Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten vatsalihaksia voi tehdä kun maha on tiellä?

Vierailija
29.04.2020 |

Siis tyyliin vatsarutistus, jossa viedään polvi kyynärpäähän -ei yletä!
p.s. en ole raskaana

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilates on hyvää kokonaisvaltaista keskivartalotreeniä. Löytyy myös kevyempänä versiona, joka sopii aloitteleville. 

Harrastin vuoden pilatesta. Ei toiminut minulla. Ihan perus lihaskuntoliikkeet auttavat parhaiten.

Et ole tehnyt liikkeitä oikein. Pilateksessa tehdään nimenomaan lihaskunto liikkeitä. Milläpä muullakaan ne keskivartalon lihakset vahvistuisivat+

Mielestäni tein oikein. Ei toiminut minulla. Nyt on hyvä saliohjelma, keskivartalopainotteinen. Perus vatsaliikkeitä ja yläselän liikkeitä. Toimivampi.

Tykkään nykyään melkein kaikista muista ohjatuista jumpista, paitsi en pilateksesta.

Pilates ei ole jumppaa vaan lähinnä hengittämistä.

Vierailija
22/23 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilates on hyvää kokonaisvaltaista keskivartalotreeniä. Löytyy myös kevyempänä versiona, joka sopii aloitteleville. 

Harrastin vuoden pilatesta. Ei toiminut minulla. Ihan perus lihaskuntoliikkeet auttavat parhaiten.

Et ole tehnyt liikkeitä oikein. Pilateksessa tehdään nimenomaan lihaskunto liikkeitä. Milläpä muullakaan ne keskivartalon lihakset vahvistuisivat+

Mielestäni tein oikein. Ei toiminut minulla. Nyt on hyvä saliohjelma, keskivartalopainotteinen. Perus vatsaliikkeitä ja yläselän liikkeitä. Toimivampi.

Tykkään nykyään melkein kaikista muista ohjatuista jumpista, paitsi en pilateksesta.

Pilates ei ole jumppaa vaan lähinnä hengittämistä.

En vain saanut sitä toimimaan. Jotkut liikkeet vaatii hyvää tasapainoa, ja jännitin ryhmässä sitä. Sivuttaiset makuulla tehtävät liikkeet sattuivat lantioon, kun on leveä lantio.

Se ei vain ollut mun juttu. Tykkään joogasta ja hotjoogasta paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinmakuulle ja siitä varpailleen kyynärpäät lattiassa kädet maata pitkin ruoto suorana. Pidät asennon joitakin sekunteja ja uudelleen. Jännittää turvallisesti keskivartaloa.