Lue keskustelun säännöt.
Viestisi lähetys keskusteluihin on väliaikaisesti estetty, koska olet mahdollisesti rikkonut keskustelusääntöjä tai Sanoma-tilin käyttöehtoja.
29.04.2020 |
Siis ihan neutraaleja kommentteja olen harvakseltaan laittanut. Mitä ihmettä?
Kommentit (11)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulla ollut sama. Mietin onko joku, joka ei ole tykännyt mielipiteestä, ilmoittanut asiattomaksi. Ja eivät tarkista sisältöä ollenkaan, vaan laittavat vain kiellon.
Taitaa sivuston päivitykset olla hieman kesken.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Teknisiä ongelmia
Tämä. Puhelimella toimii ok, läppärillä ongelmia.
Koululaisilla liikaa aikaa spämmätä kouluvastaisia aloituksiaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yritin vain kommentoida/ihmetellä yhdessä ketjussa sitä, että tykkäysmahdollisuutta ei ole kaikilla sivuilla. Teknisiä ongelmia ilmeisesti tosiaan... -ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toimii kun lähettää toiseen kertaan saman viestin. Minä jo ihmettelin...
Mulle tuli sama tänään vaikka nyt tämä kirjoitus on viikkoon ensimmäinen mitä kirjoitan 😂