Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muistatteko ajan kun H&M tuli Suomeen?

Vierailija
29.04.2020 |

OI sitä vatepaljoutta, semmosta et ne vaatteet oli oikeesti muka niin ihania. Ei ennen ollu mitään mahdollisuutta ostaa edullisesti muodin mukaisia vaatteita. Nykyisin en enää osta mitään henkkamaukalta. Ainoastaan jotain omille lapsille. Mutta vieläkin muistan sen tunteen kun käveli liikkeeseen ja kiva musiikki soi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi muista.

Vierailija
2/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, ja varsinkin muistan sen että ne vaatteet oli silloin oikeasti laadukkaita! Mulla on vieläkin pari toppia jäljellä ja ne on hyvässä kunnossa. 

Vierailija
4/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu H&M vaatteita jo lapsena kun asuttiin Ruotsissa silloin. Minähän vuonna kauppa Suomeen tuli?

Vierailija
5/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se aika uutta, kun siihen asti oli ollut vain Halpa Halli ja se yksi sika kallis vaatekauppa, jossa myytiin vain Levis 501:siä

Vierailija
6/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuonna 1997

Vierailija
7/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista. Olen tainnut käydä H&M:ssä ehkä kaksi kertaa.

M18

Vierailija
8/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oli se aika uutta, kun siihen asti oli ollut vain Halpa Halli ja se yksi sika kallis vaatekauppa, jossa myytiin vain Levis 501:siä

Lisäksi Seppälä. Kaikki kävivät siellä, ja sitten haukuttiin matkimisesta, kun monella oli sama vaate.

Vierailija
9/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi muistaa?

Vierailija
11/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista. Olen tainnut käydä H&M:ssä ehkä kaksi kertaa.

M18

et ollu syntyny

Vierailija
12/14 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun olin just täysi-ikäistyneenä kaverin kanssa Tukholman risteilyllä ja oltiin ihan onnessamme kun päästiin kaikkiin kivoihin kauppoihin, joita ei Suomessa ollut kuten H&M, Kappahl ja Lindex. Oi niitä aikoja!

Vierailija
13/14 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vielä senkin mitä oli avajaistarjouksena Tampereen Henkkamaukalla. Ihania plyyshisiä tunikamekkoja joissa oli joku pallomainen kuvio, ne maksoi ehkä 99 markkaa joten en ostanut. Ostin tummanpunaisen vakosamettipaidan joka oli halvempi.

Vierailija
14/14 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tietenkään pienellä paikkakunnalla mitään h&m:ää ollut, mutta kuvastoista tilattiin vaatteita. Joskus 2000-luvun alkupuoliskolla kävin ekaa kertaa sit ihan liikkeessä asti. Oli kyllä se vaatemäärä ihan uskomaton. Minulla on edelleen niitä vaatteita käytössä, kotikäytössä toki nykyään. 1998 ostetut housut heitin vuosi sitten roskiin, olivat jo ihan hajalla. Mutta kauan kestivät vaatteet, nykyään tuntuu ettei edes lapsilla vaatteet kestä paria pesua siistinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän