Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänäänkin pitää syödä nakkeja ja perunasalaattia

Vierailija
01.05.2020 |

Huomenna saa syödä vasta muuta ruokaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä maistanutkaan perunasalaattia, mutta ei siitä mitään seuraamuksia ole tullut. Ihan huoletta voit sinäkin olla syömättä sitä. Eikä niitä nakkejakaan pakko ole syödä. Tee vaikka spagetti ja jauhelihakastike.

Huomenna vasta spaguu ja jauhelikatsiketta.

Entä jos sitä syökin jo tänään niin mitkä ovat seuraukset? Meneekö käräjille ja onko todennäköistä saada ehdoton vankeustuomio?

Ikuinen vappukielto voi siitä seurata.

Vierailija
22/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kirjoitti:

Meillä ei ole tänä vappuna nakkeja vaan savulohta ja itsetehtyä perunasalaattia.

Tuosta saa vähintään sakkoja. Se, että on edes perunasalaattia, lieventää tuomiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä maistanutkaan perunasalaattia, mutta ei siitä mitään seuraamuksia ole tullut. Ihan huoletta voit sinäkin olla syömättä sitä. Eikä niitä nakkejakaan pakko ole syödä. Tee vaikka spagetti ja jauhelihakastike.

Huomenna vasta spaguu ja jauhelikatsiketta.

Entä jos sitä syökin jo tänään niin mitkä ovat seuraukset? Meneekö käräjille ja onko todennäköistä saada ehdoton vankeustuomio?

Ikuinen vappukielto voi siitä seurata.

Minulle suurempi rangaistu olisi ikuinen vappu. Vappukielto olisi oikein hyvä asia. 

Vierailija
24/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä paikallisessa kaupassa käännytettiin kassalta takaisin ja kieltäydyttiin myymästä muutakaan, ellei ostoksissa ollut nakkeja ja perunasalaattiin.

Vierailija
25/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pitää vai?

No hitsi, meillä oli hitaastikypsennettyjä ribsejä, itsetehtyä coleslawta ja bataattiranskiksia

Ja munkkeja ja munkinnapoja jälkkäriksi

Vierailija
26/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mulla on vaan sipsejä. Mitä mä nyt teen :(

Vierailija
27/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas! Oon siis aina elänyt tämänkin suhteen väärin! Söin kyllä nakkeja, mutta italiansalaatin kera! Ja uutena vuonna oon tavannut syödät sipsejä dipillä! Tämänkö takia exäni lähti? On se hyvä etten ole hankkinut koiraa, enhän minä sen kanssa pärjäisi kun en tätäkään osaa!

Vierailija
28/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me söimme ennen uudenvuodenaattona nakkeja ja perunasalaattia, koska mieheni mielestä niin kuuluu tehdä. Yhtenä vuonna mieheni sitten kysyi, onko pakko syödä perunasalaattia, kun se ei ole hyvää. Sanoin, että ei ole pakko. Lapsetkin olivat positiivisesti yllättyneitä, kun ei tarvinnut syödä perunasalaattia, vaan sai syödä ranskanperunoita.

Itse olen aina ollut sitä mieltä, että täytyy olla makuaistissa jotain vikaa, jos pitää eines perunasalaattia jonain juhlaruokana. Itse tehty voi ollakin hyvää, jos on hyvät raaka-aineet, ja hyvä resepti. Mutta täytyy ihmisen olla aika hyurahtanut siihen ruokalajiin, jos sitä pitää jokaisena juhlapäivänä syödä. Kuulema juhannuksenakin?

Vierailija
29/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin syödään keitinperuja, perusalaatti on juhlava versio.

Vierailija
30/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syötiin tänään uuniperunoita lohitäytteellä.

Vierailija
31/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan syödä niitä vasta huomenna. Eilen on syöty grillattua kanaa, kasviksia, halloumia ja salaattia. Tänään taas grillattu makkaraa, syöty munkkeja ja illalla syödään vielä blt-leipiä. Nakkipäivä olkoon siis huomenna.

Vierailija
32/32 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidetaan syödä niitä vasta huomenna. Eilen on syöty grillattua kanaa, kasviksia, halloumia ja salaattia. Tänään taas grillattu makkaraa, syöty munkkeja ja illalla syödään vielä blt-leipiä. Nakkipäivä olkoon siis huomenna.

Blt= bekonia, lettusia ja tomaattia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän