentit (32)
... kirjoitti:
Meillä ei ole tänä vappuna nakkeja vaan savulohta ja itsetehtyä perunasalaattia.
Tuosta saa vähintään sakkoja. Se, että on edes perunasalaattia, lieventää tuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä maistanutkaan perunasalaattia, mutta ei siitä mitään seuraamuksia ole tullut. Ihan huoletta voit sinäkin olla syömättä sitä. Eikä niitä nakkejakaan pakko ole syödä. Tee vaikka spagetti ja jauhelihakastike.
Huomenna vasta spaguu ja jauhelikatsiketta.
Entä jos sitä syökin jo tänään niin mitkä ovat seuraukset? Meneekö käräjille ja onko todennäköistä saada ehdoton vankeustuomio?
Ikuinen vappukielto voi siitä seurata.
Minulle suurempi rangaistu olisi ikuinen vappu. Vappukielto olisi oikein hyvä asia.
Meillä paikallisessa kaupassa käännytettiin kassalta takaisin ja kieltäydyttiin myymästä muutakaan, ellei ostoksissa ollut nakkeja ja perunasalaattiin.
Ai pitää vai?
No hitsi, meillä oli hitaastikypsennettyjä ribsejä, itsetehtyä coleslawta ja bataattiranskiksia
Ja munkkeja ja munkinnapoja jälkkäriksi
Voi, mulla on vaan sipsejä. Mitä mä nyt teen :(
Jaahas! Oon siis aina elänyt tämänkin suhteen väärin! Söin kyllä nakkeja, mutta italiansalaatin kera! Ja uutena vuonna oon tavannut syödät sipsejä dipillä! Tämänkö takia exäni lähti? On se hyvä etten ole hankkinut koiraa, enhän minä sen kanssa pärjäisi kun en tätäkään osaa!
Me söimme ennen uudenvuodenaattona nakkeja ja perunasalaattia, koska mieheni mielestä niin kuuluu tehdä. Yhtenä vuonna mieheni sitten kysyi, onko pakko syödä perunasalaattia, kun se ei ole hyvää. Sanoin, että ei ole pakko. Lapsetkin olivat positiivisesti yllättyneitä, kun ei tarvinnut syödä perunasalaattia, vaan sai syödä ranskanperunoita.
Itse olen aina ollut sitä mieltä, että täytyy olla makuaistissa jotain vikaa, jos pitää eines perunasalaattia jonain juhlaruokana. Itse tehty voi ollakin hyvää, jos on hyvät raaka-aineet, ja hyvä resepti. Mutta täytyy ihmisen olla aika hyurahtanut siihen ruokalajiin, jos sitä pitää jokaisena juhlapäivänä syödä. Kuulema juhannuksenakin?
Arkisin syödään keitinperuja, perusalaatti on juhlava versio.
Meillä syötiin tänään uuniperunoita lohitäytteellä.
Taidetaan syödä niitä vasta huomenna. Eilen on syöty grillattua kanaa, kasviksia, halloumia ja salaattia. Tänään taas grillattu makkaraa, syöty munkkeja ja illalla syödään vielä blt-leipiä. Nakkipäivä olkoon siis huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Taidetaan syödä niitä vasta huomenna. Eilen on syöty grillattua kanaa, kasviksia, halloumia ja salaattia. Tänään taas grillattu makkaraa, syöty munkkeja ja illalla syödään vielä blt-leipiä. Nakkipäivä olkoon siis huomenna.
Blt= bekonia, lettusia ja tomaattia.
Ikuinen vappukielto voi siitä seurata.